Tune2Aur WMA3000B

Net te laat voor dat koopje wat je zo graag wilde hebben of gevonden wat je zocht.
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Tune2Aur WMA3000B

06 nov 2022, 13:25

Ik biedt mijn draadlize Bluetooth Adapter van het merk ViseeO aan t.e.a.b.

De omschrijving van dit apparaaatje heb ik maar even van Bol geleend. Als volg:

De Tune2Air is één van de nieuwste innovaties van ViseeO. Tune2Air is ontworpen om een draadloze verbinding te bieden tussen je smartphone en je audiosysteem met de USB/AUX Socket aansluiting in uw auto. Het product is zeer eenvoudig te installeren, simpel gezegd “plug and play”!

Tune2Air is uitgerust met een high end Bluetooth module die gebruik maakt van geavanceerde draadloze Bluetooth muziek technologieën. Wanneer het product is geïnstalleerd en gekoppeld met uw telefoon, kan uw audiosysteem draadloos communiceren met uw iPhone, iPad of iPod touch. Het systeem biedt dezelfde mogelijkheden als uw originele BMW / Mini systeem behalve dat dit draadloos werkt en u de vervelende bedrading niet meer nodig heeft! Dankzij de nieuwste Bluetooth technieken kan Tune2Air de titels van uw nummers weergeven op het scherm van uw audio systeem.

De Tune2Air WMA3000B is gemaakt voor BMW en Mini auto's met af-fabriek iPod integratis die via USB/AUX socket en een Y-Cable werkt, zoals hieronder weergegeven.

Het systeem dat ViseeO u hierbij biedt is veel verder gevorderd dan de standaard ontvanger die alom wordt aangeboden op de markt. Dankzij deze Tune2Air is het namelijk ook mogelijk om uw muziek te bedienen via de knoppen op het stuur en van uw commandsysteem. Al deze functies zijn dus gewoon beschikbaar zonder dat u uw telefoon uit uw tas of broekzak heeft hoeven halen.

De nieuwste software voor dit product maakt het mogelijk om de Tune2Air niet alleen te gebruiken i.c.m. Apple producten, maar ook met de betere Android telefoons. Ook kan de Tune2Air sinds deze update samenwerken met “3rd party apps”, zoals Spotify of Pandora. De software biedt de Tune2Air de mogelijkheid tot het streamen van muziek naar uw commandsysteem in de auto. Hoewel de Tune2Air deze functie met de nieuwste software ondersteunt, wordt het niet door alle type commandsystemen ondersteund.
Tune2Air WMA3000B-1.JPG
Ik hoor het graag bij interesse via een PB
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Re: Tune2Aur WMA3000B VERKOCHT

07 nov 2022, 19:57

Terug naar “Verkocht/gevonden”