Club kalender 2010???

Winkels etc., hier kan je (NewMINIclub) gadgets voor jezelf en je MINI verkrijgen.
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

Club kalender 2010???

29 aug 2009, 11:08

Beste clubbers,



Zoals jullie weten is het weer tijd voor een nieuwe club kalender voor 2010.

Omdat ik vorig jaar de aftrap heb gegeven met de eerste kalender van deze club lijkt het vanzelfsprekend dat ik het dit jaar het weer ga verzorgen.

Nu heb ik dus heel veel plezier gehad met het opzetten, ontwerpen en het drukken van de poster, maar helaas is er ondertussen een hoop veranderd in onze grafische branche. (lees: krediet crisis)
In diverse topics heb ik al geventileerd dat ik dit jaar 3x een reorganisatie heb overleefd en dat er mogelijk geen kans meer is om belangeloos dit project voor te zetten.
Tevens is het bedrijf zo afgeslankt dat ik persoonlijk niet zoveel vrije tijd heb om het alleen te maken, er gaat menig privé uurtjes in zitten. En door mijn bedrijfs-management opleiding die ik nu volg kan ik het echt niet meer erbij hebben.


Dus ga ik tot mijn grote spijt dit jaar niet meer een algeheel project opzetten. :cry:



Wie o wie wil het stokje overnemen? Want een NewMINIclub-kalender 2010 MOET ervan komen!!


Het lijkt me ook geen onhaalbare iets want deze club zit vol met enthousiaste ontwerpers (DTP-ers) en fantastische amateur/hobby fotografen.

Dus is het natuurlijk altijd mogelijk dat het bij ons gedrukt gaat/kan worden, alleen tegen een kostprijs, dat lijkt me wel bespreekbaar.

Mocht het zo zijn dat mensen zich geroepen voelen dan ben ik natuurlijk niet beroerd om van tips en advies te voorzien.
Plus is het handig dat een persoon de regie opzicht neemt om zware discussies en "waarom hij wel en ik niet op de kalender" problemen te voorkomen.
Anders komt het niet van de grond, dit is ook in het verleden voorgevallen namelijk. :wink:


Niet teleurgesteld, er is nog genoeg tijd en op afstand zal ik het kalender-project blijven aansturen.



Ossie

The 'first' calendar guy :wink:

Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

29 aug 2009, 11:19

Hey Ossie die van jou gaat een life-time mee. :-)) Ik plak er gewoon een kalender van 2010 aan de rechtse kant overheen :D 8)

Succes met de selectie allemaal. De MINI's van 2009 slaan maar ns over, lijkt me :wink:


gr, PC

*succes Ossie met een evt volgende reorganisatie
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

29 aug 2009, 11:40

Bedankt Marjon,

Leuk dat je nog zo trots bent op de creatie. :D

Enne, ik overleef het wel. :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

29 aug 2009, 11:51

Pretty Cooper schreef:De MINI's van 2009 slaan maar ns over, lijkt me :wink:
Daar ben ik het mee eens, gelukkig heb ik er twee :mrgreen:

Als de kalender van 2009 in Illustrator/Indesign is gemaakt kan ik er wel mee overweg al zal de file dan voor Adobe Creative Suite 2 geschikt moeten zijn. Of anders het hele ding via een EPS inlezen. Ik vind namelijk het ontwerp van 2009 helemaal perfect.
Ik wil hem dus wel bewerken tenzij er iemand anders is die het graag wil doen.
Maar ik zou dan graag zien dat iemand anders de fotokeuzes, regelen drukker en distributie doet.

Ossie, wat zou de kalender per stuk gaan kosten als die in dezelfde aantallen gedrukt gaat worden?
Praten we over 2 Euro of 20 Euro?
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

29 aug 2009, 12:19

@Berthil:

Ik heb hier de originele cd met de Adobe PDF in hi-res, deze is in Illustrator/Indesign verder te bewerken.
PM me even jou adres, dan stuur ik je een kopie toe.

De kalender wil ik met alle liefde bedrukken, alleen de distributie moet iemand vrij zijn om het over te nemen. Ik regel maar een adres waar de posters afgeleverd zal worden.

De oplage was vorig jaar zo'n 500 exemplaren. Maar deze heb ik ruim verdeeld over diverse moderators en mensen die de kalender wilde verspreiden. Natuurlijk bij de kalender- en Beek rollenbankdag meeting een groot aantal weggegeven.
De per stuk post verzending viel uit eindelijk een beetje tegen.
Gezien de algehele animo zou ik voor aankomend jaar de oplage op maximaal 250 exemplaren houden.
Zo blijft het ook een beetje exclusief. :wink:

Wat betreft de prijs zal ik aankomende week even officieel een offerte aanvragen bij ons.
Mijn grove schatting zal de poster per stuk tussen de € 2,00 en de €4,00 zijn.

Ossie
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

29 aug 2009, 12:30

Fijn dat er weer een nieuwe kalender komt.
En dat het formaat hetzelfde blijft. Kunnen we dezelfde lijst weer gebruiken.
(wij hebben er maar een, maar die ziet er nu wel anders uit) :mrgreen:

We organiseren gewoon weer een Meet ergens, en dan is de verspreiding ook geen probleem.
Als ik daarmee kan helpen hoor ik het graag.

Annet
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

29 aug 2009, 13:04

BMW X3 schreef: We organiseren gewoon weer een Meet ergens, en dan is de verspreiding ook geen probleem.
Als ik daarmee kan helpen hoor ik het graag.

Annet
x2 :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

29 aug 2009, 15:14

PM voor de PDF is onderweg :)

Misschien is het een goed idee dat iedereen die op de kalender wil (en er het jaar daarvoor niet op heeft gestaan) zijn foto naar de nieuw te vormen redactie stuurt en dat we een sluitingsdatum hebben waarna we via loting gaan bepalen wie er op komt :)
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

29 aug 2009, 16:05

Ik was er vorig jaar nog niet bij maar het lijkt mij wel
Afbeelding
leuk een foto aan te leveren. Misschien is dit iets voor de kalender.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

29 aug 2009, 22:31

Is waarschijnlijk niet mooi genoeg en te weinig pixels enzo...maar mocht ik in aanmerking komen, wil ik bij deze alvast de interesse kenbaar maken..

Ik vrees dat er korte termijn een schroefsetje komt, nieuwe centercapjes en nog wat leuke goodies, dan maak ik graag nieuwe en betere foto's :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

29 aug 2009, 23:59

@ Grey CooperS
Van die geweldig mooie MINI wil vast iemand wel een (kwalitatief) betere foto maken denk ik zo. 8)

Voor het tot stand komen van de kalender 2010 wil ik ook best meehelpen.
(DTP'ers tot m'n beschikking, voor het drukken heb ik ook connecties, en de foto's komen ook wel goed)

lijkt me dan verstandig dat er een Kalender 2010-werkgroepje komt. :D
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

30 aug 2009, 09:23

Hadden we hier al niet ergens een topic over? Ik meen dat ik daar namelijk deze foto in had geplaatst... :?

Afbeelding

Maar goed, ik wil in ieder geval graag meehelpen met het tot stand komen van een nieuwe kalender! Krijgt de 2010-editie eigenlijk nog een bepaald thema, behalve "Geen-auto's-die-al-op-de-kalender-van-2009-hebben-gestaan."?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

30 aug 2009, 10:59

Helemaal geweldig! Ik zal eens kijken of ik een mooie foto van Dooper kan maken vandaag (bij een Hunnebed ofzo) 8)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

30 aug 2009, 11:22

Terug naar “MINI Stores, NMC Merchandise”