Foto's toevoegen aan post.

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Foto's toevoegen aan post.

24 apr 2018, 20:53

Even een test :-)

Afbeelding
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: Foto's toevoegen aan post.

30 apr 2018, 21:14

Het werkt... Ik ben er alleen geen fan van dat ik de foto's als thumbnail worden weergegeven. Zijn daar nog alternatieven voor, behalve plaatsen via een externe link?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
steks
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Brielle
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 jul 2015, 08:40

Re: Foto's toevoegen aan post.

29 jan 2021, 13:14

Ik kijk er waarschijnlijk ontzettend overheen, maar ik zie nergens een mogelijkheid om foto’s toe te voegen aan een bericht.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Foto's toevoegen aan post.

29 jan 2021, 14:50

#Steks,

als je een reactie plaats of een nieuwe topic aanmaakt krijg je het window waar je je tekst in typt. Links onder dat vak staan 2 knoppen/tabbladen met de tekst Opties en Bijlagen. Als je dan Bijlagen selecteert dan kun je via Bestanden toevoegen bijvoorbeeld foto's toevoegen. De maximale grootte is 5MB en max 3 bijlagen per bericht. Dit is mogelijkheid 1.


De andere optie is om via de galerij foto's te uploaden en te verwerken. Meestal doe ik dat met 2 vensters, 1 waar ik foto's toevoeg aan de galerij en 1 met mijn reactie of nieuwe topic waar ik dan de foto's middels link in plak. Als je foto's geupload hebt naar je persoonlijk album dan kun je deze foto selecteren en als de foto opent dan krijg je de gegevens te zien van die foto. Als je de link bij de BBCode kopieert en deze in je bericht plakt wordt je foto in tumbnail grootte weergegeven. Als je die foto selecteert krijg je de foto op ware te zien met gegevens. Klik je er nog een keer op dan krijg je de foto zonder gegevens te zien. Dit is misschien wat omslachtiger maar zo krijg je al je foto's op 1 plek bij elkaar, vooral te gebruiken als je regelmatig In Show Your Ride je vorderingen aan mede leden wil delen. Ik upload mijn foto's in 960x720 pixels en een resolutie van 72 pixels/inch. De maximale grootte mag zijn: 1925 x 1285 / 5MB max 10 afbeeldingen per upload. Dit is dus mogelijkheid 2.


Als je even snel een berichtje post met een foto is optie 1 de snelste en makkelijkst weg. Die gebruik is soms dus ook als ik iemand snel een antwoord wil geven met een fotootje erbij. Voor mijn SYR gebruik ik de galerij.

Succes en mocht je nog met vragen zitten dan lees ik het wel,

Gr. Milco

Terug naar “Website en Forum”