Geen reactiereacti kunnen plaatsen

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Barnie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 aug 2015, 14:16

Geen reactiereacti kunnen plaatsen

06 aug 2022, 13:36

Goedemiddag allen

Sinds een week kan ik geen reacties meer plaatsen maar zoals je ziet wel een nieuw onderwerp aanmaken. Al contact gehad met 2 moderators alleen het probleem is nog niet opgelost.

De website werkt Gewoon naar behoren tot ik de pagina van een onderwerp open, mijn scherm word dan grijsachtig (lukt me helaas niet om een foto te plaatsen). Kan op die pagina dan niks meer aanklikken, onder in de pagina verschijnt dan de melding openen tapatalk of chromo, gebeurt niks als ik daar op druk.
Ook als ik het forum in Chrome of tapatalk open veranderd er niets, caches in Chrome al gewist op aanraden vd moderators maar geen verschil.

Gebruik een Samsungs10e, op mijn laptop werkt het wel normaal.

Iemand enig idee en hoe ik evt een foto kan plaatsen?

Hartelijk dank alvast!

Mvg Arno
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 523
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Geen reactiereacti kunnen plaatsen

07 aug 2022, 15:33

Dit is echt een probleem van je Samsung, Je dient echt de cache van je Smartphone leeg te maken en het dan nog eens te proberen. Bij mij werkt het probleem loos. Aangezien alle forumsoftware goed functioneert kunnen we helaas niks voor je betekenen hierin.

je zou anders even je Samsung kunnen laten nakijken. Met je account is ook niks aan de hand want op je laptop werkt het wel allemaal zoals het zou moeten. Ik sluit daarmee ook dit topic.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)

Terug naar “Website en Forum”