Too many connections...

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Too many connections...

03 jul 2016, 18:57

Heuuuhhh, de problemen lijken te zijn verholpen. Bijna een weekend lang geen MINI-forum....totale afkickverschijnselen. :mrgreen: :mrgreen:

Dank aan Berthil voor het (laten) oplossen. :icon_top: :icon_top:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Too many connections...

03 jul 2016, 19:11

Ik had eerder een berichtje moeten sturen naar de hoster maar was zelf het hele weekend onderweg, oa met de MINI :)

Het ligt aan de parking die veel database connecties vraagt en als er dan een hacker voorbij komt die de pagina vele malen opvraagt kort achter elkaar gaat het fout. Ik ga met de provider kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Sorry voor het ongemak.
Gebruikersavatar
Markos
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Enschede
Berichten: 269
Lid geworden op: 23 feb 2013, 10:03

Re: Too many connections...

03 jul 2016, 23:01

Fijn dat ie weer werkt :)
Groeten, Mark

2008 Mini Clubman Cooper S
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Too many connections...

10 jul 2017, 19:14

Gelukkig het forum doet het weer, van t weekend weer een "too many connections"melding... :(

Op datzelfde scherm staat ook dat je dan de beheerder kan contacten, maar geen gegevens van de beheerder. Dat kan een bewuste keuze zijn natuurlijk (voorkomen van spam o.i.d.), maar wellicht iets om aan te denken. Ik wist in ieder geval geen contactgegevens (email, whatsapp, ... ) van een beheerder die de mogelijke storing zou kunnen verhelpen.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Too many connections...

11 jul 2017, 01:41

Ik kan deze fout helaas niet zelf herstellen en in het weekend reageert de provider niet.
Ik was in de veronderstelling dat ze het dan maandag wel zien in hun alerts maar dat was niet het geval.
Na sturen van een ticket (op een werkdag) was het binnen 5 min. opgelost.

Terug naar “Website en Forum”