Mededeling beheer newminiclub

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Mededeling beheer newminiclub

23 jan 2018, 18:48

Zoals jullie misschien weten is de newminiclub bijna 12,5 jaar geleden opgericht door Berthil van Beek, Arjan Sietses, Benno Van Haren en Yvonne van Sleven op 23-09-2005.

Berthil heeft al die tijd het beheer van de website en het forum van de club gedaan inclusief later de Facebook pagina. Door die inspanningen hebben we inmiddels bijna 3.500 Facebook leden er zijn 12.441 gebruikers ooit ingeschreven op het forum waar nog steeds vele actieve members zijn en een schat aan informatie over alle 3 de generatie new MINI’s is te vinden.

Tevens vele events met als topper MINI's voor Kika op 22 april 2007 waar het gigantische bedrag van € 15.070,87 is opgehaald.... Ook veel van de huidige leden hebben hieraan mee geholpen.

De laatste 1,5 jaar hielp ik met het beheer van de Facebook pagina van de club… maar
2 weken geleden vroeg Berthil of ik het gehele beheer van de newminiclub wilde overnemen… Ik heb hier over nagedacht en een paar mensen gevraagd of die mee zouden willen helpen. Want alleen is dat niet te doen voor mij.

Ik ben ook dan zeer blij om te kunnen zeggen dat vanaf nu het beheer van newminiclub overgedragen is aan Joris Geutjes, Jos Bruijstens, Milco Schroevers en mij.

Gezamenlijk zullen we zorgen voor de website www.newminiclub.nl, het bij behoorde forum en de Facebook-pagina.

Namens ons allen willen Berthil bedanken voor zijn beheer de afgelopen 12.5 jaar! :-))
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Re: Mededeling beheer newminiclub

23 jan 2018, 18:53

Succes nieuw team en aan alle anderen bedankt voor de ondersteuning al die jaren, zonder actieve leden geen club!

Ik zal natuurlijk zelf als gewone MINI rijder ook nog mee blijven doen met de club 8)
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Mededeling beheer newminiclub

23 jan 2018, 19:15

@berthil : hartelijk dank en
@het nieuwe team: veel succes!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Mededeling beheer newminiclub

23 jan 2018, 19:38

Berthil,

Toen ik door Louis gepolst werd of ik het NewMINIclub forum en Facebook mee wilde helpen beheren/onderhouden hoefde ik daar geen seconde over na te denken, het is voor mij een eer om op deze manier een steentje bij te dragen aan de NewMINIclub.

Maar voor nu ben jij degene die even in het zonnetje gezet moet worden en de bedankjes moet ontvangen.
Heel hartelijk bedankt voor die 12,5 jaar beheer, tijd en enthousiasme wat je er in hebt gestoken, in 1 woord 'super' :icon_top: :icon_top: :icon_top: .

Mvg. Milco
MiniNHolland
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Alkmaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 nov 2014, 20:04

Re: Mededeling beheer newminiclub

23 jan 2018, 19:48

Wow, na 12.5 jaar trouwe dienst het stokje overdragen, er is een forum met veel liefhebbers en veel informatie opgebouwd.
Ik kom hier ook geregeld terug als ik wat wil knutselen of naar evenementen toe wil leven, of nagenieten van foto's van bezochte evenementen.

Bedankt voor je bijdrage, succes met het delen van je passie van de originele NewMini , en uiteraard tot ziens bij events!

Anton



Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
sanneman
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 nov 2017, 16:26

Re: Mededeling beheer newminiclub

23 jan 2018, 20:08

12,5 jaar belangeloos een forum opbouwen, betalen EN onderhouden: dat verdient zeer veel respect! Het forum heeft een schat aan overzichtelijke informatie en (misschien wel nog belangrijker) een grote groep hulpvaardige leden. Dank dus daarvoor!

Nieuw team: veel plezier en succes en top dat jullie het stokje overnemen.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
ThePuffle
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2014, 10:12

Re: Mededeling beheer newminiclub

23 jan 2018, 22:00

@Berthil: bedankt en de opvolgers: succes

Gr Ger
Gebruikersavatar
Markos
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Enschede
Berichten: 269
Lid geworden op: 23 feb 2013, 10:03

Re: Mededeling beheer newminiclub

23 jan 2018, 23:09

:icon_top: Wat een leuk nieuws

Berthil, bedankt voor al je inspanningen waarvan we de afgelopen jaren hebben mogen genieten!

Louis, Joris, Jos, en Milco, bedankt voor het overnemen van dit mooie forum zodat we er de komende jaren van kunnen blijven genieten! Succes!

Groeten, Mark
Groeten, Mark

2008 Mini Clubman Cooper S
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Mededeling beheer newminiclub

24 jan 2018, 09:26

Berthil, eveneens bedankt ondanks dat ik nog maar sinds kort MINI bezitter ben en actief ben op dit forum!

Ik heb al heel veel gehad aan alle verzamelde informatie die je de afgelopen jaren heb onderhouden!

Succes voor het nieuwe team!
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Mededeling beheer newminiclub

24 jan 2018, 10:16

Berthil bedankt voor alle werk die je in dit forum gestoken hebt en super dat je alle waardevolle info over de eerste generatie New Mini bundelt op 1 forum.
Zelf ben ik fan van alle generaties, hebben een R53 en een F56, maar een aparte site met alles van de eerste generatie is wel zo overzichtelijk natuurlijk. :icon_top:

Ik wens het nieuwe team veel succes met het beheer van dit forum en hopelijk blijft het nog lang in de lucht met concurrentie van oa Facebook waar ik zelf niet op zit. Blijkbaar mis ik hierdoor wel een en ander en heb ook het idee dat dit het forum wat minder actief maakt.

p.s. Door een rondje mee met Berthil over de Ring in zijn blauwe R53 werd ik pas echt besmet met het Minivirus. :icon_top:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: Mededeling beheer newminiclub

24 jan 2018, 15:50

Berthil, bedankt voor je inzet! En ik wil Louis, Joris, Jos en Milco succes wensen met hun nieuwe functie. :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Gebruikersavatar
MCS Floris
Be Mini
Be Mini
Locatie: Noord Holland
Berichten: 457
Lid geworden op: 11 apr 2015, 11:32

Re: Mededeling beheer newminiclub

24 jan 2018, 16:59

Berthil, bedankt voor al je inspanningen waarvan we heel wat mensen hier afgelopen jaren hebben mogen genieten!

Louis, Joris, Jos, en Milco, bedankt voor het overnemen van dit mooie forum, zodat er nog vele leden hier de komende jaren van kunnen blijven genieten!
Succes!
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Mededeling beheer newminiclub

24 jan 2018, 20:44

Berthil, dank voor alle inspanningen, goed dat je het forum zolang hebt willen beheren. Ook dank aan Benno, Yvon en Arjan om zo'n 12,5 jaar geleden de stap te maken om dit MINI-forum op te richten. Jullie hadden toen vast niet het idee, dat dit succes gehaald zou worden. :hoera

En natuurlijk Louis, Jos, Joris en Milco succes gewenst om de volgende 12,5 jaar dit forum goed te beheren, eventueel uit te breiden, en de MINI-communitie bijeen te houden. :icon_top:

Terug naar “Website en Forum”