Nieuwe website voor de NewMINIclub

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Nieuwe website voor de NewMINIclub

22 aug 2019, 13:15

De afgelopen weken is er hard gewerkt aan een nieuwe website voor de NewMINIclub. Nadat we eerst onze aandacht hadden gevestigd op de beschikbaarheid en de stabiliteit / veiligheid van het forum, zijn we als beheerders verder gaan nadenken hoe wij de NewMINIclub leden beter kunnen voorzien van alle informatie omtrent ons geliefde merk en onze club.

Veel leden kennen de weg al naar het forum. Het forum geeft een schat aan informatie voor de MINI. Alle modellen vanaf de R50 tot de F60 zijn hier vertegenwoordigd waarbij we veel kennis, weetjes, info, problemen en ook gelukkig veel oplossingen delen.

De evenementen worden veelal via Facebook aangemaakt en gedeeld. En ook het Instagram account van de club wordt veel bekeken door onze volgers.
Vanaf verschillende kanalen is er informatie voorhanden. Maar dat maakt het niet altijd overzichtelijk. Na overleg is het idee ontstaan om een zogenaamde landingspage te bouwen waar we de belangrijkste informatie in één oogopslag kunnen communiceren.

Nu is het eindelijk zover en is de nieuwe website (lees : landingspage) online. Het laatste nieuws van MINI, de NewMINIclub, de evenementen en ook de DIY (do it yourself) kun je hier overzichtelijk terugvinden.

Daarnaast is er een grafisch overzicht van de verschillende MINI modellen (R en F series) door de jaren heen zodat je eenvoudig naar het juiste topic voor jou betreffende MINI wordt doorverwezen op het forum.

Uiteraard is dit een eerste stap en blijven we verder bouwen aan zowel het forum als ook de nieuwe website. Dus we zijn benieuwd wat jullie ervan vinden!

Het forum blijft gewoon bereikbaar door op de button in de rechterbovenhoek van de website te klikken.

Als laatste (nu ik toch nog even jullie aandacht heb) wil ik Jordy (Smash-On) bedanken voor zijn creatieve hulp en het ontwerp van de website!

Team website (lees: landingspage :wink: )
Jordy, Milco en Joris

Kijk dus snel op https://www.newminiclub.nl :D
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Nieuwe website voor de NewMINIclub

23 aug 2019, 12:45

Ook al lees ik het forum meestal op tapatalk zal ik nu wel eens op m’n laptop naar de frontpage gaan loeren. Erg fraai geworden mannen en ik weet hoeveel werk het is geweest. HULDE!
Sphere
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 aug 2019, 20:07

Re: Nieuwe website voor de NewMINIclub

23 aug 2019, 16:57

Ziet er goed uit zo. Goed overzichtelijk. 👍

Terug naar “Website en Forum”