Wie woont er in de buurt?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Ca
Carbon-black

Wie woont er in de buurt?

03 jun 2018, 21:45

Al struinend door het forum bedacht ik ineens dat het wellicht leuk us als er eennoverzocht is van wie waar (ongeveer) woont...

Laat daar nu al een thread over zijn.... om begrijpelijke reden niet doorgevoerd

Maar goed... wie weet per regio?


Wie woont er in (oostelijk) Zuid-Limburg?

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Wie woont er in de buurt?

04 jun 2018, 19:53

Ivm de privacy wetgeving kunnen we dit beter niet bijhouden....
Ca
Carbon-black

Re: Wie woont er in de buurt?

04 jun 2018, 20:20

louisvdd76 schreef:Ivm de privacy wetgeving kunnen we dit beter niet bijhouden....
dus geen regio topic... maar wel woonplaatsen in profiel? is profiel niet voor gasten zichtbaar?

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Wie woont er in de buurt?

04 jun 2018, 23:22

Het is aan ieder lid wat ie wel of niet in zijn profiel weer geeft. Ik heb ook mijn locatie weergegeven, jij in dit geval niet. Je eigen keus en gasten kunnen de locatie indien ingevuld ook zien. Wil je dus niet je locatie prijs geven moet je hem niet invullen, wat jij dus gedaan hebt. Een beetje hetzelfde met het publiceren van foto's en dan het nummer bord afschermen, de 1 doet het wel, de ander maakt het niets uit.
Ca
Carbon-black

Re: Wie woont er in de buurt?

05 jun 2018, 07:59

dat is duidelijk...

mischien topic verplaatsen naar meetings?

Is er iemand met interesse in een 'meeting' regio parkstad of OZL ?

locatie suggesties welkom natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Wie woont er in de buurt?

05 jun 2018, 22:35

Patrick, lijkt me dat je zelf even in EVENTS 2018 een nieuwe topic aanmaakt met de titel bijvoorbeeld:

Meeting in regio PARKSTAD of ZUID OOST LIMBURG.

Je moet dan even bekijken waar je wil samen komen, vaak een MC Donalds of Burger King. Het kan ook ergens een marktplein of een lokatie waar je in de directe omgeving iets kan eten / drinken.

Belangrijk als je een meeting organiseert is dat je geen overlast veroorzaakt. Zo zijn we enkele keren bij de IKEA Eindhoven geweest, mooie foto locatie maar de laatste keer hebben een paar enthousiastelingen lopen gassen en knallen in het garage dek met hun uitlaat waardoor er overlast veroorzaakt is waardoor we nu niet meer welkom zijn.

In die regio is er volgens mij nog geen meeting, dus ik zeg, maak een topic aan en kijk wie er op af komen.

Succes,

Milco
Ca
Carbon-black

Re: Wie woont er in de buurt?

05 jun 2018, 22:37



Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

Terug naar “MINI Spotting”