Mini Cooper S Checkmate, Voorburg.

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Gebruikersavatar
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 497
Lid geworden op: 21 dec 2005, 21:07

Mini Cooper S Checkmate, Voorburg.

10 jan 2008, 00:43

Ben al een tijdje niet zo heel meer actief hier, dus er zijn me ook wat kleuren ontvallen.. Wat is dit ook alweer? Is iig een tint lichter dan de standaard Checkmate kleur. Al zou je het bijna niet zeggen met mijn baggere telefooncamera...

En zat de eigenaar niet hier op het forum?

Afbeelding
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

10 jan 2008, 01:01

Dat is inderdaad niet het Space Blue van de Checkmate, maar Hyper Blue. Kan haast niet anders dan de auto van Gradus zijn gezien de kleur, aerokit en verstralers.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

10 jan 2008, 01:05

Is volgens mij Hyper Blue

In de parking kun je ook op kleur zoeken.
En checkmate is niet alleen in die bekende blauwe kleur (Space Blue) uitgeleverd volgens mij. Daarnaast kun je op verschillende sites de "checkmate" sticker nabestellen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

10 jan 2008, 09:15

Marcel,

Checkmate bestond in vier kleuren.... Space Blue, Hyper Blue, geel en nog een kleur dacht ik.... Maar binnen bleef de auto helemaal toegepast op Space Blue daarom zie je die andere kleuren amper tot niet. De interieur delen en de stoelen veranderde niet mee als je een andere buitenkleur koos....

Maar dit moet die van Gradus zijn denk ik.....

MR
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

10 jan 2008, 15:03

@MR: Het was wel mogelijk om een andere kleur bekleding te kiezen dan de standaardkleuren van de Checkmate. Je ziet het inderdaad niet veel, maar deze heeft het bijvoorbeeld (of er zouden achteraf andere stoelen in gezet moeten zijn):

Checkmate
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

10 jan 2008, 15:10

Ivo schreef:@MR: Het was wel mogelijk om een andere kleur bekleding te kiezen dan de standaardkleuren van de Checkmate. Je ziet het inderdaad niet veel, maar deze heeft het bijvoorbeeld (of er zouden achteraf andere stoelen in gezet moeten zijn):

Checkmate
denk dat deze jongen/meisje graag vol leder wilde en niet in het blauw :lol:

ook mooi die stoelen erin :D
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

10 jan 2008, 15:22

Zou kunnen, maar als ik op een Duitse occasionsite kijk zie ik vrij veel Checkmates met een zwart (stof/leer of vol leer) interieur en een zwart stuur. Dan zou ik toch eerder verwachten dat dit af-fabriek gewoon mogelijk was.
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

10 jan 2008, 15:38

Ivo schreef:@MR: Het was wel mogelijk om een andere kleur bekleding te kiezen dan de standaardkleuren van de Checkmate. Je ziet het inderdaad niet veel, maar deze heeft het bijvoorbeeld (of er zouden achteraf andere stoelen in gezet moeten zijn):

Checkmate
Mijn dealer riep wat anders... ik kreeg verhalen te horen van gele Checkmate's met van binnen een blauwe binnen bekleding...

MR

Terug naar “MINI Spotting”