Garta - Cooper S R53 (Dark Grey) // Vakantie fotos P3//

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Garta
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 59
Lid geworden op: 10 jun 2010, 16:04

22 aug 2011, 11:38

Weer eens wat activiteit van mijn kant, na tijden enorm druk gehad te hebben helaas geen positieve dingen :(.

Km-ers met de mini redelijk kunnen beperken vanwegen een gedeelde auto van de zaak (volvo s40).

Mini staat inmiddels op 109.000 en ben momenteel volop bezig met hem weer in top staat te brengen.

-Eerder sprak ik over trillingen op het stuur, dit weekend heb ik de remblokken vervangen dit verklaarde direct de trilling: links 90% op recht 50% op. 2 nieuwe blokken erin en trilling is nu helemaal weg.

Iemand een verklaring hoe er zoon groot verschil in de blokken kan zitten? (kromme schijf?

- Dit weekend ook 4 nieuwe bougies geplaats (platium)

- Komend weekend: Nieuwe olie/ olie filter / lucht en interieur filter plaatsen.


Zoals reders op forum vermeld had ik problemen met de koeling, oorzaak hiervan ook gevonden hulpventilator is defect. Nieuwe is besteld en zal komenden weekend of week daarop geplaatst worden.


De mini staat altijd op een erg druk parkeer terrein in centrum Breda. In een jaar tijd toch best veel krasjes deukjes etc. opgelopen van deuren die er tegen aan zijn gekomen. Erg zonde laten bijwerken rondom loopt flink in de kosten, in mijn vriendenkring kan ik hem ook voor €800 latten wrappen.

Nu vindt ik het zonde hem zelfde kleur te laten wrappen. Aangezien ik hem ook voor me eigen zaak gebruik kan ik hem niet mat zwart/grijs laten maken omdat dit fout is.

Hebben jullie suggesties? Zelf zit ik met off-white / beige of mat wit in gedachte.

Terug naar “Show your ride”