Ragnar's MCCS

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 13:52

Zeker een aanrader want als dat aangekoekte koolstof op je zuigers valt dan is het einde verhaa


Sent from my iPhone using Tapatalk
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 13:56

Absolute! Rob!

hier nog een fotootje van hoe netjes hij te werk gaat en hoe alles netjes is ingepakt..

Afbeelding
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 13:58

Ragnar schreef:ik kreeg netjes de clubprijs ;) 220 euro en 3 uur van me tijd (ex heenrijden en terugrijden ;) ) was ik kwijt.
Ga ik ook even een afspraak maken, is led van club deze prijs of moet je m echt kennen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Gebruikersavatar
Martijnmini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: NB
Berichten: 207
Lid geworden op: 27 jul 2014, 20:35

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 14:47

Ik heb vorige week mijn Blok bij TVM laten reinigen deze waren niet zo gek op de Wallnut blast, maar adviseren om je blok te laten reinigen om de 100,000Km dan kan dit ook met een reiniger die ze laten inweken, blijkbaar iets vriendelijker voor je blok. maar na een reiniging rijd hij inderdaad een stuk vlotter. trekt heerlijk door de toeren
Laatst gewijzigd door Martijnmini op 28 jul 2016, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 14:59

Daaaaamn...
Ik heb er bij mij ook al eens over nagedacht, maar nog geen actie ondernomen.
Misschien toch maar een afspraak ergens gaan maken. Vooral naar aanleiding van Lohen. Dat is wel echt een heel groot verschil!

Mijn carterventilatie heb ik al een tijdje volledig open. Eerst de turbozijde gedaan en sindsdien een mooie droge turbo ipv met olie doordrenkt.
Nu andere zijde ook los en wat een bende komt eruit zeg! pfffff Ik moet nu nog een leiding met catchcan oid gaan fixen, want het zit nu overal >:(

Nu alleen een adresje in de buurt vinden, want Swifterbant is een eind tuffen...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 15:14

Ik heb net gelijk gebeld en een afspraak gemaakt...de beste man zit nu al in oktober qua planning, dus het duurt nog ff :D
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 15:50

euhm.. :p



:mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 19:18

Dat is idd een wereld van verschil op die foto's, dat moest zich ook wel haast terug vertalen in een betere loop van de motor.
Een jaar of twee geleden zijn er ook een paar leden mee bezig geweest (weet zo niet meer wie), maar die waren er toen ook heel enthousiast over. Blijkt ook wel, als Peter pas in okt terecht kan :O


Btw, jou oude evolve dp met heatcoating, gaat bij mij een nieuw leven krijgen :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 20:30

Dat is altijd weer leuk om te horen dat alles weer in de club blijft:)

Dat wordt lekker ploffen en klappen. Ik wordt ook een dagje ouder. Dus daarom ben ik voor de evolve 200 cell gegaan. Normaal rijden. Tip top normaal maar trap je hem open. Doet hij ze ding. De CAT loze versie was iets teveel in de winter. De hele buurt werdt wakker als hij warm liep en ik moest stapvoets over alle drempels.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Ragnar's MCCS

28 jul 2016, 23:22

stapvoets over drempels
Zelfs dat gaat niet
Mooi dat je blokkie weer schoon is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Ragnar's MCCS

29 jul 2016, 07:28

speedy schreef:stapvoets over drempelsAfbeelding
Zelfs dat gaat niet Afbeelding
Mooi dat je blokkie weer schoon is Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Neen dan rij je alsnog je lip eraf of kapot nAfbeelding sterkte man!


Sent from my iPhone using Tapatalk
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Ragnar's MCCS

29 jul 2016, 11:41

Casper en ik waren er destijds mee bezig. Aart had toen Tom gevonden.
Ik ben ook bij Tom geweest en niks dan lof. Man is echt een liefhebber.

Wat je moet doen voor de blast is eigenlijk al een catchtank installeren. Dan blijft hij na de walnutblast langer schoon. Bij N14 blok heb je 2 ontluchtingen dus een dual tank nodig. N18 is een single tank genoeg.

Richard ik zou het echt doen als ik jou was. Swifterband is 1.5 uur rijden vanaf ons.
Gebruikersavatar
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Culemborg
Berichten: 2302
Lid geworden op: 11 nov 2009, 11:21

Re: Ragnar's MCCS

29 jul 2016, 15:10

Kan dit bij mijn Diesel ook mocht ik dat willen of is dat enkel van nut op benzine (turbo) motoren?
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Ragnar's MCCS

29 jul 2016, 16:58

Ragnar schreef:Dat is altijd weer leuk om te horen dat alles weer in de club blijft:)

Dat wordt lekker ploffen en klappen. Ik wordt ook een dagje ouder. Dus daarom ben ik voor de evolve 200 cell gegaan. Normaal rijden. Tip top normaal maar trap je hem open. Doet hij ze ding. De CAT loze versie was iets teveel in de winter. De hele buurt werdt wakker als hij warm liep en ik moest stapvoets over alle drempels.

Na 154 pagina's van je topic doorgespit te hebben (eerst 1 tm 65, toen 164 naar 75) en toen eindelijk de link naar het filmpje gevonden.
Heel gaaf Ragnar om te zien wat voor een metamorfose je Clubman ondergaan heeft. Dat was echt een mega dikke ride :-))
Maar super leesvoer en ook goed om eens wat nieuwe ideeën op te doen ;)
Als ik het goed gelezen heb, had jij toen een mid delete met de standaard S einddemper, klinkt mega dik die setup. Eerste stukje film is een koude start, maar daarna krijg je er een goed beeld / geluid van de setup bij.
Ik zal de link hieronder nog even een keer plakken :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=BGFwtZHi06k&hd=1
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Show your ride”