Barto's ride : Te Koop!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Voorburg
Berichten: 206
Lid geworden op: 05 nov 2009, 17:57

Barto's ride : Te Koop!

05 jun 2011, 16:46

Hallo allemaal,

Sinds februari van dit jaar aan de mini :D , en dat betekent dikke fun natuurlijk. Maar tja, nadat ik me voor de tweede keer had voorgesteld 8) en een DIY had gemaakt, is het nu natuurlijk tijd voor een Show Your My Ride.

De kleine is uit 2002 en in 2004 door een vorige eigenaar op NL kenteken gezet. Natuurlijk kan ik lang doorgaan over alle plannen die ik heb, of features die er wel/ niet op zitten maar veel belangrijker zijn de foto's van nu natuurlijk. Ik vind het een lekker bakkie. Binnenkort ga ik naar Bad-ass-Mini om de ruitjes (achter) te blinderen en de sticker op het dak te laten verwijderen. Dakje wordt dan weer strak zwart. Natuurlijk zijn de zwarte spiegelkappen al binnen en gaan de (mijn inziens) te drukke spiegelkappen eraf.
Zijn er mensen (LARS & ADRIAAN/ of anderen/ LEZEN JULLIE MEE?) die mij met de spiegelkappen kunnen helpen? aan gereedschap heb ik nl alleen maar 2 linker handen :| ....

dan nu foto's:
Afbeelding
Zo was ie (check de grill)

Afbeelding
Nu is ie zo (check de grill)

Afbeelding
en van dicht bij. Pieter (@Beek) : Hulde :-)) . Pieter heeft nl de grill gemonteerd. Zeker het onderste deel van de Aerogrill in de standaard bumper was een enorme klus. Maar wat ligt ie er mooi in....

Afbeelding
Panoramisch dakje is een USP, heerlijk....

Afbeelding
.....En ziet er lekker uit

Afbeelding
En het uitlaatje..Miltek, the sound of music

Afbeelding
Up close

Afbeelding
Foto genomen vanuit (bijna) het midden. Maar tja he, ik ben geen BigD.
Achterruitje is daarin tegen wel mooi schoon, thx to de DIY wis/was 8)

Afbeelding
Staat er gewoon lekker bij

Afbeelding
Deze foto is bij jullie (tot nu toe) het populairst

Afbeelding
en tot een gangetje van 60 a 65 is het heerlijk met het dakje open

Afbeelding
Vorig jaar nog behandeld (volgens de vorige eigenaar) met ProTech

Afbeelding
Ik verheug me op het bezoek bij Bad-ass-Mini (aka Youri)

Afbeelding
ok ok, dit was de laatste

Wat vinden jullie van mijn Mini, een goede keuze om em weer strak te laten maken, of totale :s

Greets Barto :s
Laatst gewijzigd door Barto op 27 jan 2012, 11:31, 21 keer totaal gewijzigd.
kristof.
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Mol
Berichten: 83
Lid geworden op: 12 aug 2010, 18:27

05 jun 2011, 16:50

Gaat veel beter zijn dan dit drukke gedoe...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Barto's ride

05 jun 2011, 17:04

dikke ride, have fun er mee!
Barto schreef:Ik verheug me op het bezoek bij Big-ass-Mini (aka Youri)
big-ass mini? :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Voorburg
Berichten: 206
Lid geworden op: 05 nov 2009, 17:57

05 jun 2011, 17:11

WTF??

Big ass... moet natuurlijk zijn bad ass.... sjeezus, ik hoop dat Youri nu niet dubbel uurloon rekent :oops: , big time excuses :shock:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

05 jun 2011, 17:23

:P :P

Lekkere MINI hoor!
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

05 jun 2011, 17:43

:mrgreen: ... big ass... ROFL!

Maar je ride ziet er gaaf uit. Goede keuze om al die blokkies eraf te halen.
Gaat lekker clean staan! 8)

Heb je trouwens nog nooit gespot in Den Haag eo...
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

05 jun 2011, 18:22

nice ;) met hartge wielen zou ook super dik staan!
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Voorburg
Berichten: 206
Lid geworden op: 05 nov 2009, 17:57

05 jun 2011, 18:50

thx guys,

Ik denk dat ik de wielen even laat voor wat ze zijn. Ik vind ze super, zeker als ze helemaal schoon zijn *bling bling*.

Ga zeker voor de clean look: zwart dak, zwarte (donkere) ramen, en zwarte spiegelkappen. Dat maakt de bovenste helft rustige en dus 8) .

MBT het donker maken van de twee achterruitjes en de achterklep: hoe donker is mooi, maar ook nog praktisch. Wie heeft daar ervaring mee?

@ GreyCooperS: Ik woon zo'n beetje tegenover Beek. Gelukkig maar want ik ben er al regelmatig geweest voor een klusje (had hiervoor een BMW 330D). Ik ben niet zoveel in Rijswijk, maar ben elke dag wel op de A4 en in de regio te vinden hoor.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

05 jun 2011, 18:55

ik zag jouw auto wel bij Beek staan op de dag dat Speedy z'n auto ging ophalen daar. Klopt dat?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 2115
Lid geworden op: 10 feb 2008, 22:57

05 jun 2011, 19:05

Hey Barto

Goed plan om hem lekker strak te maken ben zeer benieuwd naar het resultaat 8)
MCS 2004
wildeke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Moorsele
Berichten: 289
Lid geworden op: 28 mar 2010, 19:34

05 jun 2011, 19:17

leuke mini , velgen vindt ik echt dik :s ! die sticker op je dak zou ik er ook af doen en iets verlagen .
Dat is mijn mening hé 8) je moet altijd doen wat je zelf mooi en goed vindt :wink:
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Voorburg
Berichten: 206
Lid geworden op: 05 nov 2009, 17:57

05 jun 2011, 19:55

Hey guys,

@ Marcel Always Open: Mn mini heeft daar al een paar daagjes doorgebracht, niets ernstigs gelukkig. Kan dus wel dat je m daar gezien hebt. Onlangs nog een dag of 3 geloof ik (geen tijd om op te halen :oops: )

@WimS: hoi man, leuk om weer wat van je te horen, we hebben elkaar (uitgebreid) gesproken tijdens een meet @ de Kuip, was hartstikke leuk, maar ik had een katertje... alles goed in Vlaardingen? Mooi ride heb je :wink:

@ Wildeke: grappig dat je een reactie geeft op mij post. Ik gaf je net een reactie, want jouw mini is echt vet, supermooi. Ik heb je een vraag gesteld nav je achterlichten. Ziet er bij jou heel mooi uit. Ik heb natuurlijk andere achterlichten (pre facelift). Ik hoop dat je ff wilt reageren op mn vraag. Trouwens, ik heb nog oranje glaasjes in mijn achterlichten, moet ik die eerste verwijderen voordat ik ga plakken?
Verlagen is niet handig, heb em onlangs omhoog gezet :s , want ik moet elke dag over een hobbel de bobbelweg (A4 in Nederland). Trijdt nu veel beter.. kan toch nog wel zo? :roll:
Laatst gewijzigd door Barto op 27 jan 2012, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
wildeke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Moorsele
Berichten: 289
Lid geworden op: 28 mar 2010, 19:34

05 jun 2011, 21:28

ik heb geantwoord op je vraag :wink: hij staat idd laag ....had de laaste foto's niet echt goed bekeken :oops: héhé
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

07 jun 2011, 21:46

Echt een dikke kart kerel 8) clean zonder de blokjes is iig minder druk, dus miss wel dikker ook 8) trouwens lekker deze wielen laten liggen, staan super dik man

BigD
the F56 story of Brenda
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

07 jun 2011, 22:18

Erg dikke MINI met die Breytons! :-PP Ik vind blokjes gaaf, maar zeker die kleine blokjes op het dak zijn inderdaad wel erg druk. Goede keus dus om ze eraf te halen! :icon_top:
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”