De Maxi

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Kalmthout
Berichten: 423
Lid geworden op: 22 jun 2011, 02:01

06 jul 2011, 18:01

Forum uitgekamd. Gaat steeds over mensen met een Cooper die hiernaar op zoek zijn, niets voor de One. Heb intussen een meisje gevonden wiens vriend die mod op ne One heeft uitgevoerd. Ze is me gaandeweg aan't voorthelpen! :icon_top:
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

06 jul 2011, 18:45

Kristiaan schreef:Schroefset is imho een tikkeltje overdreven, maar die veren doen me watertanden! :p
Kijk ook maar eens naar deze:




Afbeelding

Op de originele velgen en nog niet verlaagd


Afbeelding
En omlaag met een vaste set van Coen -/-3cm
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
PimNoordhof
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Slochteren
Berichten: 328
Lid geworden op: 10 dec 2010, 22:55

06 jul 2011, 21:57

Gave Mini Kristiaan!! En mooie opties! Vooral die donkere Xenon lampen staan super gaaf!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

06 jul 2011, 23:37

YorkPower schreef:Kom je vaak aan het atomium? Dan zullen onze rode MINI's elkaar nog wel ontmoeten ;)
Jouw MINI ziet er mooi uit! Zeker die velgen! (de kleur vind ik wel wat minder :lol:)

En zoals al gezegd he, doe niet TE veel kosten aan een leasewagen.. Na X jaar is die weg en zijn jouw gekochte onderdelen ook niet zoveel meer waard :).

Wat de wagen nog veel zou veranderen voor weinig geld:

JCW gril,
Rode of zwartglansende spiegelkapjes.

Daarna worden het al hogere kosten zoals verlagen.. of misschien nog de ramen lichtjes tinten, niet te donker :).
Op een particuliere auto is verlaging ook een verloren kost... je kan het in geen enkel geval zien als een investering, dus ik zie niet echt in waarom dat anders zou moeten zijn. Zolang je onderdelen gebruikt die makkelijk terug in originele staat kunnen gebracht worden, is er geen probleem. Tunen doe je niet voor de waarde ervan achteraf, maar omdat je gewoon veel meer plezier hebt aan je wagen... :wink:
YorkPower
Be Mini
Be Mini
Locatie: Meise
Berichten: 545
Lid geworden op: 05 okt 2010, 13:45

06 jul 2011, 23:41

Kristiaan, wat uw garagehouder daar zegt... Zeg eens dat hij niet moeilijk moet doen en gewoon bestellen:). Hier in de buurt hadden ze bij beide MINI garages geen enkel probleem om S onderdelen te kopen voor men MINI (One D), 1 van de garages had zelfs mijn chasisnummer helemaal niet... Geef hen desnoods een tientje via de handdruk ;).
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini
Locatie: Meise
Berichten: 545
Lid geworden op: 05 okt 2010, 13:45

06 jul 2011, 23:44

Fred schreef:
Op een particuliere auto is verlaging ook een verloren kost... je kan het in geen enkel geval zien als een investering, dus ik zie niet echt in waarom dat anders zou moeten zijn. Zolang je onderdelen gebruikt die makkelijk terug in originele staat kunnen gebracht worden, is er geen probleem. Tunen doe je niet voor de waarde ervan achteraf, maar omdat je gewoon veel meer plezier hebt aan je wagen... :wink:
Hazooo :D
Maar voor mij moet het ook nut hebben :D Bredere velgen: meer wegcontact.. Maar die veren.. ik ben er niet voor.. :$ maar iedereen doet wat hij wil natuurlijk! Schroefsetje is misschien betere optie (ivm comfort). En als ik rijd wil ik toch eerst en vooral nog op mijn gemak zitten en daarna wil ik hard door de bochtjes kunnen gaan;).
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

06 jul 2011, 23:46

Geloof me maar, met verlagingsveren heb je zoiezo meer contact met de weg :D. En bochtenwerk gaat ook een stuk beter...

Seems like you've run out of arguments... :mrgreen:
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

07 jul 2011, 00:09

Vooral niet hier gaan kijken http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=11300 :mrgreen:

Verlaging bij mij -3 cm. Ook veren van Coendek. Nu MINI (wel oudere model R50) met veel betere looks, veel betere wegligging.
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

07 jul 2011, 00:25

@Mushrop en Kristiaan
Bij de LCI is veel gewijzigd aan het front. Ik heb gezien bij Spenki dat de grille niet zo 1 op 1 over te zetten is van een R56 op een R56 LCI (2011 model) Misschien kan hij je helpen ;)

Omdat ik de verschillen slecht kon zien tussen de verschillende modellen heb ik ze eens goed bekeken :D
De LCI's hebben allen dezelfde motorkap gekregen volgens mij, Cooper S met scoop, maar dus allen dezelfde bolle neus...
Bumpers van een One, Cooper en CooperD zijn ook gelijk volgens mij, alleen de structuur van het gaas is anders ;)
De onderlijst van de grille is veranderd... Die van de R56 past dus niet 1 op 1 op een LCI
De Grille zelf inclusief de bovenlijst van de grille weet ik zo niet, maar ik vermoed dat een CooperS. CooperD grille de meeste kans heeft om te passen in een LCI
Als er ook een LCI Cooper JCW grille bestaat zou ik die proberen :wink:
YorkPower
Be Mini
Be Mini
Locatie: Meise
Berichten: 545
Lid geworden op: 05 okt 2010, 13:45

07 jul 2011, 12:31

Fred schreef:Geloof me maar, met verlagingsveren heb je zoiezo meer contact met de weg :D. En bochtenwerk gaat ook een stuk beter...

Seems like you've run out of arguments... :mrgreen:

:p I will shut up.. :( :D BUT comfort daalt toch! Nah! :D En je moet meer remmen voor drempels ed. ;)
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Kalmthout
Berichten: 423
Lid geworden op: 22 jun 2011, 02:01

08 jul 2011, 17:56

Allemaal bedankt vooor de reacties. :)

Het verlagen zal dus zoals gezegd nog even wachten zijn, eerst die JCW-grill. Ik ga her en der heren en ik houd jullie op de hoogte. 't Zou mooi zijn mocht het ineens passen, maar 'k vrees het ergste.. :(
m4TTi
Be Mini
Be Mini
Locatie: Eppegem
Berichten: 720
Lid geworden op: 01 aug 2008, 13:59

21 aug 2011, 17:12

Was je rond 11u op de E19 richting Brussel?
geen kenteken kunnen zien dus een wilde gok :D
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Kalmthout
Berichten: 423
Lid geworden op: 22 jun 2011, 02:01

22 aug 2011, 09:28

Tenzij het vrijdag was, zal je een dubbelganger gezien hebben.
Wel spijtig om te weten dat er een zelfde Mini rondrijdt.. :(

(Gek dat je helemaal op zoek gaat naar dit topic zeg.. :P)
m4TTi
Be Mini
Be Mini
Locatie: Eppegem
Berichten: 720
Lid geworden op: 01 aug 2008, 13:59

23 aug 2011, 11:51

Kristiaan schreef:Tenzij het vrijdag was, zal je een dubbelganger gezien hebben.
Wel spijtig om te weten dat er een zelfde Mini rondrijdt.. :(

(Gek dat je helemaal op zoek gaat naar dit topic zeg.. :P)
haha dezelfde heb ik moeilijk kunnen zien, wel met dezelfde striping en kleuren ;-)

ik wist dat je bij de Doel fotoshoot was en dan had ik dit heel snel gevonden ;-)
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Kalmthout
Berichten: 423
Lid geworden op: 22 jun 2011, 02:01

23 aug 2011, 11:56

Oh ja, uiteraard. :)

Gewoon m'n achterruit checken. Als die sticker er hangt, dan ben ik het. ;-)

Terug naar “Show your ride”