My Mini Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: My Mini Cooper S

29 jun 2018, 18:37

Baseman schreef:
Gelukkig stond er toch nog wat in het lijstje waar mijn oog op viel en wat blijkbaar nog niet verkocht was, namelijk een P3 gauge.
Achteraf hoorde ik van Maurice dat hij Noah hierover al een vraag gesteld had, maar ik kreeg van Noah niet de indruk dat de gauge al gereserveerd of verkocht was. Dus ik hoop niet dat ik je voor het hoofd gestoten heb Maurice.
Hoe het ook zei, ik heb o.a. de P3 gauge kunnen kopen en deze inmiddels in plaats van de Scangauge II gemonteerd.
Jos, waanzinnige mod heb je gescoord en hij past geweldig bij de rest van je interieur. Erg sympathiek dat je nog wat woorden aan mij wijdt maar dat laten we lekker rusten, jij kan er helemaal niets aan doen dus geniet ervan! Afbeelding Met de aangebrachte coating zal het wel helemaal een feest zijn om naar je auto toe te lopen Afbeelding
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: My Mini Cooper S

29 jun 2018, 19:30

Schroefie schreef:
29 jun 2018, 15:40
Louis, is dat die Challenge MINI? Leuk ding inderdaad.
Ja nadat Dirk een paar rondjes op Bilsterberg mee had gereden in de GP2 (hij heeft zelf een RS5) was hij verkocht... voor trackdays spelen is moest het een MINI worden. Ik heb hem toen naar Martijn Schols verwezen en die heeft een auto voor hem aangekocht en daar nog wat zaken aan veranderd...
De 8ste is die met de nieuwe wrap op zandvoort... :ralley
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

30 jun 2018, 09:18

Ben heel benieuwd hoe het kleine monster wat Dirk gekocht heeft er uit gaat zien met de nieuwe wrap.
MINI is gewoon een heerlijk speelgoed, zowel om even op wat bochtige wegen gas te geven, maar zeker ook voor op het circuit :rijden
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

02 jul 2018, 14:22

Hier wordt Jos erg blij van, mooi met de carbon details :feest
Click to enlarge :mrgreen:


Afbeelding
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: My Mini Cooper S

02 jul 2018, 14:48

Kan ik me goed voorstellen dat je daar vrolijk van wordt! Ziet er super strak uit
Afbeelding
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: My Mini Cooper S

02 jul 2018, 19:57

Ja dat is echt een plaat anders dan anders.

Eclips Grey is de kleur om te mixen met Carbon...
Gebruikersavatar
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Almere
Berichten: 575
Lid geworden op: 19 okt 2014, 09:24

Re: My Mini Cooper S

03 jul 2018, 09:00

Mooi man , :icon_top: :-))
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

05 jul 2018, 19:14

Omdat de Vava dashcam in NL (nog) nagenoeg niet verkrijgbaar is en ik onderhand toch ook wel "aan de dashcam" wil, heb ik na wat grondig inlezen in heel de dashcam materie, vandaag onderstaande Nextbase 312GW dashcam gekocht.
Reden voor de aankoop, ik wilde ook weleens een leuk filmpje van het groepje waarin ik rij tijdens een toerrit kunnen maken en ik wil hem op de komende roadtrip vakantie naar Zuid-Afrika meenemen.


Afbeelding


Het is zeker niet het allerlaatste state of the art wonder, deze dashcam is midden vorig jaar al door Computertotaal >>> getest <<<

Joris heeft recent de 512 GW gekocht en vertelde me dat die eigenlijk overkill is, de prijs daarvan is een stuk hoger (€60,-), hij filmt in een resolutie (1440p) die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt, 1080p is voor een dashcam ruim voldoende.
Daarnaast zocht ik ook een Dashcam die met een groot geheugenkaartje overweg kan en waar dus niet iedere 2 of 3 uur het voorgaand gefilmde overschreven wordt.
De 312GW kan met een 128GB Micro SD kaartje overweg en daarmee kan ik naar verluid wel even vooruit.
Voor de beeldvorming, met een 32GB kaartje kun je volgens internet in 1080P kwaliteit 300 minuten filmen, dus met mijn 128GB kaartje kan ik met een gerust hart een hele dag filmen zonder dat er iets overschreven wordt.

De inhoud van de verpakking is zeker compleet te noemen, het enige wat er niet bijzit is een langere usb naar mini usb kabel van +/- 3 meter die je nodig hebt indien de de bekabeling naar de stroomvoorziening netjes wilt wegwerken. Die heb ik dus vandaag nog even 1'tje besteld bij de kabelshop voor €6,-.
Er zit wel een langere kabel bij met een aansluiting voor in de 12 volt, maar daar wil ik hem niet aansluiten dus dat was voor mij geen optie.
De cam gaat een mooi plekje achter mijn achteruitkijk spiegel krijgen en de kabel gaat mooi weggewerkt worden in de hemel en de A-stijl.

Over de werking kan ik dus nog niets melden, maar dat zal na komend weekend zeker anders zijn als samen met Milco naar Brittisch Race Festival in Zandvoort ga.
Wordt vervolgd dus.

Ik heb voor deze dashcam €119,- betaald en dat is voor mij een acceptabele prijs om me eens in de wondere wereld van de dashcam en hetgeen er allemaal om me heen gebeurd op de weg, te stappen.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

06 jul 2018, 14:49

Vanochtend kwam PostNL al rond de klok van 10u de bestelde langere kabel brengen, dus ik kon aan de slag met het wegwerken van de kabel in de MINI.
Zoals al gezegd, aan de voorzijde weggewerkt in de hemel en aan de zijkant even het A-panel los geschroefd zodat de kabel daar achter door kon en hem daarna via het rubber van de deurstijl naar de zijkant van het dashboard geleidt.
Vergeet ik natuurlijk om een foto te maken van hoe het geheel in de MINI zit nu, maar dat doe ik morgen even, beloofd.
Na montage moest er wel even getest worden of alles naar behoren werkt, dus hierbij even een test filmpje.
Geen racerij of zo, gewoon even testen wat de camera als ook het geluid doet met o.a. raam open en raam dicht.

De bewerkings software die erbij zit is eenvoudig te installeren en is ook eenvoudig om mee te werken.
Vanuit deze software kun je meteen uploaden naar FaceBook, Youtube, Vimeo of naar je verzekeringsmaatschappij, echt een kind kan de was doen.
Indien je Youtube gebruikt, even de kwaliteit van de speler op HD zetten voor zo ver deze daar nog niet op staat.

Een tevreden ikke, nu nog wat leren spelen met editen in de toekomst :O

Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

07 jul 2018, 12:38

DennisHart schreef:
07 jul 2018, 08:17
Mooie optie. Kan je het logo links bovenin en de gele tekst onderin ook uit zetten?
Tevens schokt het beeld wat, lijkt wel elke keer 1of meerdere frames te missen. Kan aan youtube liggen, de bewwerking software of je pc.....

Het Nextbase logo kan uitgezet worden Dennis, als ook een aantal zaken onderin, maar volgens mij niet alles.
Schokkerige heb ik idd ook een klein beetje, ik zal een volgend keer de Apple iMovie bewerker eens proberen, misschien dat daar verschil in zit.

Foto van in de auto stond nog open, bij deze dus ook toegevoegd.
Geen enkele hinder tijdens het rijden, mits je het scherm aan de achterzijde uit zet, anders leidt het wel af vind ik.


Afbeelding


Afbeelding
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Ca
Carbon-black

Re: My Mini Cooper S

07 jul 2018, 19:14

die snelheids info en coordinaten, onder in beeld ... bepaald ie die zelf?

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

08 jul 2018, 06:33

Camera is uitgerust met gps, dus coordinaten en snelheid bepaald ie idd zelf Patrick.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
MCS Floris
Be Mini
Be Mini
Locatie: Noord Holland
Berichten: 457
Lid geworden op: 11 apr 2015, 11:32

Re: My Mini Cooper S

08 jul 2018, 21:13

Vandaag op BRF even je camera ‘bewonderd’. Ziet er netjes uit zo. Beeldkwaliteit van filmpje is zeker niet slecht!
Zolang schermpje uit staat valt deze idd volgens mij bijna niet op tijdens rijden.
De VAVA valt alleen geheel achter spiegel ook met het kapje vd regensensor..

Het missen van Frames kan natuurlijk aan (SD?) kaartje ook liggen.. je hebt wel een snelle R/W nodig. iMovie werkt wel fijn om de boel ‘aan elkaar te knopen’
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: My Mini Cooper S

16 jul 2018, 18:55

MCS Floris schreef:
08 jul 2018, 21:13
Het missen van Frames kan natuurlijk aan (SD?) kaartje ook liggen.. je hebt wel een snelle R/W nodig. iMovie werkt wel fijn om de boel ‘aan elkaar te knopen’Afbeelding
Ik vind het toch een vreemd gebeuren, als ik een filmpje wat met de cam is opgenomen in Quicktime player afspeel heb ik geen enkele hapering, upload ik hem naar youtube dan wel :s
Is daar nog een verklaring voor te geven Floris?
De cam supports SDHC Micro SD cards up to 128GB, dus mocht iemand een tip hebben voor een snel kaartje dan wil ik daar best nog wel een keer wat geld aan wagen, het andere kaartje kan dan zonder meer in mijn fotocamera.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: My Mini Cooper S

16 jul 2018, 23:11

Jos, ik wist niet dat je hiermee een probleem had, anders stuur mij eens een sample (via email of messenger).
Wil wel even wat proberen, kan te maken hebben met een plug-in of dat met het uploaden naar Youtube dat er bij het converteren iets fout gaat. Ik wil daar wel even induiken. Dat uploaden gaat dat vanaf de PC of rechtstreeks van de camera/SD card naar internet. Heb je ook even een link van een filmpje (youtube) waarbij het niet goed is gegaan?

Terug naar “Show your ride”