MH's R56 Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Dordrecht & Wageningen
Berichten: 165
Lid geworden op: 18 sep 2016, 14:10

Re: MH's R56 Cooper S

12 jul 2017, 20:32

Tijdje mijn pagina niet meer geupdate, maar ik vond het vandaag wel weer eens tijd om hem te updaten. Altijd leuk om mods vast te leggen en het later nog eens terug te lezen.

Sinds de Bilstein B14 zijn er weer een aantal andere nieuwe mods gekomen :lol:
De Akrapovic dp is verwisseld voor een custom 3 inch de-cat (wauw wat een verschil). Hij knalt nu echt keihard en het was eigenlijk te luid soms... zeker in de avond, want op een gegeven moment kreeg ik een klacht van de buurman.
Hier meteen rekening mee gehouden 's avonds en besloten om een kleppensysteem in te laten bouwen.
Roel (GoGarage37) heeft dit heel netjes voor mij gedaan en het werkt tot dusver top! Met een schakelaar kan je de klep open en dicht zetten en ook half open etc.

Ook was mijn aliexpress iPhone houder stuk gegaan en heb ik dankzij Louis de prototype aluminium Brodit houder kunnen kopen. Deze zelf gewrapped met 5D carbon wrap en wauw wat is het een fijne houder! Veeel beter dan die chinese rotzooi.... :lol:

Verder wordt de distributie ketting binnenkort preventief vervangen door MCM (Melvin Custom Motoren). En komen er nog 2 (grote) leuke mods aan!
Hij is bijna af.........

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: MH's R56 Cooper S

12 jul 2017, 22:07

Heel erg netjes... dacht je upload het filmpje er wel bij ;-)
MHspitta
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Dordrecht & Wageningen
Berichten: 165
Lid geworden op: 18 sep 2016, 14:10

Re: MH's R56 Cooper S

12 jul 2017, 22:13

haha merci! ,

Ik weet niet zo goed hoe je filmpjes upload hier ;P

Terug naar “Show your ride”