Mini JCW cabrio

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Annick1978
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2016, 18:27

Re: Mini JCW cabrio

09 dec 2016, 20:13

pocket rocket schreef:
Annick1978 schreef:
pocket rocket schreef:hey,

ik heb nu een mini cooper s f56 in kleur brg.
ben van zonhoven maar de mini's komen van davo.
Ook Nice. Wat wil jij nog veranderen?
die demo jcw ga ik binnenkort overnemen.
dan mss wat strepen erop en uitlaat
Howla. Dat is wel sjiek. Die stond ook bij davo toen het de i performance days waren in september. Stond naast die groene schnitzer. Als het toch die is wat ik meen. Is wel een sjieke auto hoor. Ben daar toen gaan inzitten. Dat weekend heb ik de mijne besteld. Daar ga je veel plezier aan hebben gaan
pocket rocket
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Zonhoven
Berichten: 774
Lid geworden op: 21 mar 2011, 09:58

Re: Mini JCW cabrio

10 dec 2016, 12:13

ja dat klopt die wordt het.
stond er inderdaad bij de i performance days langs de groene.
nog effe wachten voor mij maar gaat leuk worden.

ben benieuwd de uwe eens te zien in het echt.
MiniJCW888
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 okt 2016, 11:43

Re: Mini JCW cabrio

10 dec 2016, 12:45

Annick1978 schreef:
MiniJCW888 schreef:Heel erg gaaf :icon_top: Wat vind je trouwens van jouw JCW stuur? In de Mini Countryman JCW is die erg hard. Ik wil die gaan vervangen voor een leren JCW stuur, zonder carbon details. Vind met carbon niet erg mooi. Daarnaast heb je een alcantara stuur, maar dat vind ik persoonlijk ook niet echt lekker aanvoelen.

Zal binnenkort foto's van mijn Mini Countryman JCW plaatsen. Moet nog even geduld hebben met de aflevering :(

Veilige kilometers en have fun driving :rijden Dat gaat wel lukken denk ik :D
Tot nu toe vind ik het wel best goed zo. Ligt goed in de hand. Maar heb wel nog maar 100km gereden dus dat zal een beetje afwachten worden. Ik had eigenlijk het sportstuur willen hebben maar toen vertelde de verkopen mij dat dit stuur mooier zou zijn in combinatie met mijn interieur.

Mijn zetels zijn deels alcantara en heb gemerkt dat als je een lange jas draagt dit wel vervelend zit. Het schuift niet echt. In dat opzicht denk ik dat leder beter is. Maar vond deze zetels heel mooi. Ik denk inderdaad dat een alcantara stuur misschien niet goed aanvoelt.

Ik heb de mini al in september besteld en heb tot afgelopen woensdag moeten wachten. Komt natuurlijk ook wel omdat ik een deel aanpassingen gevraagd had wat de garage eerst moest uitvoeren. Maar het is het wachten meer dan waard geweest.

Wanneer is de jouwe voorzien?
Moet nog ruim twee weken wachten op mijn Mini Countryman JCW. Nog even geduld. Inmiddels de Mini JCW GP2 stuur op Leebman besteld.
Annick1978
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2016, 18:27

Re: Mini JCW cabrio

10 dec 2016, 15:48

MiniJCW888 schreef:
Annick1978 schreef:
MiniJCW888 schreef:Heel erg gaaf :icon_top: Wat vind je trouwens van jouw JCW stuur? In de Mini Countryman JCW is die erg hard. Ik wil die gaan vervangen voor een leren JCW stuur, zonder carbon details. Vind met carbon niet erg mooi. Daarnaast heb je een alcantara stuur, maar dat vind ik persoonlijk ook niet echt lekker aanvoelen.

Zal binnenkort foto's van mijn Mini Countryman JCW plaatsen. Moet nog even geduld hebben met de aflevering :(

Veilige kilometers en have fun driving :rijden Dat gaat wel lukken denk ik :D
Tot nu toe vind ik het wel best goed zo. Ligt goed in de hand. Maar heb wel nog maar 100km gereden dus dat zal een beetje afwachten worden. Ik had eigenlijk het sportstuur willen hebben maar toen vertelde de verkopen mij dat dit stuur mooier zou zijn in combinatie met mijn interieur.

Mijn zetels zijn deels alcantara en heb gemerkt dat als je een lange jas draagt dit wel vervelend zit. Het schuift niet echt. In dat opzicht denk ik dat leder beter is. Maar vond deze zetels heel mooi. Ik denk inderdaad dat een alcantara stuur misschien niet goed aanvoelt.

Ik heb de mini al in september besteld en heb tot afgelopen woensdag moeten wachten. Komt natuurlijk ook wel omdat ik een deel aanpassingen gevraagd had wat de garage eerst moest uitvoeren. Maar het is het wachten meer dan waard geweest.

Wanneer is de jouwe voorzien?
Moet nog ruim twee weken wachten op mijn Mini Countryman JCW. Nog even geduld. Inmiddels de Mini JCW GP2 stuur op Leebman besteld.
Een geweldige kerst dan :D je gaat er heel veel fun mee hebben gaan. Hopelijk is je stuur er dan ook, kan je het meteen installeren. Gaat wel Nice zijn.
Annick1978
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2016, 18:27

Re: Mini JCW cabrio

10 dec 2016, 15:54

pocket rocket schreef:ja dat klopt die wordt het.
stond er inderdaad bij de i performance days langs de groene.
nog effe wachten voor mij maar gaat leuk worden.

ben benieuwd de uwe eens te zien in het echt.
Ja en dat is echt een ferme mini hoor. Ga je veel plezier aan hebben gaan. Heb zelfs een foto van hem toen getrokken.

Dat zal wel lukken om de mini eens te zien die valt wel op vrees ik :lol: en ik die een minder opvallende wagen wilde hebben :lol:
derpassat
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Heusden-Zolder, Belgisch Limburg
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 aug 2016, 15:40

Re: Mini JCW cabrio

10 dec 2016, 16:20

Heel mooie mini!
Kevking
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2018, 09:28

Re: Mini JCW cabrio

26 sep 2018, 18:05

Ben op zoek naar die rode streep op de grill voor mijn countryman R60 2012

Weet iemand waar te krijgen bestellen??

Gr kevin
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Mini JCW cabrio

26 sep 2018, 22:35

Kevking schreef:Ben op zoek naar die rode streep op de grill voor mijn countryman R60 2012

Weet iemand waar te krijgen bestellen??

Gr kevin
Kevin,

Heb je een Countryman S of JCW? Dan moet je de grill van een Countryman JCW bestellen met bouwjaar eind 2014. Rode streep zit er dan standaard op. Is te bestellen via webshop Ekris MINI.
Heb je een One of Cooper dan gaat grill niet passen.

Terug naar “Show your ride”