MINI Cooper Clubman R55 (Update: TE KOOP! P63)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jan 2018, 20:51

ik weet niet welk merk maar ik moest vorig jaar een winterset hebben om naar Oostenrijk te gaan en ik had geen zin om weer veel geld uit te geven en had deze set al nieuw voor 1000 euro.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jan 2018, 20:52

ik heb ook et 42 volgens mij


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jan 2018, 21:37

speedy schreef:ik weet niet welk merk maar ik moest vorig jaar een winterset hebben om naar Oostenrijk te gaan en ik had geen zin om weer veel geld uit te geven en had deze set al nieuw voor 1000 euro.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Snap het helemaal! Mooi prijsje. Is het nog te achterhalen waar je het setje hebt gekocht? Zal zelf ook even speuren :)
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jan 2018, 21:42

Vlietcars in Leersum, deze zijn gloss black en niet mat.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

13 jan 2018, 22:11

speedy schreef:Vlietcars in Leersum, deze zijn gloss black en niet mat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel! Ik zal even kijken of ze iets moois hebben. Ben overigens wel erg blij dat de velgen geen hoogglans zijn maar zijdeglans
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

14 jan 2018, 09:56

Staat erg goed zo! :)
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

14 jan 2018, 12:17

MartijnGizmo schreef:Staat erg goed zo! :)
Dank je Martijn! Erg happy met het resultaat :D
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Markos
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Enschede
Berichten: 269
Lid geworden op: 23 feb 2013, 10:03

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

14 jan 2018, 22:17

Ziet er super uit, Maurice! Ik vind ze eerlijk gezegd wat stoerder staan dan de Conicals.
R113 of BBS CS voor de zomer dan maar?

#happymodding

Verstuurd vanaf mijn NEM-L51 met Tapatalk
Groeten, Mark

2008 Mini Clubman Cooper S
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

14 jan 2018, 22:55

Markos schreef:Ziet er super uit, Maurice! Ik vind ze eerlijk gezegd wat stoerder staan dan de Conicals.
R113 of BBS CS voor de zomer dan maar?

#happymodding Afbeelding
Dank je wel Mark! Het is precies wat je zegt, de Clubman lijkt er direct een stuk stoerder door :)
De R113 velgen (in het zwart) zijn heel mooi, vindt alleen 18” te groot voor mijn MINI. Heb al vaak naar BSS CS of CH velgen gekeken (ook 17” en zwart), dus qua smaak zitten we op dezelfde lijn :icon_top:
Net nog foto’s opgezocht van de BBS CS en dan kom je ook Speedy zijn MINI tegen, heel bruut (mr die heeft wel 18” dacht ik). Ik ga even nadenken wat het moet worden...
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

15 jan 2018, 08:18

CS in 17” ziet er heel anders uit als 18”.
Is ook wel een mooi wiel maar de looks zijn totaal anders.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

15 jan 2018, 19:48

speedy schreef:CS in 17” ziet er heel anders uit als 18”.
Is ook wel een mooi wiel maar de looks zijn totaal anders.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb er niet echt een idee bij hoe groot het verschil is, maar voor mijn gevoel past 17" goed bij mijn Clubman. En maak mij zorgen over het comfort bij 18". Maar zal even zoeken naar goede foto's van 17" BBS CS. Als het dan toch 18" wordt vind ik onderstaande JCW V-spoke R133 ook heel fraai!

Afbeelding
JCW V-spoke R133 velgen
Laatst gewijzigd door mbvandenberg op 06 aug 2020, 15:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

19 jan 2018, 22:16

19-01-2018 Piano black interieurlijsten

Het is halverwege de maand januari en het wordt weer tijd voor een mooie aanpassing aan mijn MINI. Al bij de aankoop van de Clubman heb ik er aan gedacht om de interieurlijsten, die nu de kleur Fluid Silver hebben, te vervangen voor exemplaren in Piano Black. Eerder heb ik de hemelbekleding al vervangen van beige kleurig naar Carbon Black, verder heb ik een JCW stuur geplaatst en RVS pedalen. Voor het interieur staat verder nog steeds de H&K tweeters in de A-stijlen op de wensenlijst.

Afbeelding
huidig interieur


Inmiddels heb ik e.e.a. uitgezocht over de interieurlijsten en als ik de onderdelen via de dealer bestel wordt dit een hele prijzige aangelegenheid. Daarnaast kunnen de lijsten in de deuren niet (makkelijk) vervangen worden dus moet je complete deurpanelen kopen. Dit gaat mij te ver, met name omdat de deurpanelen er super goed uitzien, dus ben ik verder gaan zoeken naar een oplossing. Deze heb ik inmiddels gevonden en het wordt wrappen! Hiermee krijg je een super strak resultaat, als ik het niet meer mooi vindt kan ik het er altijd weer af halen en anders dan bij spuiten hoeft er niets gedemonteerd of afgeplakt te worden. Alleen maar voordelen dus :D

Afbeelding
interieur MINI John Cooper Works GP


Als je wrappen zegt denk ik meteen aan 13th concepts, dit is mij na ruim 1,5 jaar MINI Forum wel duidelijk :) Heb Rajko een email gestuurd en begin februari kan ik bij hem terecht. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Als het maar een beetje lijkt op bovenstaand plaatje ben ik dik tevreden. To be continued...

Groeten, M.
Laatst gewijzigd door mbvandenberg op 06 aug 2020, 19:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

19 jan 2018, 23:48

Goed bezig Maurice, wrappen door Rajko gaat helemaal goed komen. Ik heb zelf ook het een en ander gedaan en blijft goed zitten en wat je zegt, als het niet meer bevalt kun je het zo verwijderen.
Goedkoopste en goede keuze. Je hebt er ondertussen van je Mini iets moois van gemaakt :icon_top: , een R55 wordt ook mijn volgende, ben al regelmatig de sites aan het scannen vwb aanbod.

Fijn Weekend
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

19 jan 2018, 23:52

Ben je trouwens nog verder gekomen met de aero gril, ben er eigenlijk niet meer verder mee gegaan als gevolg van de situatie van mijn vader die wat pech heeft gehad met een kunstheup/bacterie waardoor zijn heup verwijderd is en hij volgende week na 8 weken zonder, weer een nieuwe heup gaat krijgen.

Heb je ondertussen de juiste chromen randen of klopt het nog steeds niet of ga je voor een S-bumper inclusief chromen panels om de aero gril?
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Cooper Clubman R55 Midnight Black

20 jan 2018, 09:34

Schroefie schreef:Goed bezig Maurice, wrappen door Rajko gaat helemaal goed komen. Ik heb zelf ook het een en ander gedaan en blijft goed zitten en wat je zegt, als het niet meer bevalt kun je het zo verwijderen.
Goedkoopste en goede keuze. Je hebt er ondertussen van je Mini iets moois van gemaakt :icon_top: , een R55 wordt ook mijn volgende, ben al regelmatig de sites aan het scannen vwb aanbod.

Fijn Weekend
Hoi Milco. Dank voor je complimenten. Naar aanleiding van je reactie over het wrappen heb ik je hele topic met veel plezier gelezen. Wat heb je ontzettend veel gave mods op je MINI aangebracht en ook niet te beroerd om zelf dingen te proberen :) Jouw interieurlijsten zijn heel gaaf geworden! En leuk om te lezen dat je zelf ook voor een R55 wilt gaan.

Daarentegen vervelend om te lezen over je vader. Hopelijk herstelt hij goed en loopt hij snel als een kieviet weer rond :) De grille is niet gelukt. De nieuwe die ik had besteld heb ik gemonteerd om te passen maar kreeg ik er vervolgens niet meer (zonder geweld) af. Er zijn nu 2 clipjes aan de zijkant afgebroken dus denk dat de grille in de prullenbak kan. Voor nu even richten op andere zaken zoals interieurlijsten en tweeters in de A-stijlen. En ik denk na over zwarte handgrepen rondom (gespoten in Midnight Black).
Fijn weekend!
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”