My Thunder Grey F56S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: My Thunder Grey F56S

24 jul 2019, 13:26

Mijn vader had een urinestoma na een dergelijke operatie. Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook een kunstblaas konden aanbrengen.
Heb net even zitten googlen en erover gelezen.
Beide hebben inderdaad voor- en nadelen. Erg heftig allemaal hoe dit je leven veranderd.
Hopelijk kun je snel na de operatie je "normale" leven weer oppakken en genieten van leuke dingen.
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: My Thunder Grey F56S

24 jul 2019, 15:52

niekcarfreak schreef:Mijn vader had een urinestoma na een dergelijke operatie. Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook een kunstblaas konden aanbrengen.
Heb net even zitten googlen en erover gelezen.
Beide hebben inderdaad voor- en nadelen. Erg heftig allemaal hoe dit je leven veranderd.
Hopelijk kun je snel na de operatie je "normale" leven weer oppakken en genieten van leuke dingen.
Dankjewel man.
Ja ik ga het allemaal zien hoe en wat.
Gelukkig kan ik nog aan een toekomst denken. Had ook maar net zo goed anders kunnen lopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: My Thunder Grey F56S

06 aug 2019, 17:26

Nou weer even een update,
Gisteren was het weer zo ver mijn laatste chemo. En wat denkje me bloed was weer niet goed. Zaterdag moest ik bloed prikken en zondag zag me arm er zo uit Afbeelding na 1 klein prikkie.
Dus stond na een half uur al weer buiten .
Dus volgende week maar weer opnieuw proberen.

Dus wat doen je dan als je toch gewoon thuis bent.
Jezelf verwennen met een mooie set velgen.
Ben er super blij mee. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding
Coen1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 198
Lid geworden op: 28 jan 2019, 17:54

Re: My Thunder Grey F56S

06 aug 2019, 19:24

Kloten van je bloed wanneer is het nu eens klaar ga je volgens mij eens denken. Maar fijn van de updates en wat een gave dikke velgen zeg !,, en nu lekker weer met je mini door de bochten want volgens mij gezien de grote van je velgen kan je nu als een max verstappen door het leven met je dikke S ...
Gebruikersavatar
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Almere
Berichten: 575
Lid geworden op: 19 okt 2014, 09:24

Re: My Thunder Grey F56S

06 aug 2019, 23:38

Coen1 schreef:
06 aug 2019, 19:24
Kloten van je bloed wanneer is het nu eens klaar ga je volgens mij eens denken. Maar fijn van de updates en wat een gave dikke velgen zeg !,, en nu lekker weer met je mini door de bochten want volgens mij gezien de grote van je velgen kan je nu als een max verstappen door het leven met je dikke S ...
Ik begin er al aan te wennen, maak er maar gewoon het beste van, en dankjewel ben ook super blij met de velgen.
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: My Thunder Grey F56S

06 aug 2019, 23:47

Nog even een paar foto's genomen van de mini. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: My Thunder Grey F56S

07 aug 2019, 06:37

Balen van de bloedwaarden. Hopelijk kan je snel verder en voel je je beter.

Deze mooie plaatjes en zeer dikke velgen zorgen iig weer voor een dikke smile. En terecht.

Sterkte!
Afbeelding
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: My Thunder Grey F56S

07 aug 2019, 08:57

Daniel_S schreef:Balen van de bloedwaarden. Hopelijk kan je snel verder en voel je je beter.

Deze mooie plaatjes en zeer dikke velgen zorgen iig weer voor een dikke smile. En terecht.

Sterkte!
Dankjewel AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: My Thunder Grey F56S

07 aug 2019, 21:23

Wauwww, die wielen staan super 8) :icon_top:

Balen van je bloedwaardes, hopelijk volgende keer beter! Wel frustrerend allemaal maar goed dat je er positief mee om kunt gaan. Is niet zo eenvoudig om er mee om te gaan.
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: My Thunder Grey F56S

07 aug 2019, 22:37

niekcarfreak schreef:Wauwww, die wielen staan super 8) :icon_top:

Balen van je bloedwaardes, hopelijk volgende keer beter! Wel frustrerend allemaal maar goed dat je er positief mee om kunt gaan. Is niet zo eenvoudig om er mee om te gaan.
Dankjewel, ja soms is het wel moeilijk maar probeer er niet zoveel mee bezig te zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: My Thunder Grey F56S

09 aug 2019, 09:05

Heej Patrick! Heb even je eerste pagina van het Forum erbij gepakt maar wat ben je er weer een brute MINI van aan het maken! :D Op persoonlijk vlak zware tijden maar hopelijk haal je tussendoor nog steeds plezier uit het bezig zijn met je mooie F56S en kan je snel weer volle bak vooruit. De velgen staan echt onwijs goed op je auto. Heb ze nog niet veel voorbij zien komen.
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: My Thunder Grey F56S

10 aug 2019, 08:20

mbvandenberg schreef:Heej Patrick! Heb even je eerste pagina van het Forum erbij gepakt maar wat ben je er weer een brute MINI van aan het maken! :D Op persoonlijk vlak zware tijden maar hopelijk haal je tussendoor nog steeds plezier uit het bezig zijn met je mooie F56S en kan je snel weer volle bak vooruit. De velgen staan echt onwijs goed op je auto. Heb ze nog niet veel voorbij zien komen.
Dankjewel man,
Ja deze velgen kwam ik per toeval tegen op pintrest . Ik ben nu in totaal 3 keer deze velgen tegen gekomen op een mini.
Ik dus nr 4 Afbeelding
Ik wilde gisteren nog mijn veren goed gaan afstellen maar kwam niet met de krik onder de auto Afbeelding.
En toen werd het me alweer te veel kwa energie.van de week nog waar weer is proberen. Was gisteren avond nog wel even bij de Mcmeet in a'dam geweest was weer super gezellig. En nog van Remco lampjes voor onderin de deur gekregen daar ben ik echt super blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: My Thunder Grey F56S

10 aug 2019, 08:22

Nog maar een paar plaatjes. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: My Thunder Grey F56S

10 aug 2019, 08:46

pboy_00701 schreef:
mbvandenberg schreef:Heej Patrick! Heb even je eerste pagina van het Forum erbij gepakt maar wat ben je er weer een brute MINI van aan het maken! :D Op persoonlijk vlak zware tijden maar hopelijk haal je tussendoor nog steeds plezier uit het bezig zijn met je mooie F56S en kan je snel weer volle bak vooruit. De velgen staan echt onwijs goed op je auto. Heb ze nog niet veel voorbij zien komen.
Dankjewel man,
Ja deze velgen kwam ik per toeval tegen op pintrest . Ik ben nu in totaal 3 keer deze velgen tegen gekomen op een mini.
Ik dus nr 4 Afbeelding
Ik wilde gisteren nog mijn veren goed gaan afstellen maar kwam niet met de krik onder de auto Afbeelding.
En toen werd het me alweer te veel kwa energie.van de week nog waar weer is proberen. Was gisteren avond nog wel even bij de Mcmeet in a'dam geweest was weer super gezellig. En nog van Remco lampjes voor onderin de deur gekregen daar ben ik echt super blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Balen van je energie level maar aan de andere kant super dat je wel de McMeet hebt bezocht. Wilde ook komen maar had een concert en dat viel precies samen qua tijd. Over een maand weer proberen erbij te zijn. Lampjes in de deur zijn top. Bij MINI’s vind ik ze geweldig staan, bij bijna alle andere automerken vind ik het al snel een soort van ‘goedkoop’ staan. Binnenkort lampjes plaatsen?
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
pboy_00701
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 221
Lid geworden op: 10 mei 2015, 07:27

Re: My Thunder Grey F56S

10 aug 2019, 10:50

mbvandenberg schreef:
pboy_00701 schreef:
mbvandenberg schreef:Heej Patrick! Heb even je eerste pagina van het Forum erbij gepakt maar wat ben je er weer een brute MINI van aan het maken! :D Op persoonlijk vlak zware tijden maar hopelijk haal je tussendoor nog steeds plezier uit het bezig zijn met je mooie F56S en kan je snel weer volle bak vooruit. De velgen staan echt onwijs goed op je auto. Heb ze nog niet veel voorbij zien komen.
Dankjewel man,
Ja deze velgen kwam ik per toeval tegen op pintrest . Ik ben nu in totaal 3 keer deze velgen tegen gekomen op een mini.
Ik dus nr 4 Afbeelding
Ik wilde gisteren nog mijn veren goed gaan afstellen maar kwam niet met de krik onder de auto Afbeelding.
En toen werd het me alweer te veel kwa energie.van de week nog waar weer is proberen. Was gisteren avond nog wel even bij de Mcmeet in a'dam geweest was weer super gezellig. En nog van Remco lampjes voor onderin de deur gekregen daar ben ik echt super blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Balen van je energie level maar aan de andere kant super dat je wel de McMeet hebt bezocht. Wilde ook komen maar had een concert en dat viel precies samen qua tijd. Over een maand weer proberen erbij te zijn. Lampjes in de deur zijn top. Bij MINI’s vind ik ze geweldig staan, bij bijna alle andere automerken vind ik het al snel een soort van ‘goedkoop’ staan. Binnenkort lampjes plaatsen?
Ja als het lukt dit weekend

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

My Thunder Grey!
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”