mini spiegelkappen voor R50/R53 wit

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Kato1973
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2018, 17:54

mini spiegelkappen voor R50/R53 wit

26 mei 2018, 11:11

Hi,

Wie heeft er tips? Ik zoek witte mini spiegelkappen voor mijn Mini Cooper 2005 type R50. Heb via verschillende manieren gezocht maar het lijkt wel of die dingen uitgestorven zijn :wink: . Ik heb nu geblokte spiegelkappen (in deze staat gekocht) maar vind het niet mooi bij mijn Britisch Green en wit dak. misschien is er iemand die een adres weet waar ik spiegelkappen kan vinden voor een leuk prijsje? groeten Kay
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: mini spiegelkappen voor R50/R53 wit

26 mei 2018, 12:54

Hoi kaj,

Er zijn verschillende opties. Forum (wellicht heeft iemand ze nog liggen), dealer (€€?) marktplaat of evt een demontagebedrijf. Je kunt evt op schadeautos.nl kijken. Zal vast wel ergens een mini met witte kappen staan.

Ik had ook checkered kapjes, maar deze gewoon over gespoten. Kost iets meer tijd, maar werkt ook .

Succes
Afbeelding
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

Re: mini spiegelkappen voor R50/R53 wit

26 mei 2018, 20:18

Hydrodippen anders een optie?
ferhatCm
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 mei 2018, 20:13

mini spiegelkappen voor R50/R53 wit

26 mei 2018, 21:45

Miss idee om met plasti dip te werk te gaan
Zelfs ik kreeg het voor elkaar Afbeelding zonder krasjes te veroorzaken en geen druipers als het mis gaat gewoon weer eraf peuteren en weer opnieuw proberen AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: mini spiegelkappen voor R50/R53 wit

27 mei 2018, 13:29

Ferhat, is dat een spuitcabine voor beginners, haha. :icon_top: Wel leuk verzonnen en waarschijnlijk goed genoeg voor de kleine parts die we van een kleurtje willen voorzien. :wink: , goed bezig.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: mini spiegelkappen voor R50/R53 wit

27 mei 2018, 13:44

Kato,

als je ze nieuw aanschaft kun je bij EKRIS (1 van onze sponsoren) 10% NewMINIclub korting krijgen. Ik heb even gekeken en van de 1ste generatie zijn alleen nog de chroom en de kappen in de grondlak te verkrijgen.
Voor 2 kappen L en R ben je 60€ kwijt, je kunt ze dan in je gewenst kleur laten spuiten bij een bedrijf in je buurt. Dan moet je tussen voor aanschaf en spuiten rond de 120-150€ klaar zijn.

Andere mogelijkheid is Davy Koppen (check FB op GeaR53) of Roy (www.autospenkelink.nl) benaderen of te kijken of zij nog iets hebben liggen. Hiernaast is www.miniparts24.nl nog een optie, die hebben ook veel 2de hands onderdelen op voorraad liggen en VTECH Automotive in Gilze Rijen heeft ook veel onderdelen ter beschikking.

Andere mogelijkheid is de FaceBook groepen zoals MINIteile of MINI stuff - te koop / gezocht. Kijk ook een sop eBay, behoort ook tot 1 van de mogelijkheden.

Succes met de zoektocht, even zoeken en je komt ze wel tegen :icon_top:
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: mini spiegelkappen voor R50/R53 wit

27 mei 2018, 13:50

Op eBay,

zo te zien nog witte beschikbaar maar dat moet je even via de aanbieder checken:

Rechts: https://www.ebay.de/itm/Ausenspiegel-Ab ... SwRdNbCCV2

Links: https://www.ebay.de/itm/Ausenspiegel-Ab ... SwvBdbCCV6

succes

Terug naar “Show your ride”