Mini Countryman Cooper, F60, 2018

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sjaak28
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2018, 16:40

Mini Countryman Cooper, F60, 2018

10 jul 2018, 19:44

Afbeelding

Wij zijn Sjaak en Ilona en hebben sinds februari 2018 onze 2e mini. Een heel verschil met onze 1e uit 1986.
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Mini Countryman Cooper, F60, 2018

11 jul 2018, 17:08

Hi Ilona & Sjaak, welkom op het forum en welkom bij NewMINIclub met jullie mooie Countryman.
Veel leesplezier gewenst hier en wie weet wellicht tot ziens bij 1 van de meetings of ritten.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Mini Countryman Cooper, F60, 2018

11 jul 2018, 19:21

Sjaak en Ilona,

Van harte welkom op het NewMINIclub forum, dat dit een heel verschil is met je eerste Mini geloof ik graag, die classic past waarschijnlijk als de bank is neer geklapt achterin :lol: en zo'n 30 jaar verschil in techniek. Toch blijven die classics leuke Mini's, afgelopen weekend ze racend mogen bewonderen op Zandvoort bij het Britisch Racing Festival, gaaf om te zien.

Zo'n nieuwe CM is ook niet echt "mini" meer vwb afmetingen, vwb rijbeleving zal het beslist zeer comfortabel rijden/sturen. Het zijn hele mooie luxe MINI's met veel mogelijkheden en uitvoeringen en vooral ben ik gecharmeerd van de interieuren van de 3de generatie MINI's :icon_top: . Lijkt me ook een mooie auto voor het trekken van bv caravan of bv zo'n stoere Aart Kok vouwwagen, valt voor mij nog buiten budget maar hoe bevalt de CM tot nu toe?

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Mvg. Milco

Terug naar “Show your ride”