MINI Qooper S F56 (this is the end)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: MINI Qooper S F56

11 jul 2019, 06:34

Mag je weer trots op zijn. Ziet er weer netjes en strak uit.
Wellicht wordt de grill door een andere partij genaakt/ geleverd. Dan nog blijft het vreemd.
Nu weer lekker schadevrij rondrijden
Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

11 jul 2019, 09:19

Daniel_S schreef:Mag je weer trots op zijn. Ziet er weer netjes en strak uit.
Wellicht wordt de grill door een andere partij genaakt/ geleverd. Dan nog blijft het vreemd.
Nu weer lekker schadevrij rondrijdenAfbeelding
Zeker weten Daniel!

Nu eens naar een mini meet gaan! Keek zo erg uit naar BRF. Echt balen dat ik niet kon komen.

Heb het MINI virus goed te pakken, maar nog nooit naar een meet geweest in de 3kwart jaar dat ik hem heb.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: MINI Qooper S F56

11 jul 2019, 12:51

Die meet gaat je vast lukken. Moet zeggen dat ik al te lang niet naar een meet geweest ben. Moeten we maar eens verandering in brengen
Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

11 jul 2019, 12:57

Daniel_S schreef:Die meet gaat je vast lukken. Moet zeggen dat ik al te lang niet naar een meet geweest benAfbeelding. Moeten we maar eens verandering in brengen Afbeelding
Ik ben vanplan om naar Newminiclub Live te gaan samen met mn vrouw!Afbeelding En zag een evenement iets van Min is in the Bush, in Zwolle. Daar wil ik ook heen. Alleen even kijken als dat lukt

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: MINI Qooper S F56

11 jul 2019, 16:27

Raar verhaal van de grille maar gelukkig is ie weer netjes!
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

11 jul 2019, 19:51

niekcarfreak schreef:Raar verhaal van de grille maar gelukkig is ie weer netjes!
Erg raar idd. Ik denk dat er een fout in hun systeem zit. Want als je het plaatje zit, zou het nummertje 10 zijn. Maar daar staat "rooster midden" en het enige waar je een onder rooster ziet, is het voor de JCW bumper. Het is gewoon raar.

Maar in iedergeval het is gefixed!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

12 jul 2019, 10:31

Ik heb sinds kort een Instagram account aan gemaakt voor de Qooper.

Dit heb ik gedaan omdat ik niet mijn vrienden wil bombarderen met MINI foto's. En dat ik geen MINI kennissen van ons forum op mijn Privé account wil. Dus dan maar een extra accountje aan gemaakt.

Voel je vrij om te volgen. Maar dat hoeft niet.



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
IrishMini
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 feb 2019, 14:25

Re: MINI Qooper S F56

13 jul 2019, 15:29

Waardeloos voor je kerel, ik ben ook zo'n type die extreem uitkijkt voor zijn auto en die van anderen.( en die van mij is 2007 en ik ben nog zo zuinig)
Ik parkeer zelfs 150 meter van men huis af omdat de mensen daar netter parkeren....Ik ken het jammer genoeg.
Maar nog steeds gave auto man :)
NEVER SAY DIE (haai)
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

14 jul 2019, 07:53

IrishMini schreef:Waardeloos voor je kerel, ik ben ook zo'n type die extreem uitkijkt voor zijn auto en die van anderen.( en die van mij is 2007 en ik ben nog zo zuinig)
Ik parkeer zelfs 150 meter van men huis af omdat de mensen daar netter parkeren....Ik ken het jammer genoeg.
Maar nog steeds gave auto man :)
Thanks man!

Ik ken het, Ik parkeer mn auto wel voor mn huis. Woonde eerst in een appartement waar ik een eindje moest lopen naar mn auto. En werd daar na een tijdje zat van.
Maar ik parkeer mn auto's (ook mn werk auto, een vw caddy 4x4) allebij half op de trottoir.

Toen de woonwijk werd gemaakt in 1970... had niet iedereen een auto.

Nu in 2019... Heeft iedereen wel 2 auto's. Van een familie tegenover ons, staan 4 auto's. 2 auto's van hun zonen, een familie auto, en een werk bus.

Zo staat de hele straat vol met auto's... Maar dan rijdt er ook paar keer in de week een vuilniswagen door de krappe straat.

Dus ik parkeer lekker asociaal mn auto half op de stoep.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

15 jul 2019, 10:04

Ik had ze al op de Facebooks gezet, En op mn insta. Maar nog niet niet op. En ik weet dat er sommige zijn die niet bijde special media's hebben/gebruiken. (Toch Niek?AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding)

Afgelopen weekend lekker gezellig bij mijn ouders geweest in de Polder. Heb daar een klein stukje gereden, over weggetjes waar ik vroeger ook vaak overheen reed. Alleen merkte ik nu dat je naar beneden kon rijden over een gravel paadje naar de sluis. Mooie foto plek dacht ik. Dus paar fotootjes gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: MINI Qooper S F56

15 jul 2019, 12:54

Mooie foto's :icon_top:
Mini staat er weer netjes bij.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

26 jul 2019, 11:17

Gister lekker een stukkie gereden met de hitte. Ik zat liever in de auto met airco, dan in mn huis waar het 29° was.

Kwam ik opeens onder de brug van de A29, nabij de splitsing met de N59



Jammer genoeg stond mn telefoon op een lage resolutie volgens mij... AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: MINI Qooper S F56

27 jul 2019, 06:35

De derde foto van boven vind ik de mooiste, staat ie onder mooie hoek en geen last van tegenlicht zoals bij de bovenste foto. :icon_top:
Bij de onderste staat de auto wat teveel in het midden.

Maar voor even snel een paar plaatjes tussendoor geen ramp toch?! :wink:
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: MINI Qooper S F56

27 jul 2019, 07:33

Leuke plaatjes. Zeker voor met de phone. Grappig dat veel leuke foto locaties vaak dichter bij zijn dan je denkt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

27 jul 2019, 07:46

niekcarfreak schreef:De derde foto van boven vind ik de mooiste, staat ie onder mooie hoek en geen last van tegenlicht zoals bij de bovenste foto. :icon_top:
Ja die vind ik ook het beste gelukt! Ik zat later te denken, dat ik ook een foto wou waar mn mini parallel staat met de muur. Maar was dat totaal vergeten!Afbeelding
Daniel_S schreef:Leuke plaatjes. Zeker voor met de phone. Grappig dat veel leuke foto locaties vaak dichter bij zijn dan je denkt.
Nou dat is echt zo Daniel! Ik had ook afgelopen weekend een mooie foto plek gevonden... de parkeer garage van de winkelcentrumpje waar ik paar keer per week wel in sta, om snelle boodschappen te halen ofzo.

Hier zijn wat foto's daarvan!

Afbeelding

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Terug naar “Show your ride”