MINI Qooper S F56 (this is the end)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

02 jun 2020, 06:36


Schroefie schreef:
Enigszins mee eens, er zitten echt mooie exemplaren tussen maar het blijft wennen met die brede "plat geslagen neus". Dan zijn de verhoudingen bij een F55/56/57 beter geslaagd. Nadeel voor mij is dat ik een trekhaak benodig en dan kom je bij de nieuwe modellen uit bij de Clubman of Countryman. Blijf voorlopig dus lekker met de R55 en R56 rijden maar wordt voor mij nog wel een issue over een aantal jaren.
Een issue on alles te blijven onderhouden bedoel je?
Je zou volgens mij onder een Cooper een trekhaak kunnen zetten... Maargoed, dan heb je niet veel vermogen om echt iets te trekken lijkt mijAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56 (this is the end)

06 jun 2020, 21:49

Nou... vandaag was de dag, de laatste dag met de MINI.

De ruil zou plaats vinden bij Ekris Nijkerk. Hele goeie service gehad! Voordat we de ruil zou plaats vinden, even Nijkerk zelf in gegaan om ff wat te lunchen etc. Daar in de parkeer garage de laatste Rule 1 gemaaktAfbeelding

Afbeelding

Maargoed... we wilde het ook niet uitrekken. Dus op naar de dealer... ik keek voor de grap naar de kilometstand. En ik zag dat er nog paar kilometer gereden moest worden om precies een mijlpaal te behalen... en precies bij Ekris Nijkerk sloeg de kilometerstand op het mooie getal!Afbeelding

Afbeelding

Maargoed. Nu is het echt het einde met mn MINI. Vanaf september 2018 tot heden heb ik ieder moment echt van genoten! Zal nog wat foto's binnenkort uploaden van de rit die ik laatst heb gehad!!

Nu een mooie foto van de MINI en de BMW samen. The last picture is here...

Afbeelding

Als ik de bijde auto's zo naast elkaar zie staan, vind ik de MINI toch opeens erg schatig lijkenAfbeeldingAfbeelding

Ik zal updates blijven geven over de BMW voortaan hier onder, neem aan dat het wel magAfbeelding

Bedankt voor al jullie berichten! Ik blijf de MINI community echt geweldig vinden!

Groet,

Quint

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: MINI Qooper S F56 (this is the end)

06 jun 2020, 22:14

Veel plezier met de BMW Quint, ben benieuwd wat je ervaringen daarmee zullen zijn.
En of je die nog wat pimpt.
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Qooper S F56 (this is the end)

07 jun 2020, 07:30

Leuk dat je hier je laatste km’s met de MINI deelt Quint. En super grappig dat ie precies op 45k uitkomt bij het inleveren. Have fun met je mooie nieuwe bolide.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 dec 2012, 12:45

Re: MINI Qooper S F56 (this is the end)

07 jun 2020, 20:01

Veel plezier gewenst met jullie mooie BMW!

Terug naar “Show your ride”