Karin's cabrio (2011)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
kmaaden
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jun 2018, 15:20

Karin's cabrio (2011)

05 okt 2018, 10:59

Hallo MINI gekken,

Sinds een paar maanden ben ik ook een MINI gek en in het bezit van een prachtige cabrio (R56) :rijden.
Recentelijk heb ik er de Harman Kardon set in laten bouwen en geniet ik nog meer van het audio systeem.
De MINI heb ik sinds Mei en heb al overuren gemaakt met cabrio rijden!

Verder is de auto uitgerust met veel opties zoals: Parkeersensor, open / panoramadak, LM velgen 17", sportstoelen met lederen bekleding, cruise control, isofix, stoelverwarming 3 standen, electrische ramen, led interieurverlichting, volledig zwart interieur met pianolak accenten, stuurbediening audio, cruise control en telefoon (alleen werkt deze niet met commando's want dit is vanuit fabriek Duits afgeleverd terwijl het een originele Nederlandse auto is) sinds kort dus ook harman kardon audio.

Enige wat nog gedaan moet worden is mijn huidige km teller/radio klok vervangen voor de klok met navigatiesysteem. Deze heb ik zeer compleet met alles erop en eraan (facelift versie) gekocht maar deze moet nog ingebouwd worden. Als er iemand is die dat kan of iemand weet die dat kan/doet met opgave van tarief, zou ik dat heel fijn vinden!

Bijgaand mijn mooie MINI, wat vinden jullie ervan?

Groetjes Karin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Karin's cabrio (2011)

05 okt 2018, 12:25

Welkom bij de club van minioten. Erg mooie cabrio. Veel veilige en zonnige kilometers gewenst!
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”