Dennis’ Clubman Pooper

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Obivion
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Almere
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2018, 14:53

Dennis’ Clubman Pooper

19 okt 2018, 10:07

Goedendag allemaal,

Inmiddels heb ik mijn Mini nu twee weken en is het wel tijd om mijzelf en de Clubman voor te stellen. Bij mij is het Mini virus al lang geleden begonnen. In 1992 kocht ik mijn eerste Mini, uiteraard een classic en heb er door de jaren heen veel gehad van zeer mooi tot slopers. Uiteraard was ik toen ook meteen lid van de MSCN geworden en behoorlijk actief in het rijden van (puzzel)ritten. Na een korte tijd geen Mini te hebben gehad en het lidmaatschap stop het hebben gezet heb ik zo’n drie jaar geleden weer een Mini Van uit 1978 gekocht. Deze was grotendeels al gerestaureerd en behoefde nog weinig aandacht. Natuurlijk duurt het altijd langer dan gepland en ik hoop hem in het komende voorjaar af te hebben. Ondertussen was ik ook
Maar weer lid geworden van de Club. Het afgelopen halve jaar ben ik ook op zoek gegaan naar een MINI Clubman als daily. Na een tijdje inlezen was ik er snel over uit wat ik wel en vooral ook niet wilde. Maar een Clubman vinden die voldeed aan al mijn wensen zou een hele klus worden. Maar geduld wordt beloond en uiteindelijk heb ik hem dan toch gevonden. Een Clubman Cooper Chili in hot chocolate met een bruin leder interieur. Vanwege de kleur is de bijnaam Pooper bedacht. Natuurlijk staan er diverse aanpassingen nog op mijn to do list, maar die komen vast wel in de komende maanden. Eerst maar lekker genieten, en dat laatste gaat wel lukken want het bevalt super goed.

Afbeelding

Afbeelding
1978 Mini Van (fully restored)
2007 MINI Clubman Cooper
Obivion
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Almere
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2018, 14:53

Re: Dennis’ Clubman Pooper

19 okt 2018, 10:16

Een paar dingen die ik ondertussen al heb aangepast: telefoonhouder, sportantenne, Clubman sticker in de kofferbak, grijze spiegelkappen vervangen door zwarte, newminiclub sticker op kentekenplaat houders, en de achterste wissers rechtop gezet.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
1978 Mini Van (fully restored)
2007 MINI Clubman Cooper
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Dennis’ Clubman Pooper

19 okt 2018, 18:14

Lekker bezig Dennis, keep up modding :icon_top:

Ik heb de dakdragers ook even gelaten voor wat het is, heb ook niet veel zin om in mijn MINI inkepingen te maken. Moet dat ook eerst eens goed bekijken. Ik wilde ze meer van ach, misschien ooit handig als je een keer met de Clubman op vakantie wil en dan zonder aanhanger en wat extra moet meenemen is rails icm dakkoffer wel handig maar eerst even onderzoek doen. Ik had al een foto van een ander clublid gehad.

Gr. Milco
Obivion
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Almere
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2018, 14:53

Re: Dennis’ Clubman Pooper

21 okt 2018, 12:18

Bedankt Milco, we gaan rustig aan door om hem meer naar mijn zin te maken. Komt vast helemaal goed.
Inkepingen in de dakrand zie ik ook niet zo zitten, ben er nog niet helemaal over uit.

Dennis
1978 Mini Van (fully restored)
2007 MINI Clubman Cooper

Terug naar “Show your ride”