F56 JCW pro melting silver

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
mrsparklingsilver
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 feb 2019, 15:50

Re: R60 JCW frozen black

15 mei 2019, 16:16

Aangaande het geluid zou ik eerst proberen de middendemper er gewoon tussenuit te halen en te vervangen voor een stuk buis. Wat betreft drone is dat echt minimaal, rond de 3000 toeren hoor je het wel als je het gas indrukt op de snelweg maar volgensmij is het echt veel minder erg dan je nu voor ogen hebt. Geluid wordt enorm veel dieper, met meer plofjes en incidenteel knallen.
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

15 mei 2019, 21:13

mrsparklingsilver schreef:Aangaande het geluid zou ik eerst proberen de middendemper er gewoon tussenuit te halen en te vervangen voor een stuk buis. Wat betreft drone is dat echt minimaal, rond de 3000 toeren hoor je het wel als je het gas indrukt op de snelweg maar volgensmij is het echt veel minder erg dan je nu voor ogen hebt. Geluid wordt enorm veel dieper, met meer plofjes en incidenteel knallen.
Okee! Thanks voor je toelichting.
Ik heb toevallig vandaag contact gehad met Beek. Ik ga morgen een afspraak maken.

Het wordt dan toch de akra downpipe en mss laat ik nog wat programeren om 't wat meer te laten knallen, maar misschien ook niet (ben ik nog niet over uit..) Ik ben erg benieuwd, hopelijk kan ik snel terrecht! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
mrsparklingsilver
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 feb 2019, 15:50

Re: R60 JCW frozen black

16 mei 2019, 09:02

Het wordt dan toch de akra downpipe en mss laat ik nog wat programeren om 't wat meer te laten knallen, maar misschien ook niet (ben ik nog niet over uit..) Ik ben erg benieuwd, hopelijk kan ik snel terrecht! Afbeelding
Daar zit je hoe dan ook goed mee, is alleen natuurlijk de veel duurdere optie. Ga je voor de 100cel die Beek ook op Mini Speed levert? Ik heb daar ook naar zitten kijken i.c.m. pops & bangs afstelling :) Mij is namelijk ook vertelt dat de downpipe het grootste verschil maakt voor het geluid.

Sowieso even laten weten hoe het is geworden! Ik ben ook benieuwd
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

16 mei 2019, 19:24

mrsparklingsilver schreef:
Het wordt dan toch de akra downpipe en mss laat ik nog wat programeren om 't wat meer te laten knallen, maar misschien ook niet (ben ik nog niet over uit..) Ik ben erg benieuwd, hopelijk kan ik snel terrecht! Afbeelding
Daar zit je hoe dan ook goed mee, is alleen natuurlijk de veel duurdere optie. Ga je voor de 100cel die Beek ook op Mini Speed levert? Ik heb daar ook naar zitten kijken i.c.m. pops & bangs afstelling :) Mij is namelijk ook vertelt dat de downpipe het grootste verschil maakt voor het geluid.

Sowieso even laten weten hoe het is geworden! Ik ben ook benieuwd
Het wordt inderdaad die 100cell downpipe. Heb vanmiddag de afspraak gemaakt voor 17 juni!

Ik laat sws wel wat weten, komt goed!

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

20 mei 2019, 13:33

Gisteren deelgenomen aan de Automotim Cars & Kip rally. Onwijs leuk event dat goed georganiseerd was en er was een groot gevarieerd wagenpark! Zelfs een paar dikke mini's gespot!

We vertrokken vanuit legal shine detailing in Dongen en middels een roadbook moesten we ons navigeren langs allerlei leuke landweggetjes. Het viel dit jaar natuurlijk samen met de Bloemfonteijn rit maar het is zeker een aanrader om eens aan mee te doen in de toekomst!

Hieronder ene paar foto's:AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk


TheDutchman
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 okt 2015, 22:04

Re: R60 JCW frozen black

20 mei 2019, 19:13

Ik heb m gister bewonderd in Dongen. Dikke MINI hoor!! Was even bij de start weze kijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

21 mei 2019, 02:03

TheDutchman schreef:Ik heb m gister bewonderd in Dongen. Dikke MINI hoor!! Was even bij de start weze kijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Thanks!! Volgens mij zag ik jou Electric blue mini idd nog ff om de hoek komen, ook een tof ding hoor!

Volgende keer maar meedoen danAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

TheDutchman
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 okt 2015, 22:04

Re: R60 JCW frozen black

21 mei 2019, 20:10

Ja idd ik stond om de hoek. Misschien volgende keer lijkt me wel een leuke club om mee te gaan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

21 mei 2019, 20:35

TheDutchman schreef:Ja idd ik stond om de hoek. Misschien volgende keer lijkt me wel een leuke club om mee te gaanAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volgende keer dan even een post op het forum maken! Had best mee willen rijden! Alleen had ik sws geen tijd deze keerAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

21 mei 2019, 21:19

Dit event werd georganiseerd door Automotim. Hij is zelf ook een mini rijder, hij heeft dit een tijdje terug ook op de Facebook pagina gezet van de newminiclub, zo kwam ik er ook achter

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

21 mei 2019, 22:57

Tja kijk... daar gaat het dus fout!!

Ik gebruik geen Facebook!
Ik heb wel fb, enige reden wanneer ik het gebruik, is om snel in te loggen met apps/webwinkels/etc.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

26 mei 2019, 04:02

Eindelijk mijn garage opgeruimd, nu kan ik de Mini binnen parkerenAfbeelding het was ff puzzelen maar het past!! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk


Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

11 jun 2019, 21:08

Gisteren een mooi plekje weten te bemachtigen op de Paddock van circuit Assen, met het Deutsche autofest.

Erg leuke dag gehad! Helaas weinig Mini's aanwezig, maar dat mocht de pret niet bederven hahaAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

11 jun 2019, 21:24

Tja... mischien komt het dat MINI oorspronkelijk Engelse automerk is hea


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

12 jun 2019, 06:06

QVS schreef:Tja... mischien komt het dat MINI oorspronkelijk Engelse automerk is heaAfbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Waarschijnlijk ligt het daar aan ja! Oorspronkelijk een Brits merk, maar nu toch echt zo Deutsch als het maar kan hahahAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Terug naar “Show your ride”