F56 JCW pro melting silver

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: R60 JCW frozen black

06 sep 2019, 10:59

janikworks schreef:Via deze Duitse site zijn ze te bestellen

http://dombis-homepage.de/cms/index.php

Voorbeeldjes zijn er genoeg op de instagram pagina van MauriceAfbeelding @mini.clubman.r55

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Thanks Janik, sympathiek om mijn Instagram pagina te noemen. De donkere mistlampen zijn gelijktijdig met de Cooper S voorbumper erop gezet. Daarvoor waren het de originele lampen voorzien van smoke folie.
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: R60 JCW frozen black

06 sep 2019, 11:05

QVS schreef:
janikworks schreef:Via deze Duitse site zijn ze te bestellen

http://dombis-homepage.de/cms/index.php

Voorbeeldjes zijn er genoeg op de instagram pagina van MauriceAfbeelding @mini.clubman.r55

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Ahh. Toevallig volg ik Maurice al, omdat ik de clubman al super dik vind. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Maar die mistlampen zien er wel beter uit dat de standaart lampjes. Dus ik zeg doen!

En over je countyman letter, Ik zat zo te kijken, en denk dat je die lekker chrome moet houden. Want anders moet je ook je MINI logo zwart maken en al het andere chrome

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Thanks voor de complimenten over de Clubman. Volg ik jou ook al op Instagram? Geef anders voor de zekerheid even je insta naam door :-)
Ben het met je eens dat die chromen letters op Janik zijn Countryman prima staan, zeker samen met het logo. All Black zie je al genoeg voorbij komen ;-)
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: R60 JCW frozen black

06 sep 2019, 12:33


mbvandenberg schreef: .Volg ik jou ook al op Instagram? Geef anders voor de zekerheid even je insta naam door :-)
Ik stuur wel de een DM

mbvandenberg schreef: Ben het met je eens dat die chromen letters op Janik zijn Countryman prima staan, zeker samen met het logo. All Black zie je al genoeg voorbij komen ;-)
Ik heb zelfs de chrome optie gekozen op mijn mini, omdat alles zwart al te veel gedaan wordt. Tuurlijk staat het vet maar ik wil niet zomaar iemand na doenAfbeelding



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: R60 JCW frozen black

19 feb 2020, 19:13

Het is weer eens tijd voor een update!

Ik heb veel plezier aan mijn frozen black R60 jcw beleefd maar ik merkte aan mezelf dat ik met ritjes en events met een jaloerse blik naar de "Fjes" stond te kijken. Ook was ik opzoek naar een auto met meer driving fun. Ik heb nog een tijdje gekeken naar andere automerken, maar heel eerlijk, de Mini community bevalt me behoorlijk!

Uiteindelijk heb ik de R60 dus afgelopen weekend ingeruild op een super dikke F56 JCW!! Na de eerste testrit was ik volledig verkocht. De looks, de rij-eigenschappen en toch weer de Mini hatch, het klopte allemaal!

Het is dus een origineel nederlandse, melting silver F56 jcw uit 2017 met nog geen 16.000 km op de klok. De auto is al enorm dik maarrrrAfbeelding er staan aankomende week al een aantal mods gepland! Can't wait! AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk



Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: F56 JCW pro melting silver

19 feb 2020, 19:54

#TeamMeltingSilver!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: F56 JCW pro melting silver

19 feb 2020, 22:44

Hele mooie F56 JCW!! Kan me voorstellen dat je daar wel weer ‘driving fun ‘ uit kunt halen! Heel veel plezierige kilometers gewenst!
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: F56 JCW pro melting silver

19 feb 2020, 22:52

Zal zeker meer fun zijn als je Countryman JCW, toch vond ik jou Countryman 1 van de dikste die er was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

19 feb 2020, 22:55

Daniel_S schreef:Hele mooie F56 JCW!! Kan me voorstellen dat je daar wel weer ‘driving fun ‘ uit kunt halen! Heel veel plezierige kilometers gewenst!
Bedankt Daniel! Dat gaat zeker lukkenAfbeelding de eerste indruk van de F56 is zeer goed!

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

19 feb 2020, 22:59

speedy schreef:Zal zeker meer fun zijn als je Countryman JCW, toch vond ik jou Countryman 1 van de dikste die er was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dankjewel! ik moet zeggen... Het was ook serieus een moeilijke keuze! Die countryman was echt gaaf, zeker met die kleur en dat "all black" imago. Maar de fun factor is idd vele malen hoger met dit scheurijzertje! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: F56 JCW pro melting silver

19 feb 2020, 23:01

janikworks schreef:
speedy schreef:Zal zeker meer fun zijn als je Countryman JCW, toch vond ik jou Countryman 1 van de dikste die er was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dankjewel! ik moet zeggen... Het was ook serieus een moeilijke keuze! Die countryman was echt gaaf, zeker met die kleur en dat "all black" imago. Maar de fun factor is idd vele malen hoger met dit scheurijzertje! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Ja die Country man is langzaam vergeleken bij dit, in de beleving is de F56 wel twee keer zo snel.
De Countryman heeft gewoon het gewicht niet echt mee en als je de ruimte niet nodig hebt beter een hatch Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: F56 JCW pro melting silver

19 feb 2020, 23:12

Even jouw topic terug gekeken naar de countryman. Die is ook wel heel dik. Snap dat de keuze dan niet makkelijk is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

20 feb 2020, 19:13

Daniel_S schreef:Even jouw topic terug gekeken naar de countryman. Die is ook wel heel dik. Snap dat de keuze dan niet makkelijk is.
Nee was inderdaad niet makkelijk. Vandaag zag ik 'm voor het eerst voorbij komen op AutoScout24 (voor wel een heel scherp prijsje...). Als ik dan die foto's zo zie, denk ik.. De nieuwe eigenaar gaat een hele dikke R60 krijgenAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: F56 JCW pro melting silver

20 feb 2020, 20:35

Ook via deze weg gefeliciteerd met je nieuwe wagen! Waanzinnig apparaat heb je gekocht. Heel benieuwd wat de plannen zijn behalve de beltline ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2220
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: F56 JCW pro melting silver

21 feb 2020, 00:42

Gefeliciteerd met je F56 JCW.
Zo te zien is ie al verlaagd?!
Waarmee? Veren of schroefset?
Heeft ie wel of geen DDC?
Standaard is de 3e generatie JCW minder go-kart dan de voorgaande generaties maar je kunt er lekker mee sturen hoor. En best comfortabel om lange afstanden mee af te leggen.
Wens je veel rijplezier!
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

21 feb 2020, 09:24

mbvandenberg schreef:Ook via deze weg gefeliciteerd met je nieuwe wagen! Waanzinnig apparaat heb je gekocht. Heel benieuwd wat de plannen zijn behalve de beltline ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nogmaals bedankt uiteraard!

Ik probeer nu wat vaker via het forum een update te posten, zeker wanneer er nieuwe mods zijn!

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Terug naar “Show your ride”