F56 JCW pro melting silver

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

03 nov 2020, 00:46

Nickster schreef:Mooie MINI!

Ben je tevreden over de zwarte logo's van Minibitz? Sluiten ze netjes aan?

Groeten :wink:
De logo covers van Minibitz zien er prima uit en sluiten netjes aan! Maar bij mij komen er uiteindelijk wel oem zwarte logo's. Vind ik achteraf gezien toch net wat strakker

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

30 nov 2020, 11:01

Update!

Al vanaf dat ik voor het eerst de GP3 zag was ik onder de indruk van die frontsplitters. Ik ben een tijdje terug bij de Mini dealer in Venlo gaan kijken bij een GP3 hoe deze vast zaten en of ze los te bestellen en te monteren zijn voor de F56jcw. Helaas was dit niet het geval, het is een geheel met de bumper zeg maar. Toen zag ik op instagram een pagina die deze "aftermarket" maakt voor de F56 JCW.

Dusss bij dezeAfbeelding hier mijn nieuwe mod, GP3 inspired front splitters op mijn F56jcw!!

De passing en fitment is prima, niet perfect maar acceptabel. De structuur van de delen komt verrassend goed overeen moet de wheelarches.AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Nels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 dec 2012, 12:45

Re: F56 JCW pro melting silver

30 nov 2020, 14:02

Staat fraai!
Nickster
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 okt 2020, 16:05

Re: F56 JCW pro melting silver

30 nov 2020, 15:16

Ziet er wel stoer uit.

Ook mooie foto's en kleur van de MINI.
Pinkpanther
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 aug 2020, 14:50

Re: F56 JCW pro melting silver

30 nov 2020, 19:12

Ik heb dezelfde spoiler.....mooie upgrade..... waar heb je ze gekocht ...en is het makkelijk te monteren ???
Duur >>???

MvG

Pinkpanther
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

24 mar 2021, 12:51

New mod alert!

Vorige week de H&R verlagingsveren vervangen voor een ST suspension schroefset bij clubsponsor Schols auto. Deze mod stond al een behoorlijke tijd op het lijstje. Nu kwam deze set voor een nette prijs op mijn pad en kon ik 'm absoluut niet laten liggen!

Ze zijn in eerste instantie gemonteerd op de hoogte die al ingesteld stond. Dit zag er onwijs gaaf uit, maar na het testritje samen met de monteur werd duidelijk dat die toch een stukje hoger moest achter Afbeelding (lees: alleen maar schrapen). Dus toen hebben we 'm achter een centimetertje omhoog geschroefd.

Zou ik echt lager willen gaan dan moet ik waarschijnlijk een smallere band overwegen. Ik heb nu 225 35 18 met brede velgen namelijk, 18x8j et45. Maargoed vooralsnog ben ik enorm tevreden, klein beetje stugger en een perfecte wegligging!

Zie hieronder het resultaat

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: F56 JCW pro melting silver

24 mar 2021, 13:10

Er zit ook nog ruimte tussen het plaatwerk en de wielkastrand. Die zou je kunnen rollen als je stiekem toch een stukje lager wilt.

Maar dacht dat je achter juist voldoende ruimte had, maar voor juist krap zit met aanlopen.
Had je m achter zo laag dan?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

24 mar 2021, 13:20

BMX schreef:Er zit ook nog ruimte tussen het plaatwerk en de wielkastrand. Die zou je kunnen rollen als je stiekem toch een stukje lager wilt.

Maar dacht dat je achter juist voldoende ruimte had, maar voor juist krap zit met aanlopen.
Had je m achter zo laag dan?
Jaa achter lag ie behoorlijk laag idd, geen idee wie zo wilt rijdenAfbeelding qua rollen van de wielkast rand.. Liever niet. Ik moet zeggen ik ben serieus tevreden hoe die nu ligtAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

RSR
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 249
Lid geworden op: 21 jun 2017, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

24 mar 2021, 19:53

Dit is een erg mooie F56, kleurcombi, uitstraling, stance, erg netjes. Er zijn niet veel mooie hothatches meer gemaakt de laatste 4-3 jaar. Dit is één van de weinige .

Gr Ron
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: F56 JCW pro melting silver

24 mar 2021, 21:26

Staat er netjes bij zo. En de kasten lekker gevuld met de 225.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
nd-photo.nl
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Sevenum
Berichten: 464
Lid geworden op: 02 jun 2020, 11:52

Re: F56 JCW pro melting silver

25 mar 2021, 19:10

Mooie stance hoor, chapeau!
Gebruikersavatar
robertok
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 689
Lid geworden op: 31 jan 2017, 08:03

Re: F56 JCW pro melting silver

31 aug 2021, 11:16

He Janick..
hoest met de mini? :)

^Robbert
Mijn R53 JCW -SYR
Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

31 aug 2021, 11:26

robertok schreef:He Janick..
hoest met de mini? :)

^Robbert
Hey Robbert!

Nouu momenteel nog niet zo goed haha. Door zinloos geweld of vandalisme (haha geef het een naam) is er op vakantie behoorlijk wat schade aangericht (deuken en lakschade). Nu ben ik nog in afwachting van het waarborgfonds of ze dit gaan vergoeden... hopelijk volgende week reactie. En als kerst op de taart is ook nog mijn pano schuifdak kapot gegaan..Afbeelding een van de geleiders aan de bestuurderskant is kapot. Ik heb nu bij Schols het dak dicht laten zetten en nu kijken of ik dat onderdeel los kan bestellen. Bij MINI/BMW hadden ze het over 1500 ex btw. Bizar... kunststof geleiderAfbeelding

Maargoed, even afwachten nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk


Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: F56 JCW pro melting silver

31 aug 2021, 14:37

Wat is er gebeurd Janik? Klinkt niet heel lekker wat ik lees…


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

31 aug 2021, 14:45

mbvandenberg schreef:Wat is er gebeurd Janik? Klinkt niet heel lekker wat ik lees…


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jaa te triest voor woorden Maurice.. ik heb geen idee wat er gebeurt is. Ik was in Oostenrijk op vakantie. Smorgens liep ik naar de bakker en ik maakte, zoals elke autoliefhebber, ff een controle rondje bij mijn auto. En toen zag ik dat iemand zich behoorlijk had uitgeleefd op mijn auto... deuken erin geslagen ofso, krassen etc.

Gelijk aangifte gedaan en proberen getuigenverklaringen te verkrijgen. Hopelijk krijg ik het schadeherstel vergoed door het waarborgfonds. Anders wordt het duur verzekeringswerk. En 2 dagen later ging mijn dakkie kapot... 900km met een open schuifdak moeten terugrijden. pure pechvakantie dus!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk

Terug naar “Show your ride”