F56 JCW pro melting silver

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: F56 JCW pro melting silver

28 feb 2020, 10:23

janikworks schreef:
speedy schreef:
janikworks schreef:Haha nee nee dat was meer een cynische conclusie die ik maakteAfbeelding. Ik verwacht ook niet dat de vorige eigenaar de auto alleen maar WA had verzekerd.

Met de kennis die ik nu heb, is het vreemd dat het niet erop zit. Je elimineert 80% van alle verzekeringsmaatschappijen en de belachelijk hoge premies blijven over. Maar dat geldt voor mij persoonlijk, mss zat de vorige eigenaar er iets comfortabeler bij hahaAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Ja ligt echt aan je leeftijd en/of schade verleden.
Ik betaal voor de Porsche een premie van € 96 all risk incl. No claim garantie en de nieuwwaarde is € 137.000


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kijk dat zijn nog eens aangename premies. Ik betaal momenteel 120 euro per maand (mede door pakketkorting etc..) die van centraal beheer zat gewoon al tegen de 200 euro per maand aan, voor een soortgelijke polis. Alleen al in 2020 is dat 800 euro meer aan verzekering!

Wat 'n geld haha

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Rijd jij iedereen en alles aan onderweg?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: F56 JCW pro melting silver

28 feb 2020, 10:33

@speedy

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Nels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 dec 2012, 12:45

Re: F56 JCW pro melting silver

28 feb 2020, 14:10

Voor mijn net aangekochte Mini JCW (uit 2015, staat nog niet op kenteken) met alleen klasse 1 (startonderbreking) ga ik naar verwachting (opgave van Promovendum, mijn verzekeraar) ongeveer € 42,- per maand betalen voor een all-risk verzekering. Dat is nog exclusief pakketkorting van 5% die ik krijg omdat ik meerdere verzekeringen daar heb ondergebracht. Ik heb acht schadevrije jaren.
 
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

28 feb 2020, 17:38

Nels schreef:Voor mijn net aangekochte Mini JCW (uit 2015, staat nog niet op kenteken) met alleen klasse 1 (startonderbreking) ga ik naar verwachting (opgave van Promovendum, mijn verzekeraar) ongeveer € 42,- per maand betalen voor een all-risk verzekering. Dat is nog exclusief pakketkorting van 5% die ik krijg omdat ik meerdere verzekeringen daar heb ondergebracht. Ik heb acht schadevrije jaren.
 
ik heb even gekeken op promovendum. Daar kan ik 'm niet eens verzekeren, het vermogen valt buiten de acceptatiecriteria Afbeelding... En nee, ik heb nog nooit schade gereden haha

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: F56 JCW pro melting silver

28 feb 2020, 18:53

Nels schreef:Voor mijn net aangekochte Mini JCW (uit 2015, staat nog niet op kenteken) met alleen klasse 1 (startonderbreking) ga ik naar verwachting (opgave van Promovendum, mijn verzekeraar) ongeveer € 42,- per maand betalen voor een all-risk verzekering. Dat is nog exclusief pakketkorting van 5% die ik krijg omdat ik meerdere verzekeringen daar heb ondergebracht. Ik heb acht schadevrije jaren.
 
€42,- is wel heel erg abnormaal laag zeg...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Nels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 dec 2012, 12:45

Re: F56 JCW pro melting silver

02 mar 2020, 08:51

janikworks schreef:
28 feb 2020, 17:38
Nels schreef:Voor mijn net aangekochte Mini JCW (uit 2015, staat nog niet op kenteken) met alleen klasse 1 (startonderbreking) ga ik naar verwachting (opgave van Promovendum, mijn verzekeraar) ongeveer € 42,- per maand betalen voor een all-risk verzekering. Dat is nog exclusief pakketkorting van 5% die ik krijg omdat ik meerdere verzekeringen daar heb ondergebracht. Ik heb acht schadevrije jaren.

 
ik heb even gekeken op promovendum. Daar kan ik 'm niet eens verzekeren, het vermogen valt buiten de acceptatiecriteria Afbeelding... En nee, ik heb nog nooit schade gereden haha

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

 
Dat is wel bijzonder. Bij mij hebben ze er niet moeilijk over gedaan. En ik heb toch echt duidelijk aangegeven dat het een Cooper Works is. Misschien als je ze belt dat er dan wel iets mogelijk is?
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: F56 JCW pro melting silver

02 mar 2020, 08:57


Nels schreef:
Dat is wel bijzonder. Bij mij hebben ze er niet moeilijk over gedaan. En ik heb toch echt duidelijk aangegeven dat het een Cooper Works is. Misschien als je ze belt dat er dan wel iets mogelijk is?
Mischien denken ze dat je gewoon een Cooper rijdt met een Works body kit Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Nels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 dec 2012, 12:45

Re: F56 JCW pro melting silver

02 mar 2020, 14:30

QVS schreef:
02 mar 2020, 08:57
Nels schreef:
Dat is wel bijzonder. Bij mij hebben ze er niet moeilijk over gedaan. En ik heb toch echt duidelijk aangegeven dat het een Cooper Works is. Misschien als je ze belt dat er dan wel iets mogelijk is?
Mischien denken ze dat je gewoon een Cooper rijdt met een Works body kit Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Wie weet..  :wink:
 
MisterTUDOR
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Breda
Berichten: 168
Lid geworden op: 10 jan 2018, 15:52

Re: F56 JCW pro melting silver

06 mar 2020, 16:14

Daaaaaamn Daniel. Top bak!
Gefeliciteerd en welcome to the F-crew.
Mooie mods al.. jaloers dat je die JCW Pro front splitters niet kunt kopen voor pdc.
Anders was dat mijn eerste optie geweest.
First it was #TEAMPW and now it's #TEAMJCW
Follow my mod-journey on Instagram: www.instagram.com/misterjcw
Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

08 mar 2020, 21:14

MisterTUDOR schreef:Daaaaaamn Daniel. Top bak!
Gefeliciteerd en welcome to the F-crew.
Mooie mods al.. jaloers dat je die JCW Pro front splitters niet kunt kopen voor pdc.
Anders was dat mijn eerste optie geweest.
Thanks!

Haha ik ben Daniel niet maar dat maakt dit compliment niet minder waard! Afbeelding Inmiddels 3 weken aan het rondrijden in de "F" en het bevalt me bizar goed!

Gr. JanikAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk


Gebruikersavatar
janikworks
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 jul 2018, 17:03

Re: F56 JCW pro melting silver

09 mar 2020, 19:27

Gisteren ben ik op pad geweest om wat foto's te laten schieten van de JCW. Het weer werkte niet echt mee maar van een kant zorgde het wel voor een tof effectAfbeelding

Die jongen wat de foto's heeft gemaakt is net 14 geworden!! Afbeelding Nouu ik vind 'm een groot talent. Enjoy zou ik zeggen! Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Beetje jammer dat ik zo niet in originele kwaliteit kan uploadenAfbeelding
Gebruikersavatar
Nels
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 dec 2012, 12:45

Re: F56 JCW pro melting silver

09 mar 2020, 20:16

Mooie foto’s van een prachtige auto!
MiniBar
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 feb 2020, 07:44

Re: F56 JCW pro melting silver

09 mar 2020, 20:19

Bijzonder sfeertje! Zitten gave plaatjes tussen! Ik doe het hem niet na in elk geval!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: F56 JCW pro melting silver

09 mar 2020, 20:37

Heel erg mooi


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: F56 JCW pro melting silver

09 mar 2020, 20:41

Zeker dikke plaaten!

En jammer dat de de kwaliteit niet helemaal top is door het uploaden... Maar Goed

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Terug naar “Show your ride”