Maik's R53 JCW Checkmate

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

26 jul 2019, 13:15

Zo Aero zijshirts zijn gespoten en gemonteerd. Staat echt super op de MINI
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

26 jul 2019, 16:20

Staat idd super. Wordt steeds dikker deze mini .
Afbeelding
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

26 jul 2019, 19:34

Oeeehhh

Staat strak!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

26 jul 2019, 21:38

MaikR53 schreef:Zo Aero zijshirts zijn gespoten en gemonteerd. Staat echt super op de MINI
Afbeelding
Afbeelding
Hele fraaie mod! Op de foto’s zie ik geen kleurverschil, knap staaltje vakmanschap. Waar heb je dit laten doen (eventueel per PB)?
Groet,
Maurice
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

27 jul 2019, 10:19

@mbvandenberg
Ik weet niet of het binnen de regels valt van het forum, mocht dit niet zo zijn graag verwijderen.
Ik laat altijd al mijn spuitwerk doen bij Van Oudenaren in zaandam ze leveren daar echt vak werk. Super strak en zonder kleur verschil. Al aan meerdere auto’s wat laten doen en elke keer weer erg tevreden!
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

27 jul 2019, 11:06

MaikR53 schreef:@mbvandenberg
Ik weet niet of het binnen de regels valt van het forum, mocht dit niet zo zijn graag verwijderen.
Ik laat altijd al mijn spuitwerk doen bij Van Oudenaren in zaandam ze leveren daar echt vak werk. Super strak en zonder kleur verschil. Al aan meerdere auto’s wat laten doen en elke keer weer erg tevreden!
Dank voor het doorgeven. Stuur je even een PB voor wat meer vragen :)
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

27 jul 2019, 11:51

Zo dat heb je snel geregeld!!!

Netjes hoor die Aero skirts. :icon_top:
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

27 jul 2019, 18:04

mbvandenberg schreef:
27 jul 2019, 11:06
Dank voor het doorgeven. Stuur je even een PB voor wat meer vragen :)
Is prima! Zie je pb wel verschijnen.
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

14 aug 2019, 13:03

Toen ik een aantal weken terug de lagerschalen had vervangen zal ik al een scheurtje in de pendelsteun dus afgelopen week een nieuwe bestelt (van Meyle) en gister even gemonteerd. De oude bleek er iets erger aan toe te zijn dan ik had verwacht. Hij was namelijk op 5 punten gescheurd waarvan op 3 volledig door.
Met de nieuwe Pendelsteun ziet hij er van onder wel weer strak uit, bijna als nieuw.
Afbeelding

Ook maar eens de uitlaat sierstukken zowel van binnen als van buiten gepoetst, helaas was dit al te lang niet gebeurt dus ik heb het niet helemaal schoon kunnen krijgen maar toch al stukken beter als dat het was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
robertok
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Lid geworden op: 31 jan 2017, 08:03

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

14 aug 2019, 14:30

Raar! Mijn sierstukken “steken” net zover naar binnen als die van jou.( dat de uitlaat pijpen erover komen) Alleen zit het geheel veel verder naar binnen toe.
Goed bezig weer!!
Mijn R53 JCW -SYR
Afbeelding
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

16 aug 2019, 17:03

oh hm dat is inderdaad wel vreemd maar ik heb wel een HJS midden demper delete eronder zitten. Wie weet dat die een verschil maakt in de totale lengte van het uitlaat systeem. zal eens meten als ik weer onder de auto ben.
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

30 sep 2019, 20:24

Maar weer eens een klein updateje, paar weken geleden een leuke tour gemaakt en voor die dag de instagram naam van mijn mini op de auto geplakt, sticker van dutch sticker factory. De stickers is zo'n mooie kwaliteit en stiekem vind ik het wel leuk staan ook dus heb hem voorlopig nog maar even laten zitten.
Afbeelding

ook de standaard H7 lampjes vervangen door een LED versie om qua kleur te matchen met de xenon lampen. tevens een mooi en helder lichtbeeld wanneer ik met grootlicht rijd.
Afbeelding

Afgelopen week nog een mazzeltje gehad. voor een zeer aantrekkelijke prijs een set originele John Cooper Works carbon spiegelkappen kunnen kopen, staat m goed al zeg ik het zelf. Nadeel van de carbon spiegelkappen is dat ik nu ook de Hoodscoop, kofferbakgreep, deurgrepen en tankdop in Cabron wil hebben want het moet natuurlijk wel allemaal bij elkaar passen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

om maar gelijk weer een paar mods te doen, heb ik een set custom GP-style tellerplaten besteld met bijpassende telleiplaat voor het chronopaket. Ben benieuwd hoe het zal gaan staan. ook komt er aankomende week een setje carbio races binnen, die in dezelfde kleur zullen worden gespoten als de Veerpootbrug om een leuk geheel te krijgen onder de kap. Twijfel of ik nog een setje "mini eyes" zal kopen om het onder de kap af te maken qua styling.
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

09 okt 2019, 19:41

Weer een updateje over de MINI, met de stortbuien van afgelopen dagen besloeg de MINI compleet. Na en korte check, kofferbak vloer vochtig en vocht in de achterlichten.
Dus ik dacht achterlichtpakkingen, kofferbakgreeppakking, 3e remlicht maar geen van die leek lek. Na wat verder zoeken kwam ik dit tegen:
Afbeelding
Dus antenne lek... naja alles is 13 jaar oud dus gelijk maar ff goed doen dan. Antenne, achterlichtpakkingen, kofferbakgreeppakking en kofferbakrubber nieuw (gelukkig forum korting bij ekris) alleen voor het 3e kon ik niets vinden klopt dat?

Ook nog even een leuk en gepland dingetje. Nieuwe tellerplaatjes incl een voor de chrono teller!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wel gekozen voor het The Stig logo ipv het tractioncontrol lampje.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

24 okt 2019, 18:57

Het werd weer tijd voor een beetje extra Carbon.
Deze keer een originele John Cooper Works kofferbak greep kunnen kopen!

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 461
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Maik's R53 JCW Checkmate

01 nov 2019, 08:23

Afgelopen zaterdag bij Sebas geweest, hij had al eens mijn MINI volledig dechromed maar nu was ik er voor een kleine photoshoot met 3 generaties (R53, R56 en F56)
Foto's zijn echt top geworden! Heb er maar even een paar tussenuit geplukt, de rest zal verschijnen op de instagram accounts van alle 3 (@r53jcw, @misterdarksilver & @misterthundergrey)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”