De "S"

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Ewout
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 jan 2020, 23:43

De "S"

12 feb 2020, 14:11

Waarom De "S"? Wel, ik heb een "Z" en dit is een Cooper S, da's makkelijk. In het voorsteltopic had ik al gemeld dat dit niet mijn auto is, maar die van mijn moeder, al mag ik er best wel eens in rijden, zij neemt ook wel eens mijn Z mee (al zal dat nu wel afgelopen zijn). Maar ik zal wel technisch verantwoordelijk zijn voor deze S. Om vragen te kunnen stellen heb ik mij dus aangemeld hier. 

We hebben de auto net opgehaald bij Ekris in Breukelen en dat was een prettige kennismaking met mini en Ekris. Al kende ik Ekris wel via BMW.

Anyway, hier twee foto's. Mevr. wilde niet herkenbaar in beeld, maar we hebben ons al opgegeven voor twee toertjes, dus dan zijn we live te zien. "We" omdat wij de passie voor leuke auto's samen delen. De ene keer rijden we met de mini, dan weer met de BMW. In het verleden veel met de smart roadster gereden en we hebben ook nog vrienden met een mx5 en dan gaan we wel eens gemixed op pad.

Afbeelding

Afbeelding

2016 F57, Cooper S dus. Automaat, rijdt heerlijk! Ik ga jullie niet vermoeien met de optielijst. De wielen ben ik persoonlijk helemaal weg van. Staat hem erg chic. De stoelen zijn ook erg mooi met dat bruine leer en zitten echt heerlijk. Het enige dat we snel gaan veranderen is een setje union jack achterlichten, die krijgt ze van mij. Ik vind dat een erg geslaagde optie van mini. 

Hopelijk tot ziens op een toertje! (Cooper Cross Country?)
FREUDE AM FAHREN
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: De "S"

13 feb 2020, 11:12

Die kleur komt me bekent voor!
Afbeelding

Afbeelding


En ik ben ook aanwezig op cooper cross country Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: De "S"

13 feb 2020, 11:29

Welkom op ons forum en bij de NewMINIclub. Leuk om er weer een F57 (MINI cabrio) erbij te hebben. Mooie uitvoering ook en prachtige velgen. Tot snel bij een toerrit of evenement. Aan welke nemen jullie als eerste deel?
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
Ewout
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 jan 2020, 23:43

Re: De "S"

14 feb 2020, 21:43

Eerst de Elfstedentocht, dan de CCC.

Zo, gister als cadeautje Union Jack achterlichten gekocht. Vandaag geïnstalleerd en gecodeerd. Ik had al Bimmercode voor m'n Z4 dus dat was appeltje-eitje. Auto is LED uitgevoerd dus geen gedoe met stekkers verbouwen. De handleiding op dit forum heeft me goed geholpen!  :icon_top:
 

Afbeelding
 
 
FREUDE AM FAHREN
Gebruikersavatar
Ewout
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 jan 2020, 23:43

Re: De "S"

14 apr 2020, 16:36

Jammer, de toertjes gingen allemaal niet door, dus maar zelf wat georganiseerd waarbij mijn en haar auto eens samen op de foto konden.

Afbeelding
FREUDE AM FAHREN
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: De "S"

14 apr 2020, 22:33

:icon_top: Twee mooie cabrio's
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: De "S"

14 apr 2020, 23:11

Heel mooi setje zo samen! Lastig kiezen of rijden jullie altijd met 2 auto’s zodat je niet hoeft te kiezen? :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ewout
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 jan 2020, 23:43

Re: De "S"

15 apr 2020, 00:35

We houden allebei van autorijden, maar rijden ook wel eens samen hoor. En dan is het soms dobbelen welke we nemen.
FREUDE AM FAHREN

Terug naar “Show your ride”