Brown Metallic Mini Clubman ´08

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Scoop
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jan 2022, 20:57

Brown Metallic Mini Clubman ´08

18 jan 2022, 21:19

ik zal mij hier even goed voorstellen en de auto laten zien die ik morgen mag ophalen.
Ruben Frencken 1986 geboren in Waalre (bij Eindhoven) en nu woonachtig op Goeree-Overflakkee(Zuid-Holland!!! stel je voor dat je het Zeeland noemt :D )
altijd al een Gearhead geweest en geboren met 10w40 in mn lijf.
vanuit mijn vader autos leren kennen (hijzelf heeft een Mercury Cougar XR7 uit 68 "zoek maar eens op")
de autos die ik nu gehad heb.
simpele Corsa B
een Toyota Corolla met een engine swap er kwam een blacktop in een 4 cilinder 20 klepper met turbo.
daarna een simpele corsa D maar wel plat op zn buik en alles clean gemaakt.
mijn vorige auto was een Mazda Mx-5 1.8 VVT en zo jammer dat ik deze nu moest verkopen.
morgen mijn volgende "project" een Clubman Cooper S uit 2008. ik weet nog niet veel van de uitvoeringen en benamingen maar daar gaan jullie mij vast bij helpen.
het word mijn daily driver en zal redelijk wat dingen aan gaan pakken.
Afbeelding
Afbeelding

tips and tricks zijn altijd welkom.
ik zag dat sommige een sport knop hadden en deze niet, is dat nog achteraf in te bouwen? en is het zinvol?

ik hoor graag verder van jullie en bedankt voor het warme welkom
Bijlagen
WhatsApp Image 2022-01-13 at 10.31.57.jpeg
WhatsApp Image 2022-01-13 at 10.31.57.jpeg
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Brown Metallic Mini Clubman ´08

26 jan 2022, 12:13

Hallo Ruben. :)

Hartelijk welkom en gefeliciteerd met je Clubman. Had je bericht even gemist vorige week.
En inmiddels wat kilometers in je Clubman gemaakt? Leuke wagen!

Gr. Niek
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Brown Metallic Mini Clubman ´08

26 jan 2022, 21:54

Scoop schreef:
18 jan 2022, 21:19
ik zal mij hier even goed voorstellen en de auto laten zien die ik morgen mag ophalen.
Ruben Frencken 1986 geboren in Waalre (bij Eindhoven) en nu woonachtig op Goeree-Overflakkee(Zuid-Holland!!! stel je voor dat je het Zeeland noemt :D )
altijd al een Gearhead geweest en geboren met 10w40 in mn lijf.
vanuit mijn vader autos leren kennen (hijzelf heeft een Mercury Cougar XR7 uit 68 "zoek maar eens op")
de autos die ik nu gehad heb.
simpele Corsa B
een Toyota Corolla met een engine swap er kwam een blacktop in een 4 cilinder 20 klepper met turbo.
daarna een simpele corsa D maar wel plat op zn buik en alles clean gemaakt.
mijn vorige auto was een Mazda Mx-5 1.8 VVT en zo jammer dat ik deze nu moest verkopen.
morgen mijn volgende "project" een Clubman Cooper S uit 2008. ik weet nog niet veel van de uitvoeringen en benamingen maar daar gaan jullie mij vast bij helpen.
het word mijn daily driver en zal redelijk wat dingen aan gaan pakken.

tips and tricks zijn altijd welkom.
ik zag dat sommige een sport knop hadden en deze niet, is dat nog achteraf in te bouwen? en is het zinvol?

ik hoor graag verder van jullie en bedankt voor het warme welkom
Hoi Ruben,

van harte welkom. Mooie Clubman en een sportknop is achteraf in te bouwen. Je moet Dennis 't Hart even benaderen die bouwt bijna wekelijks/maandelijks een aantal sportknoppen in. Ik zal zijn mailgegevens even in een persoonlijk bericht naar je sturen.
Zeker het inbouwen waard, je krijgt een betere gasrespons, stuurt zwaarder maar veel directer in de bochten, extra koppel en bij een Cooper S wat meer plops en bangs in de sportstand.

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst en hier op het forum.

Mvg. Milco

Terug naar “Show your ride”