Terug van weggeweest

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
Revelator
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Oosterhout
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 feb 2008, 16:47

Terug van weggeweest

24 mei 2023, 15:50

Hey Allemaal,

Gisteren de knoop doorgehakt en weer een Mini aangeschaft, Ben al heel mijn leven Mini liefhebber en heb er al diverse gehad zowel classic als new. Toen ik in 2008 mijn Mini Cooper D kreeg van de zaak, had ik mijzelf hier aangemeld, en na het heractiveren van mijn account heb ik weer zin om het club gevoel terug te krijgen! De laatste Mini hebben we in 2013 verkocht, maar het bleef toch altijd nog kriebelen. Gisteren dan ook voor mij de ultieme Mini kunnen kopen samen met mijn meisje. Vroeger van liggen dromen, en dan nu de mogelijkheid om te kopen.

MINI Cooper S Rockingham GT Edition Automaat
John Cooper Works Uitvoering
Kleur: Midnight Black II
Bekleding: Dinamica/Leer combinatie Carbon Black
Velgen: 18" JCW Circuit Spoke RFT
Motor: 2 liter 178PK 7 bak automaat

Maarja plaatjes zeggen meer dan woorden...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het is nog wel even een week of 3 wachten maar dat moet wel lukken.

Vroeger zat ik altijd vol met ideeën over wat ik wou gaan doen aan de Mini, maar meestal kwam het er niet van. Met deze Mini weinig ideeën wat we er mee willen doen, hij is eigenlijk al perfect. Het enige wat ik kan bedenken is chiptuning voor wat meer pk's.

Het is fijn weer terug te zijn.

Groet,

Bas
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Terug van weggeweest

31 mei 2023, 00:10

Welkom terug Bas,

wat een dikke uitvoering en een mooi exemplaar en wat je zegt is ie eigenlijk al aardig af en valt er op deze modellen/uitvoering weinig te modden. Gewoon een hele gave en complete MINI.

Veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst :icon_top:

Gr. Milco
Gebruikersavatar
HHBBXX
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Velp en Kolverath
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 aug 2023, 08:56
Nederland

Re: Terug van weggeweest

30 aug 2023, 13:45

Erg mooi! En wat meer PK's is altijd prima :))
Youth isn't a time of life, it's a state of mind
Gebruikersavatar
Revelator
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Oosterhout
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 feb 2008, 16:47

Re: Terug van weggeweest

06 sep 2023, 09:56

Bedankt! Meer PK's wordt helaas lastig ben ik achter gekomen, ten eerste had ik geen rekening gehouden met de fabrieksgarantie, beetje naïef maar dat was het enthousiasme ;). Ook het feit dat de nieuwe generatie nog geen Chiptuning heeft, eerst moet de ecu nog worden unlocked. dit kan nog wel even duren.

Voor de rest nu de auto een paar maanden te hebben gehad, en een tripje naar Engeland er op te hebben zitten, is het volgende op de lijst andere velgen geworden. Auto is naar mijn mening extreem stug geveerd. De 18"velgen zijn erg mooi maar in combi met de runflat banden, ook geen succes. Denk er dus aan om voor een setje 17" te gaan met non runflat banden. Iemand hier ervaring mee qua verschil? Scheelt dit genoeg om het wat comfortabeler te maken? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Terug naar “Show your ride”