MM's coopertje! - nieuwe modjes

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MM
MM

12 nov 2007, 13:59

Mag ik even vloeken? Nee mag niet he? Toch al gedaan. :cry: :evil: :'(

Zaterdag bij 't poetsen kwamen twee kleine krassen op m'n deur te voorschijn. Bij van Leeuwen hebben ze aangeboden om dat voor me te fixen, dus dat verzachtte de pijn al wel, hoewel 't natuurlijk niet leuk was.

Maar.... nu reed ik op de a73, haalde een vrachtwagen in en hoorde een vreemd soort getik. Voor ik doorhad dat die vrachtwagen heel fijn (nou ja fijn, net wat je fijn noemt) grind aan 't lekken was, was 't al te laat. In m'n ruit zag ik op dat moment in elk geval 1 put die geplakt moet worden, en bij thuiskomst blijken 't meer dan zes putten te zijn. Helaas ook in de lak op m'n motorkap, in m'n gril, en midden op m'n mini-logootje op de kap. Ben zooooo pissig en verdrietig! :evil: :'( :evil: :'(

Had in m'n binnenspiegel 't kenteken gedeeltelijk gezien, alleen over de cijfers tijfelde ik. (72 of 27) Van de politie die ik direct heb gebeld twee telefoonnummers gekregen, maar ze beweren 't allebei niet te zijn. Sja, en wat doe je dan...


:cry: :cry: :cry:

M'n minietje is pas 2 weekies!
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

12 nov 2007, 14:10

tjeez
das rottig... kijk.. krasje zijn bijna niet te vermijden... wel netjes dat ze wilde fixen voor je!! MAAAR stond er ook geen naam op die vrachtwagen...??

en als er maar 1 onduidelijkheid was tussen "27 en 72" dan moet het toch niet zo moeilijk zijn die gasten te achterhalen????

ik zou het er niet bij laten zitten!! kop op!
MM
MM

12 nov 2007, 16:23

't was een vrachtwagen met een grote grijze bak, heb geen naam gezien, en ben er niet nog een keer achter gaan rijden om 't te bekijken en om nog meer grind te vangen. Heb van de politie 2 telefoonnummers gekregen, van de bedrijven die eigenaar zijn van de vrachtwagens met de twee kentekens die 't geweest kunnen zijn, maar ze beweren allebei dat ze 't niet waren.

Mijn vader heeft er even naar gekeken, die zei dat de lakschade wel meeviel maar dat er vermoedelijk wel een nieuwe voorruit in moet. Maar ja, ik had dus op aanraden van mijn vader, en van de politie al de verzekering gebeld, en toen ik vroeg of alleen ruitschade niet van m'n no-claim zou gaan, zeiden ze dat ze 't nu niet meer als een losse ruitschade konden zien. Nou lekker, ik zal nog es eerlijk zijn. Als ik gewoon had gezegd dat ik steenslag had op m'n ruit hadden ze 'm gewoon gemaakt zonder m'n no-claim aan te spreken. "daar mag ik niets op zeggen" zei de vrouw van de verzekering die ik aan de lijn had. :roll:
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

12 nov 2007, 16:25

:s lekker handig! EN BEDANKT!!!

kun je niet zeggen.. AJUUS..... en over een maand een voorruit claimen en zeggen dat je de lakschade laat zitten?

Cooen
MM
MM

12 nov 2007, 16:28

Ja, hmmpf, weet niet... Laat 't eerst maar even bezinken. Wel een plakkertje op de grootste put in m'n ruit plakken, zodat er geen vuil in komt. En als ik van de week toch naar van Leeuwen ga, dan vraag ik bij hun wel even advies. Moet eerlijk zeggen dat die krasjes van zaterdag en dit nu bij elkaar, en ook nog afgelopen zaterdag dat er lampjes gingen branden van de bandenspanning.... had wel even 't gevoel van sjonge, spaar je kweetniet hoe lang voor een mooie mini, heb je 'm twee weken, is het net alsof 't je niet gegund is ofzow. Natuurlijk werkt 't zo niet, maar ja...

Doe mij maar een bak ijs en een groot stuk pure chocola met hazelnoot :oops: :oops: :oops:
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

12 nov 2007, 16:31

nieuwe auto heeft altijd ff iets... komt goed ;)

kop op!

voor je het weet knal je weer heerlijk over de snelweg!!
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

12 nov 2007, 16:33

MM schreef: Doe mij maar een bak ijs en een groot stuk pure chocola met hazelnoot :oops: :oops: :oops:

BOSSCHE BOL :mrgreen: :wink: Succes!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
c00per
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Eindhoven
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 jan 2007, 17:22

12 nov 2007, 16:35

ohw balen joh! die klote vrachtwagens ook altijd... als ik er 1 met een bak zie rijden hou ik voortaan genoeg afstand!

suc6 met het herstel!

en daarna staat ie weer te pronken op de oprit :D
MM
MM

12 nov 2007, 16:36

jah, maar als ik afstand had gehouden, dan had ik dus over een flink stuk snelweg maximaal 80 kunnen rijden, da's ook weer zowat... dit bedenk je ook niet voordat je een (vracht)auto in haalt toch?!
MM
MM

12 nov 2007, 16:50

Pretty Cooper schreef:
MM schreef: Doe mij maar een bak ijs en een groot stuk pure chocola met hazelnoot :oops: :oops: :oops:

BOSSCHE BOL :mrgreen: :wink: Succes!!!!!!!!!!!!!!
Kom maar op met die Bossche Bol! :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

12 nov 2007, 17:16

Ja dat is mooi zuur zeg. Aan de andere kant. Steenslag e.d. komt er hoe dan ook toch op. Ik heb ook flink wat mooie putjes in de motorkaplak zitten. Hartstikke zonde, maar je doet er niks aan. :(

Misschien bij Van Leeuwen even lief kijken en vragen of ze de motorkap misschien ook meteen mee kunnen pakken voor een zacht prijsje :wink: Ik vermoed dat ze dat wel voor je doen. Was ongelofelijk netjes geregeld namelijk afgelopen zaterdag met je schadetje! :wink:
Afbeelding
MM
MM

12 nov 2007, 17:27

Ja nou, dat zeker wel! Kon het haast niet geloven hoor, was echt heel lief van ze! Ik ga ze sowieso vragen hoe ik dit 't beste aan kan pakken. Als je ergens geen verstand van hebt, okee, maar dan is het altijd handig om mensen te kennen die er WEL verstand van hebben!
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 656
Lid geworden op: 25 nov 2006, 20:58

12 nov 2007, 21:07

Als ik afga op wat ik zaterdag van Van Leeuwen heb gezien dan gaat dat helemaal goedkomen :D

Succes met de verzekering en dat die Bosche Bol mag smaken :()

Grtz,
Rob
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

12 nov 2007, 22:25

MM, Sterkte!!!

marss
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

12 nov 2007, 22:31

Komt allemaal goed, maar het blijft natuurlijk wel vervelend.

Terug naar “Show your ride”