MCMies en zijn nieuwe MCS!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

22 okt 2007, 07:03

erik-de-perik schreef:wow...ik zag je foto's al in de gallery... heb me er behoorlijk aan vergaapt.
Maar die aerokit heb je dus toch via de dealer gedaan en niet via Timmermans begrijp ik?
Ja, ik was in eerste instantie namelijk niet van plan om naar Timmermans te rijden, maar achteraf had ik daar natuurlijk op kunnen besparen. Echt een topzaak die Timmermans. En gunstige prijzen natuurlijk.
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

22 okt 2007, 07:12

Hans schreef:Lekker bezig! 8)
Merk je verschil met de JCW kit?

En ik had een AP setje genomen als ik jou was.. die Works zijn niet zo best..


Afbeelding

Nog goedkoper ook :wink:
Klaas heeft het nog gehad over jouw remmen, jij had (of hebt) toch ook die JCW remmen? Hij wees me op die remschijven, aan beide kanten dezelfde schijf. Maar voor mij zijn die remmen meer dan voldoende, ik zal er niet zo snel mee gaan racen. Ik heb die AP set bij Beek zien liggen, mooie set inderdaad. Heb jij die Works remmen nog of heb je ze vervangen voor de AP?
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

22 okt 2007, 07:15

Hans schreef:Ik zeg Speedy Mini as zondag! Een R56 Works hebben we nog niet!!
Shit, dat is jammer, ik had buitenlandse gasten het hele weekend :( Anders was ik zeker even langs gekomen.

Wanneer is de volgende meeting?
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

22 okt 2007, 07:17

mderijke schreef:Hier nog een die benieuwd is waar die middenconsole vandaan komt 8). Ik heb dit nog nooit ergens gezien en heb toch alle MINI shops wel uitgeplozen... :mrgreen:
Ik wilde stickers bestellen bij www.aestheticreations.net en men raadde ook die center stacks aan. Daar kun je ze bestellen, Mike en Hannah zijn erg behulpzaam. En goede kwaliteit spullen!
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

22 okt 2007, 07:18

speedy schreef:super leipe wagen!!! kom ook even knallen zondag in Boxmeer :lol: kun je de wagen gelijk testen
Die heb ik dus helaas moeten missen :( Maar ik ben er bij de volgende zeker bij!
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

22 okt 2007, 07:21

Maaij schreef:Wat een lelijke MINI.

Foute kleur, striping, velgen, aerokit, verstralers en JCW kit.

Zal ik zelf nooooooit kiezen :wink: :mrgreen: )
















(Vette MINI geworden 8)
Nee, ik zag jouw Mini en dacht, zo wil ik hem dus nooooooooooooit hebben :D

Jij hebt nu die R109 velgen toch? Ik had de foto's van de R105 velgen gezien, maar toen hij "Life" uit de garage kwam rijden met de R105 velgen dacht ik, Wow!, echt nog mooier dan op de foto. En lekker veel poetswerk met die lak :lol:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

22 okt 2007, 07:25

De R105 staat inderdaad erg goed onder je MINI 8)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

22 okt 2007, 07:56

Bij mij zitten die JCW remmen standaard erop.. helaas, sorry maar ik vind het geld niet waard! Voor dagelijks gebruik zijn ze natuurlijk prima maar dat zjn de standaard remmen ook. Dus daarom als je een upgrade doet, zorg dan dat die ook nut heeft :wink: Volgend jaar gaat de GP eruit anders had ik die AP genomen of iets beters die Berthil nu krijgt! 8)
MCmies
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oostzaan
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 jul 2007, 15:16

22 okt 2007, 08:02

Hans schreef:Bij mij zitten die JCW remmen standaard erop.. helaas, sorry maar ik vind het geld niet waard! Voor dagelijks gebruik zijn ze natuurlijk prima maar dat zjn de standaard remmen ook. Dus daarom als je een upgrade doet, zorg dan dat die ook nut heeft :wink: Volgend jaar gaat de GP eruit anders had ik die AP genomen of iets beters die Berthil nu krijgt! 8)
Oh, gaat je GP dan alweer weg? Waar wil je dan voor gaan? Ben heel benieuwd.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

22 okt 2007, 08:08

Tja.. als ik dat wist :wink:
Dat is wel het probleem.. eigenlijk wil ik iets anders dan Mini, maar na de Mini vind je niks meer leuk! En zeker niet om in te rijden..
Ben wel aan het kijken naar een Clubman D en die een beetje tunen voor het circuit heb ik een ander speeltje, een Lotus Seven Dax Rush!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

22 okt 2007, 08:19

Vette kar, nu heb je enkel een probleem ... Wat moet je daar nu nog gaan aan modden? Die is al af :)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

22 okt 2007, 22:39

Hans schreef:Bij mij zitten die JCW remmen standaard erop.. helaas, sorry maar ik vind het geld niet waard! Voor dagelijks gebruik zijn ze natuurlijk prima maar dat zjn de standaard remmen ook. Dus daarom als je een upgrade doet, zorg dan dat die ook nut heeft :wink: Volgend jaar gaat de GP eruit anders had ik die AP genomen of iets beters die Berthil nu krijgt! 8)
Wat krijgt Berthil dan? :)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

22 okt 2007, 23:56

Maaij schreef:
Hans schreef:Bij mij zitten die JCW remmen standaard erop.. helaas, sorry maar ik vind het geld niet waard! Voor dagelijks gebruik zijn ze natuurlijk prima maar dat zjn de standaard remmen ook. Dus daarom als je een upgrade doet, zorg dan dat die ook nut heeft :wink: Volgend jaar gaat de GP eruit anders had ik die AP genomen of iets beters die Berthil nu krijgt! 8)
Wat krijgt Berthil dan? :)
HA, ik weet wat ie krijgt! :p :mrgreen:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

23 okt 2007, 00:04

Zeg het dan :s :mrgreen:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

23 okt 2007, 00:18

Ik weet ook wat ik krijg :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”