2007 Mini Cooper D R56

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
SpeedExceed
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Hasselt
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 okt 2007, 14:06

13 jan 2008, 00:13

Hallo,

Ja sorry allemaal voor het toch wel -zeer- lang wachten op pics maar ben een tijdje offline geweest op dit forum wegens de drukte die ik heb met andere zaken.

Foto's van mijn bolide, die ik nu toch al een 2 maanden heb zal ik morgen posten.

Ben zeer tevreden van de wagen, op 1 ding na, wanneer de motor koud is maakt hij een stotterend geluid, het toerental speelt te fel én de motor doet vreemd. Dit moet dringend gecontroleerd worden, voor ik er binnen een dikke maand mee op skiverlof vertrek.

Modding and Mini are a perfect combination, that's why I am here ! So help me !
-Ik had graag een soort Cooper S grill, zwarte honinggraatgrille gehad, die in mijn Cooper D motorkap past, garage heeft geprobeerd die van een S er in te steken maar paste niet. Iemand een betere oplossing? Andere grill is voor mij een must dus graag wat suggesties of ervaringen gehoord ?

-Ik heb nu 17" crown spoke velgen, als (voorlopige) zomervelgen, zou ik ze laten lakken in Astro Black of zou ik mij OZ Superleggera's kopen ? Wat té doen, tell me ?

-Wat omtrent de bumpers & zijlijsten, mee laten spuiten ? Of zal dit achteraf minder mooi zijn doordat de overige zwarte (plastieke) delen in plastiek zijn ?

-Wat is de beste manier om de wagen een 2-3cm dichter tegen de grond te leggen ? Ik wil de vering niet harder als nu, of toch nauwelijks voelbaar harder! Kies ik dan voor verlagingsveren, of beter een hele kit, zoals bvb. Eibach pro kit ?

Iemand die nog tips heeft om mijn wagen knapper te maken, post het maar dan ! I (l) full black !

Thanks ;)
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

13 jan 2008, 00:18

alles mee spuiten ben ik een groot fan van.
superleggera's zijn de bom 8) 8)
aero grill misschien?zal bij zwart zeker staan.
verlagen een must!!! :lol: ik neem aan dat het een r56 is dan?
alleen word je vering meestal wel harder als je gaat verlagen maar dat moet je voor lief nemen want het staat 8) 8) :lol:
SpeedExceed
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Hasselt
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 okt 2007, 14:06

13 jan 2008, 11:06

Ja hoor het is zeker een R56 ! Ik post zo foto's ..

Ivm die aero grill, welke serienr is dat dan ? én past die sowieso in de motorkap van een cooper D ? Want volgens mijn mini dealer (van osch hasselt) past er geen enkele zwarte honinggraatgrille in de motorkap van een Cooper D ! :( And I Want THIS !

Ik zal hem verlagen, weet alleen nog niet wat de beste kits daar voor zijn ? Eibach pro kit evt. ?

Dat spuiten ga ik zeker en vast laten doen, nà de winter ! ;)
SpeedExceed
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Hasselt
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 okt 2007, 14:06

13 jan 2008, 11:15

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorlopig zullen jullie het hiermee moeten doen.. Ik vind hem in real life mooier als op foto & na de mods zal dit alleen maar vetter worden ! Alleen heb ik jullie hulp hiervoor nodig ;)..
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

13 jan 2008, 11:28

je kan ze beter in je gallerij uploaden denk ik.dan zien we ze gelijk.en ik zou niet weten waarom hier geen aero gril in zou passen?!
SpeedExceed
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Hasselt
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 okt 2007, 14:06

13 jan 2008, 21:27

maus105 schreef:je kan ze beter in je gallerij uploaden denk ik.dan zien we ze gelijk.en ik zou niet weten waarom hier geen aero gril in zou passen?!
Als jij ze kan doen passen, steek ze dan maar !

Kan je nog een centje bijverdienen :) !
SpeedExceed
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Hasselt
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 okt 2007, 14:06

13 jan 2008, 22:20

Kan iemand mij helpen voor het steken van zo een zwarte grill ?

Welke serie nummer heeft de grill die volgens jullie zou passen ? Prijs ?
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

14 jan 2008, 00:01

vandaag de jcw grill geplaatst op mijn cooper diesel en past perfect, is toch dezelfde motorkap als een s dus zou niet weten waarom dit niet zou passen.
moet juist wel de surrounds bijbestellen voor de grill want de ouwe past dan wel niet meer
SpeedExceed
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Hasselt
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 okt 2007, 14:06

14 jan 2008, 22:37

Kan je mij aub de serienummer eens doorgeven van die grill én die surrounds ? Hoeveel heeft alles gekost ?
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

15 jan 2008, 06:19

serienummer zou ik niet weten van de surrounds, die kosten normaal 25 euro dacht ik.
voor de grill zelf zou ik eens moeten kijken of dit op de grill staat want heb die zelf van maaij gekocht. dacht dat deze een 90 euro kost ofzo nieuw

Terug naar “Show your ride”