MINI CS BRG Gestolen!!!!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
minics
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Ursem
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2007, 16:20

13 feb 2008, 22:12

Bedankt voor het medeleven allemaal!! Ik dacht "Als er ergens op Mini's gelet wordt dan wel op het forum". Tot nu toe nog niets gehoord. Er is idd eerst ingebroken in huis en toen met beide sleutels vertrokken zonder te betalen. En vorig jaar de boom op het dak. Het zit ons niet mee met onze Mini's, al blijft het toch het mooiste. Moet nog 3 weken wachten maar als er iemand is die een komplete S wil verkopen (liefst Dark Silver, met panorama, leer, clima etc. bj. 2003/2004) dan hoor ik het wel.

Nogmaals bedankt en let op je Mini! (en die van mij).

Minics.
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

13 feb 2008, 22:53

Je kan de mooiste MINI van Nederland zo van markplaats plukken. Coen wil er graag van af!


iDD
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

14 feb 2008, 08:33

iDarkDesign schreef:Je kan de mooiste MINI van Nederland zo van markplaats plukken. Coen wil er graag van af!


iDD

thanks man (you made me ink :wink: )

maar inderdaad.. mijn mini staat te koop.. Op marktplaats.. Ik zal hem ook eens in de club shop zetten

Cheers

Coen
minics
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Ursem
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2007, 16:20

14 feb 2008, 09:34

Bedankt! Is een mooie Mini maar we zoeken (moet trouwens eerst nog 3 weken wachten omdat ze die van ons nog terug kunnen vinden) er een in orginelere staat. Mijn vrouw rijdt erin en die vind dat ze al genoeg opvalt in een "gewone". Maar allemaal bedankt voor het meedenken, wie weet wat er nog voorbij komt!

minics.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

14 feb 2008, 15:24

iDarkDesign schreef:
Jurgen schreef:En zeggen dat ik vaak zo laks omga met mijn auto. Ale met alles eigelijk. Hoe vaak ik wel niet mijn gps aan mijn ruit laat hangen of mijn deuren vergeet vast te doen... Of gewoon met dak open buiten laat staan. Toch maar eens meer op letten dan...

Nogmaals sterkte!
Murphy's Law, hoe beschermender je bent over je spullen, hoe sneller je ze kwijt raakt/ stuk gaat. Ik ben zelf ook altijd 'laks' met al mijn spullen. Het zijn uiteindelijk maar gebruiksvoorwerpen.

Goed voorbeeld: mijn laptop. Prachtige Apple powerbook, maar zoveel deuken en wear... Doet het nog als nieuw. Vriend van mij een nieuwe laptop. Altijd helemaal voorzichtig er mee... binnen 4 maanden kapot.

iDD
Heeft de Wet van Murphy geen andere betekenis? :D

Ik dacht het al :D
wikipedia schreef:De Wet van Murphy van Edward A. Murphy luidt "Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen".

Deze aansprekende formulering was bedoeld om de nadelige kant van de wet van de grote aantallen bij het grote publiek bekend te maken: als een gebeurtenis zich een oneindig aantal keer herhaalt en iedere keer is er een kleine kans dat iets misgaat, dan gaat het vroeg of laat een keer mis.

De Wet van Murphy moet niet met de Wet van Bedrog - "Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis"- worden verward.
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

14 feb 2008, 17:48

"Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen"

heb je wel eens gezien hoe mijn laptop er uit ziet dan!? Dat is pas een ramp. Maar hij werkt nog.

[quote=wikipedia.org]Murphy's law is an adage in Western culture that broadly states that things will go wrong in any given situation, if you give them a chance. "If there's more than one possible outcome of a job or task, and one of those outcomes will result in disaster or an undesirable consequence, then somebody will do it that way." It is most often cited as "Whatever can go wrong, will go wrong" (or, alternately, "Whatever can go wrong will go wrong, and at the worst possible time, in the worst possible way" or, "Anything that can go wrong, will," or "If anything can go wrong, it will, and usually at the most inopportune moment").[/quote]

Het is geen Nederlandse uitspraak dus ook niet in nederlandse enceclopedien kijken.

iDD
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

14 feb 2008, 18:05

iDarkDesign schreef:"Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen"

heb je wel eens gezien hoe mijn laptop er uit ziet dan!? Dat is pas een ramp. Maar hij werkt nog.
wikipedia.org schreef:Murphy's law is an adage in Western culture that broadly states that things will go wrong in any given situation, if you give them a chance. "If there's more than one possible outcome of a job or task, and one of those outcomes will result in disaster or an undesirable consequence, then somebody will do it that way." It is most often cited as "Whatever can go wrong, will go wrong" (or, alternately, "Whatever can go wrong will go wrong, and at the worst possible time, in the worst possible way" or, "Anything that can go wrong, will," or "If anything can go wrong, it will, and usually at the most inopportune moment").
Het is geen Nederlandse uitspraak dus ook niet in nederlandse enceclopedien kijken.

iDD
Ja ok maar de uiteindelijk echte quote (by murphy himself) heeft niks met de andere te maken. Het is zoals het spreekwoord "het klopt als een bus..." Dat bestond ook nooit niet... Een bus kan niet kloppen. Maar omdat de mensen het zo vaak zo zeggen wordt het zo algemeen aanvaard. Daarmee dat je ook het klopt als een bus in de vandale ziet. Terwijl het qua logica totaal niets is :D
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

14 feb 2008, 22:42

Logischer wijs bestaat er ook geen god, maar dat wordt over het algemeen (grootste aantal mensen) toch aanvaard in een vorm of een andere.

iDD
Francisca
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Axel
Berichten: 327
Lid geworden op: 11 okt 2007, 20:58

15 feb 2008, 00:46

MiniCS sterkte met de afwikkeling zeg !
Jeetje, daar moet je toch niet aan denken zeg, eerst in je huis geweest, sleutels meegepakt en gewoon allebei je auto's meegenomen ...
Francisca uit Axel.
El Presidente
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 nov 2007, 12:31

15 feb 2008, 10:33

...
Animum debes mutare, non caelum

Terug naar “Show your ride”