Cooper Coupe extreem goedkoop?

biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Cooper Coupe extreem goedkoop?

21 apr 2016, 21:14

Ligt dat nou aan mij of schrijven de Cooper Coupe's stukken harder af dan normale Mini's? In mijn zoektocht naar een leuke Cooper Coupe heb ik nu de nodige voorbeelden gezien en de meesten zijn stuk voor stuk goed uitgevoerde auto's tegen fors lagere prijzen dan de gemiddelde hatchback of clubman.

Zijn er hier op de club ook mensen die merken dat een coupe stukken minder waardevast is dan de andere carrosserie vormen?

De coupe spreekt mij qua vorm gewoon wel aan. Het liefst zou ik die van Daiel kopen maar als ik voor 30k ga schoppen komt er iets anders dan een Mini. voor onder de 13.5k kun je een goed uitgevoerde Cooper Coupe op kenteken hebben. Dat lijkt me toch een nette prijs?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Cooper Coupe extreem goedkoop?

21 apr 2016, 21:32

coupe is wel een tweezitter dus zal iets moeilijker te verkopen zijn dus misschien vandaar de hogere afschrijving?
Coupe is wel echt dikke fun dus ik zeg doen
Je krijgt overal duimpjes omhoog en leuke reacties.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Cooper Coupe extreem goedkoop?

23 apr 2016, 16:30

Coupé's schrijven idd veel harder af dan hatch of clubbie. In Dld koop je ze al voor rond de 12/13k


Sent from my iPhone using Tapatalk
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”