Waar op letten bij mogelijke aankoop mini cooper cabrio automaat uit 2011

Net te laat voor dat koopje wat je zo graag wilde hebben of gevonden wat je zocht.
Renetrzes
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 okt 2013, 18:27

Waar op letten bij mogelijke aankoop mini cooper cabrio automaat uit 2011

26 jul 2018, 18:58

Goedenavond, mijn vrouw heeft interesse in een mini cooper s cabrio en automaat uit 2011.
1 e eigenaresse en we krijgen 6 mnd Bovag garantie. Waar moeten we op letten bij de mini.
Groet rene
Renetrzes
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 okt 2013, 18:27

Re: Waar op letten bij mogelijke aankoop mini cooper cabrio automaat uit 2011

26 jul 2018, 19:25

Er staat 90 k op de teller
Ben1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:07

Re: Waar op letten bij mogelijke aankoop mini cooper cabrio automaat uit 2011

26 jul 2018, 21:27

Dat de kap goed sluit en open gaat. Sproei anders even ook de kap nat en kijk of alle rubbers goed hun werk doen. Rubbers zijn duur om te vervangen. Dan de motor is volgens mij de verbeterde uitvoering want dit blokje is vanaf 2011 geleverd. Kijk anders even welk type blok het is te herkennen vanaf het nieuwe blok aan een andere bovenklepdeksel dit blok is namelijk veel beter. En is ook op te zoeken op internet welk verschil het is. En start hem met een koude motor en hoor goed of er niks meer rateld is dat aan de hand vraag dan of hij de ketting gaat vervangen. En trek je voor de grap nog even de oliestok eruit en kijk of de olie nog op de juiste stand is of niet vreselijk smerig is. Indien dat het geval is let dan goed op of er niks meer aan de hand is of kijk het boekje goed na. En bel anders nog even de garage na die de boekjes afstempelen ik had de pech dat ze bij mij de stempels hadden vervalst daardoor was de mini nauwelijks onderhouden. En let ook goed op hoe hij optrekt dat moet goed en fel zijn met een mooie roffel. Maar als alles zoals bovenstaande goed is uitgevoerd en de mini ook geen vreemde kant op trekt als je het stuur even los laat dan is het daarna echt genieten ! Vooral met de 6 maanden garantie in het achterhoofd klinkt het nu al heel betrouwbaar. Veel plezier met het verdere besluit en laat je niet afschrikken hoor iedere auto heeft wel wat.

Terug naar “Verkocht/gevonden”