Geen geluid Harman Kardon Radio

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
McMarcel
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Gorinchem
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 mar 2016, 21:13

Geen geluid Harman Kardon Radio

19 mar 2016, 16:39

Hallo allen,

ik heb vandaag mijn nieuwe Cooper S Chili opgehaald (6 jaar oud) en daar zit een Harman Kardon geluidsinstallatie in.

Ik heb echter geen geluid! Ik zie wel allemaal zenders op het schermpje verschijnen, maar kennelijk is er ergens iets mis...

Zou het een zekering ergens kunnen zijn? Of heeft iemand anders suggesties?

Het valt uiteraard onder de garantie, maar ik wil niet direct terug hiermee naar de garage...
ClubbieS
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Landgraaf
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2016, 19:09

Re: Geen geluid Harman Kardon Radio

19 mar 2016, 17:12

En waarom wil je niet terug?
Zoals je al aangeeft, het zal hoogstwaarschijnlijk onder de garantie vallen, dus maak daar ook gebruik van! Niet lang twijfelen, daar meteen aan de bel trekken. :wink:

*edit* had niet gezien dat dit antwoord zojuist al gegeven was maar ben het dus eens met kortdoordebocht :lol:

Ps: maar als ik nu antwoord moet geven op je vraag dan moet ik je schuldig blijven. Kan alleen drie suggesties geven: 1) heeft de radio een MUTE-functie? 2) idd zekeringkasten nakijken of 3) radio eruit halen en de aansluitingen achterin even navoelen...
Afbeelding
Classic Austin Mini 1000HLE, Classic Austin Mini Seven 850, Opel Kadett, Seat Cordoba, Alfa Romeo 156 sedan, Alfa Romeo 156 Sportwagon, F54 Mini Clubman S
McMarcel
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Gorinchem
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 mar 2016, 21:13

Re: Geen geluid Harman Kardon Radio

19 mar 2016, 18:20

Ok, bedankt voor de tips. Het lijkt idd. wel iets complexer: zie http://ask.metafilter.com/160742/Car-st ... oes-silent
spenki
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 1733
Lid geworden op: 12 mar 2007, 22:31

Re: Geen geluid Harman Kardon Radio

19 mar 2016, 19:04

Hoi:

Denk eerder dat de versterker stuk is.
Heb ik ook al eens gehad.
Duur ding 600,- geloof ik.
Heb er nog wel een liggen uit een sloop mini.
Bij interesse ff whatsappen met 0653203013

Gr Roy
2Kaatjes
Be Mini
Be Mini
Berichten: 723
Lid geworden op: 09 jun 2013, 20:11

Re: Geen geluid Harman Kardon Radio

20 mar 2016, 10:57

Vooral wel even terug naar de garage. Precies voor dit soort dingen heb je toch garantie?
Kom maar door met de foto's van je bolide (even een show your ride-topic aanmaken) ;-)
Lucky 7 :icon_top:
Afbeelding
McMarcel
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Gorinchem
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 mar 2016, 21:13

Re: Geen geluid Harman Kardon Radio

20 mar 2016, 11:07

Bedankt allen voor de reacties.

Ik ga morgen naar de bmw-dealer om te vragen of ze kunnen zien wat het is om vervolgens hiermee naar de verkoper te gaan die daar iets mee kan gaan doen... Gelukkig heb ik garantie...
McMarcel
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Gorinchem
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 mar 2016, 21:13

Re: Geen geluid Harman Kardon Radio

08 mei 2016, 22:17

Ik heb sinds vorige week (eindelijk) mijn nieuwe Harman Kardonversterker (gekregen onder garantie van de dealer!).

Wat een topgeluid zeg!

Terug naar “Interieur en audio”