Telefoonhouder

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
carj
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 nov 2014, 20:31

Telefoonhouder

13 jul 2017, 16:44

Hoi,

Ik ben aan het kijken voor een telefoonhouder, alleen kan ik deze niet ergens "normaal" plaatsen. In de ventilatoren gaat niet omdat deze rond zijn, de meeste telefoonhouders hebben een recht opzetstuk. Op de voorruit kan, alleen dan blijft er heel erg weinig zicht over en moet er een heel lange arm bij zitten.

Heeft iemand hiervoor een oplossing gevonden?
Laatst gewijzigd door carj op 25 jul 2017, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Justin2015
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Kaatsheuvel
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 nov 2015, 09:15

Re: Telefoonhouder

13 jul 2017, 18:32

Brodit varianten klik je vast in het dashboard, zitten stevig en trillen niet. Zijn wel iets aan de dure kant, maar kwalitatief goed. Mvg Justin
Trotse bezitter van een Mini F56 Diesel :D
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Telefoonhouder

13 jul 2017, 22:49

Voor welke auto zoek je een houder? ik heb zelf een houder voor de 2de en 1ste Generatie ontwikkeld. Maak je vast achter je toerenteller en dan icm een Brodit houder voor je telefoon zit hij perfect naast je stuur.
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Telefoonhouder

13 jul 2017, 22:51

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stuur maar een berichtje als je interesse hebt in zo een... ik lasersnij ze uit 6mm plexiglas.
Prijs €35
Gebruikersavatar
MCS Floris
Be Mini
Be Mini
Locatie: Noord Holland
Berichten: 457
Lid geworden op: 11 apr 2015, 11:32

Re: Telefoonhouder

13 jul 2017, 23:21

Volgens mij zoek je voor een R56...?
Er zijn een aantal smaken voor telefoonhouders. Hangt vast van prijs af, maar zeker waar je je telefoon wilt houden. Grof gezegt zijn er 3 posities; bij toerenteller (L/R), bij bekerhouders, of de knierol (over algemeen 'de brodit')
Hangt er misschien ook vanaf welke functionaliteit je wilt behouden...

Op je ventilatie opening is vaak af te raden (afgezien dat bijna niet gaat door de ronde openingen), omdat telefoons zelf al erg kunnen warm worden. Met warme lucht erlangs is dat niet bevorderlijk.
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Gebruikersavatar
MCS Floris
Be Mini
Be Mini
Locatie: Noord Holland
Berichten: 457
Lid geworden op: 11 apr 2015, 11:32

Re: Telefoonhouder

13 jul 2017, 23:23

louisvdd76 schreef:Afbeelding

Stuur maar een berichtje als je interesse hebt in zo een... ik lasersnij ze uit 6mm plexiglas.
Prijs €35
Ziet er wel netjes uit, Louis! :icon_top: Nog niet in real life gezien...

Misschien goed te melden dat dit alleen het plexiglas is, niet de (zwarte) houder zelf... (toch? :roll:)
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Telefoonhouder

13 jul 2017, 23:25

Idd enkel plexiglas... de brodit houder is telefoon specifiek en moet je zelf aanschaffen.
Marcel Pach heeft tijdens de monte-carlo trip de R53 variant getest.
Ik zelf, Rob em Marcel Willemsen hebben met de R56 variant gereden.
Melvindegraaf
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Stadskanaal (Groningen)
Berichten: 129
Lid geworden op: 17 feb 2014, 13:03

Re: Telefoonhouder

14 jul 2017, 11:14

louisvdd76 schreef:Voor welke auto zoek je een houder? ik heb zelf een houder voor de 2de en 1ste Generatie ontwikkeld. Maak je vast achter je toerenteller en dan icm een Brodit houder voor je telefoon zit hij perfect naast je stuur.
Deze volg ik even! Ben er zelf ook mee aan het klooien, laatst op Facebook ook de discussie voorbij zien komen. Wilde ééntje bij je bestellen, maar ik zit met die ellendige usb-kabel van BMW-MINI die voor deze houder veel te kort is uiteraard.. Óf is er lange music-cable die ik gemist heb? :o
R53 S JCW - R56 S JCW - Clubman Cooper S
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Telefoonhouder

14 jul 2017, 11:19

Er is geen lange music kabel. Ik stream alles via bluetooth dus heb alleen een 12Volt lightning kabel naar boven getrokken... Met de originele Music kabel van MINI kreeg ik te weinig stroom om de iPhone 6S plus vol te houden.
carj
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 nov 2014, 20:31

Re: Telefoonhouder

14 jul 2017, 12:56

louisvdd76 schreef:Afbeelding

Stuur maar een berichtje als je interesse hebt in zo een... ik lasersnij ze uit 6mm plexiglas.
Prijs €35
Ik wil binnenkort de meters voor temperatuur en druk laten installeren. Dus dan zal dat niet passen? Ik ben momenteel ook zelf een beetje aan het kijken wat de beste plaats is en dan zelf iets te 3d printen.
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Telefoonhouder

14 jul 2017, 13:34

Ik weet niet hoe die meters vastzitten
Gebruikersavatar
ThePuffle
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2014, 10:12

Re: Telefoonhouder

14 jul 2017, 13:57

Fraai stukje huisvlijt, compliment!

Ik heb zelf de Brodit met een bevestiging zonder boren op de knierol. Het handschoenenkastje kan open en de lengte van de voeding past prima.

Gr Ger
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Telefoonhouder

15 jul 2017, 13:12

carj schreef:
louisvdd76 schreef:Afbeelding

Stuur maar een berichtje als je interesse hebt in zo een... ik lasersnij ze uit 6mm plexiglas.
Prijs €35
Ik wil binnenkort de meters voor temperatuur en druk laten installeren. Dus dan zal dat niet passen? Ik ben momenteel ook zelf een beetje aan het kijken wat de beste plaats is en dan zelf iets te 3d printen.
Ik heb de originele meters van MINI en als je die wil dan gaat deze telefoonhouder niet, te weinig ruimte. Heb ook eens gekeken voor een houder en de Brodit is de beste oplossing. Heb het zelf niet gedaan vind ze vrij duur en zie de meerwaarde niet zo.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Telefoonhouder

15 jul 2017, 14:42

ThePuffle schreef:Fraai stukje huisvlijt, compliment!

Ik heb zelf de Brodit met een bevestiging zonder boren op de knierol. Het handschoenenkastje kan open en de lengte van de voeding past prima.

Gr Ger
Ik vond die te ver weg zitten. Wilde hem meer in beeld hebben bij de GP2.
carj
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 nov 2014, 20:31

Re: Telefoonhouder

01 aug 2017, 14:42

Ik heb, om te proberen, deze besteld.
https://nl.aliexpress.com/store/product ... 2962jfFgH7

Verwacht niet heel veel voor €5,- maar is het proberen waard.

Terug naar “Interieur en audio”