parrot MKi9000 laat allen "tot ziens" zien

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
hvrossum
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2017, 15:36

parrot MKi9000 laat allen "tot ziens" zien

07 aug 2017, 17:52

In mijn Mini heeft de vorige eigenaar een Parrot MKi9000 geinstalleerd.

Alleen als ik op het schermpje kijk laat deze alleen maar steeds "tot ziens" zien.

Nu heb ik al wat lopen zoeken op de Parrot site, en die geven eigelijk aan dat ik de parrot los moet halen (geen stroom er meer op) en dan weer opnieuw aansluiten.

Ik ben nieuw met mijn Mini (heb hem pas een week) en weet helemaal niet hoe en waar ik dat moet doen.

Wie helpt mij dit te fixen.

Thanks

Harry
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: parrot MKi9000 laat allen "tot ziens" zien

07 aug 2017, 19:53

Tsja, een Parrot is een nabouw-installatie. Dus dan wordt het lastig antwoord geven op afstand. Ligt geheel en al wat het inbouwbedrijf handig vond om de kabels te leggen, en het Parrot-"kastje" te verstoppen.

De meeste kans maak je denk ik bij de zekeringkast, of achter bij de radio-aansluiting; want ergens moet die Parrot stroom vandaan krijgen. Zie je bij de zekeringkast ergens extra draden? Hoogstwaarschijnlijk horen die dan bij de Parrot, of er moet nog meer zijn ingebouwd in je MINI, bijvoorbeeld extra versterker ofzo.
Ook kan de Parrot stroom krijgen via de radio, zit ie gelijk handig bij alle audio-draden... Als ie daar zit, dan zitten er achter je radio vast en zeker een paar zekeringen in een kabel verwerkt, en datzelfde kabeltje loopt naar de regelunit van de Parrot. Als je de zekering er eventjes tussenuit haalt, dan is je Parrot ook stroomloos.

Terug naar “Interieur en audio”