Vervangen kussen zitting sportstoel R55s

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Gebruikersavatar
CasperZ
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 jul 2017, 22:15

Vervangen kussen zitting sportstoel R55s

12 aug 2018, 19:12

Hello!
De zitting van de bestuurdersstoel van mijn MINI is naar mijn idee een beetje door aan het zakken. Daarom wil ik kijken of ik het schuimrubberen deel van de stoel kan vervangen. Volgens de webshop van Ekris is dit nog te verkrijgen, en niet heel duur. Dus ook vandaar dat ik het zo wil gaan proberen.
Ik kan alleen nergens online vinden hoe je de (leren) hoes van de zitting van de stoel af krijgt. Heeft iemand hier ervaring mee, of ergens een handleiding hoe je deze hoes kunt verwijderen en weer terugplaatsen?

Hierbij horende vraag is ook: hoe krijg je de clubkorting bij Ekris? Ik las ergens dat je bij een speciale webshop moet inloggen, maar ik heb geen enkel idee hoe of wat. Iemand een link/inloggegevens?

Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Vervangen kussen zitting sportstoel R55s

12 aug 2018, 20:07

Hoi Casper

De link voor de Ekris webshop vind je hier : MINI Ekris / ekris.nl / MINIshop
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_ ... re_type=sf

Voor kennis over bekleding zou je Cheek-o van cm custom (ook clubsponsor) eens kunnen benaderen. Wellicht dat hij wat tips heeft?

Succes

Gr
Daniel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Vervangen kussen zitting sportstoel R55s

19 aug 2018, 00:52

Bestellen bij EKRIS is ook hier op het forum na te lezen : viewtopic.php?f=101&t=36274 in geval je geen taptalk gebruikt.

Terug naar “Interieur en audio”