Bagagenet R55 zijkant

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Moniquef
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 jul 2018, 16:12

Bagagenet R55 zijkant

05 sep 2018, 21:18

Hallo ik heb een vraagje.
Ik heb onderstaande bagagenet (driehoek) voor de zijkant gekocht. Volgens de site zou deze in een R55 passen maar ik mis kennelijk hoe ik hem moet bevestigen.
Heeft iemand met een clubman en bagagenet een goeie foto voor me?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Bagagenet R55 zijkant

05 sep 2018, 22:36

Ik heb zowel een R56, waar ik deze set in heb zitten en een R55 clubman. Hier zit onder de eerste deksel een groot rechthoekige net, van de set op je foto heb ik het kleinere rechthoekige net tussen de 4 chromen beugels boven zitten. Die driehoekige zitten bij de R56 aan de zijkanten in de kofferbak maar ik moet even kijken of zoiets ook te bevestigen is in de R55, de onderzijde is eveneens aan de chromen beugels vast te zetten maar vraag me even af waar je het lusje aan de bovenzijde aan vast moet maken. Misschien even het kofferbak af dek scherm aan de bovenzijde verwijderen? Zo juist even gekeken maar de driehoekjes lijken me toch echt voor de R56 modellen.

Zie mijn beide foto's, in de onderste bak zit een groot rechthoekig net en op de bovenste zie je de 4 chromen beugels zitten en daar zit zo'n kleiner rechthoekig netje zoals op je foto afgebeeld (dezelfde als de in R56 zit)

Afbeelding

Afbeelding

Mvg. Milco
Moniquef
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 jul 2018, 16:12

Re: Bagagenet R55 zijkant

05 sep 2018, 22:43

Top Milco bedankt voor het mee kijken.
Ik heb alleen recht een haakje wat je kunt draaien maar dan hangt het net helemaal slap.
Die mogelijkheid is er links niet vandaar dat ik dus ook al dacht dat het alleen voor de R56 geschikt is.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Bagagenet R55 zijkant

05 sep 2018, 23:25

Die haak rechts lijkt me inderdaad een soort tassen haak inderdaad in ieder geval niet voor zo'n netje. Ik kan wel een foto maken van het driehoekig netje zoals die in de R56 zit, dan zie je hoe het daar gemonteerd zit. Ik hoor het wel of je die foto wil,

Gr. Milco

Terug naar “Interieur en audio”