Problemen koppelen iPhone XS met Multimedia systeem R57

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
mike0709
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jan 2013, 13:02

Problemen koppelen iPhone XS met Multimedia systeem R57

27 mei 2019, 13:37

Hi,

Sinds een half jaar hebben wij een Mini SD Cabrio uit 2012 met voldoende opties en ook met Multimedia systeem met.

Nou is het koppelen via BT wel gelukt om te bellen via het systeem maar muziek luisteren werkt in geen mogelijkheid. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, de auto en telefoon zien elkaar wel (zowel bedraad als draadloos) maar muziek wordt niet afgespeeld.

Is dit een bekend probleem? En is het makkelijk op te lossen of moeten we dan meer denken aan een update van het systeem?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Problemen koppelen iPhone XS met Multimedia systeem R57

27 mei 2019, 22:56

als je telefoon gekoppeld is dan is het afspelen van muziek ook het makkelijkst via BT, gewoon even in het hoofdstuk multimedia zoeken en je weet hoe het werkt, staat vast ook in je boekje. Het is even prutsen voor je het voor elkaar hebt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Problemen koppelen iPhone XS met Multimedia systeem R57

03 jun 2019, 19:35

Is het koppelen al gelukt?
Ik heb de Coupé van Speedy gekocht en had hetzelfde probleem met mijn smartphone Huawei.
In het menu van je instellingen kun je ergens selecteren of je de bluetooth ook koppelt voor muziek of enkel voor bellen.
Het was even zoeken maar het is me gelukt.

Terug naar “Interieur en audio”