Newbee, wat zijn leuke mods voor interieur?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Gebruikersavatar
Boska
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2019, 18:17

Newbee, wat zijn leuke mods voor interieur?

15 jul 2019, 16:27

Hoi,

Als volledige newbee in Mini wereld, waar ik nu een Clubman R55 2.0 SD heb aangeschaft (model mei 2011) heb ik een vraag aan jullie:

- Wat zijn leuke mods voor het interieur. (kleur van de mijne is knal rood) Waarbij leren stoelen voor mij niet hoeft.

Ben benieuwd wat er allemaal aan mogelijkheden komt :D (exterieur komt later nog wel)
Grt.,
Paul

Rode Clubman R55 2.0 SD (5-2011)
Coen1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 198
Lid geworden op: 28 jan 2019, 17:54

Re: Newbee, wat zijn leuke mods voor interieur?

15 jul 2019, 16:46

Zo zeg gaaf model zeg en een lekkere dikke motor !
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Newbee, wat zijn leuke mods voor interieur?

15 jul 2019, 17:01

Welke opties heb je in het interieur?
Wat wil je hebben? Wil je alles roze hebben? Wil je dingen zelf doen? Wil je alles laten doen? Wat mag het kosten? Wil je alcantara?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Newbee, wat zijn leuke mods voor interieur?

15 jul 2019, 21:12

Paul,

voor tips misschien leuk om een keer bij show your ride te kijken wat anderen met hun MINI hebben gedaan, dan komen de ideeën vanzelf.
Andere optie is om een keer een meeting te bezoeken, de eerst volgende is 18 augustus, NewMINIclub live meeting te Duiven.

Je kunt dan bij de andere leden kijken wat ze met hun MINI hebben gedaan, ik weet zeker dat je dan genoeg ideeën op zal doen en dat de leden je ook advies kunnen geven waar te verkrijgen cq hoe te plaatsen.

viewtopic.php?f=151&t=44375


Mvg. Milco
Gebruikersavatar
Boska
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2019, 18:17

Re: Newbee, wat zijn leuke mods voor interieur?

15 jul 2019, 21:21

Hoi,

Bedankt voor de tips, ik zal eens op het forum rondkijken. Helaas ben ik 18-8 voor mijn werk in India. In bijgaande foto's het interieur, helemaal standaard. Ik wil er als eerste wat meer rood in krijgen. Knopjes, roostertjes, pedalen ed.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Grt.,
Paul

Rode Clubman R55 2.0 SD (5-2011)
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Newbee, wat zijn leuke mods voor interieur?

28 jul 2019, 22:54

Ik vind het leuk om te spelen met kleurtjes en dat kan bij een mini heel goed!

Ik heb een R50 uit 2002, maar heb toch even een fotootje bijgevoegd van mijn intrieur voor de beeldvorming!
Afbeelding

Ik zie dat je al die mooie zwart accenten heb in je dashboard en stuur, daar zou ik persoonlijk niks meer aan doen...! Een zwart dakhemeltje zal er wel erg mooi bij staan!

Terug naar “Interieur en audio”