R56 Mini One 2009 - Upgrades?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Gebruikersavatar
JarnoH29
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2020, 21:38

R56 Mini One 2009 - Upgrades?

30 dec 2020, 12:31

Beste mede Mini liefhebbers,

Ik ben de gelukkige eigenaar van een Mini one uit 2009. Het is alleen wel echt de standaard van de standaard. Dus een 2 spaaksstuur en geen bluetooth etc.

Gelukkig heb ik nu een hele hoop tijd over en zou ik dit graag aan de mini besteden :D

Hebben jullie leuke/creatieve suggesties voor “upgrades” die niet al te moeilijk te installeren/plaatsen zijn? Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen :)

Met vriendelijke groet,
Jarno
R56 Mini one 2009
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: R56 Mini One 2009 - Upgrades?

30 dec 2020, 13:53

Volgens mij staat heel het forum en facebook vol met mogelijkheden die je aan je MINI kan doen.
Het is meer de vraag: wat je wil doen? Eigenlijk alles is mogelijk

Wil je beter geluid uit de speakers? Wil je een andere kleur interieur, andere koplampen, achterlichten, verlagen, verhogen, andere wielen, andere bumper, korte antenne, andere tellers, plakkerige banden, meer vermogen, meer motorgeluid, meer uitlaatgeluid, andere stoelen, kleur verlichting, sportknop achteraf inbouw ...

Denk dat ik nog wel ff door kan gaan...
Maar wat wil je? Wat is niet te moeilijk qua installeren? Wat voor een ervaring heb je?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
JarnoH29
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2020, 21:38

Re: R56 Mini One 2009 - Upgrades?

30 dec 2020, 16:19

BMX schreef:
30 dec 2020, 13:53
Volgens mij staat heel het forum en facebook vol met mogelijkheden die je aan je MINI kan doen.
Het is meer de vraag: wat je wil doen? Eigenlijk alles is mogelijk

Wil je beter geluid uit de speakers? Wil je een andere kleur interieur, andere koplampen, achterlichten, verlagen, verhogen, andere wielen, andere bumper, korte antenne, andere tellers, plakkerige banden, meer vermogen, meer motorgeluid, meer uitlaatgeluid, andere stoelen, kleur verlichting, sportknop achteraf inbouw ...

Denk dat ik nog wel ff door kan gaan...
Maar wat wil je? Wat is niet te moeilijk qua installeren? Wat voor een ervaring heb je?
Heel erg bedankt voor de reactie! :) Ik was er inderdaad achter gekomen dat er een hoop dingen zijn haha. Maar dat is juist ook de reden dat ik dit post. Ik wil er een beetje achter komen wat er niet te moeilijk is.

Mijn ervaring is minimaal, wel ben ik technisch genoeg ingesteld om met een uitleg (of filmpje) wat handelingen uit te voeren. Het zou leuk zijn om wat aan het vermogen te doen, maar dat lijkt me toch best een latige pil.

Hoe zit het met die “sportknop”, alsin wat houdt het in? Is het lastig te installeren?

Waar ik vooral op gericht ben is interieur.
R56 Mini one 2009
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: R56 Mini One 2009 - Upgrades?

30 dec 2020, 17:30

Sportknop doet / deed iemand van hier voor een schappelijk bedrag ( moet je voor dat geld niet zelf gaan klooien :D ) ff zoekfunctie gebruiken , vermogens upgrade is naar de tuner ( zou ik zelf een beetje terughoudend mee zijn bij een blokje van 11 jaar oud of het moet een gereviseerd blok zijn ,maar advies bij bv Beek kost natuurlijk niets ), interieur kun je op alixpres veel vinden van verlichting tot aan Carbon onderdeeltjes.verder marktplaats ,eBay,e.d zoeken.

Terug naar “Interieur en audio”