Inbouwen Apple CarPlay R58 Coupe BMW CIC Systeem

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Gebruikersavatar
CooperR50
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 sep 2013, 11:18

Inbouwen Apple CarPlay R58 Coupe BMW CIC Systeem

05 jul 2022, 07:49

Hallo iedereen,

Wij gaan binnenkort rijden in een JCW R58 Mini Cooper Coupe en willen het voorzien van wireless Apple CarPlay. Wij hebben al het juiste CarPlay interface product gevonden hiervoor. Weet iemand hier op de forum of er in de buurt van Nijmegen en omstreeks een goede / betrouwbare inbouw bedrijf die aan te bevelen is?

Wij horen het graag. MVG CooperR50
spix
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2022, 10:38

Re: Inbouwen Apple CarPlay R58 Coupe BMW CIC Systeem

10 jul 2022, 09:49

Hoi,

Ik heb het zelf gedaan, maar het was heel veel werk. Achteraf had ik het misschien laten doen, maar voor mij was het iets te ver rijden. Als je in Nijmegen zit is NDH Multimedia misschien een optie die zit ergens in de buurt van Eindhoven? Onderdeel van onze sponsors. https://ndhmultimedia.nl/?product=multi ... droid-auto
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2219
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Inbouwen Apple CarPlay R58 Coupe BMW CIC Systeem

10 jul 2022, 11:48

Gefeliciteerd met jullie R58 JCW.
Ben zeer benieuwd naar plaatjes van en meer info over jullie Coupé, want heb ook een Coupé. :D
Ben niet zo thuis in Apple en Android Auto. In mijn Coupé zit een usb aansluiting in het dashboardkastje waar ik mijn gsm op aansluit en via Bluetooth kan ik muziek afspelen vanaf mijn gsm.
Mijn gsm zit in een Brodit houder die je zonder schroeven oid aan het dashboard kunt monteren.

Veel rijplezier in jullie R58!
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Inbouwen Apple CarPlay R58 Coupe BMW CIC Systeem

11 jul 2022, 08:53

Welkom met je Coupe op ons forum. Je kan Apple CarPlay laten inbouwen door NDH. Kan deze zeer aanbevelen. Ze hebben heel veel ervaring en deskundigheid met het inbouwen van Apple CarPlay in een R58.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
CooperR50
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 sep 2013, 11:18

Re: Inbouwen Apple CarPlay R58 Coupe BMW CIC Systeem

11 jul 2022, 11:25

niekcarfreak schreef:
10 jul 2022, 11:48
Gefeliciteerd met jullie R58 JCW.
Ben zeer benieuwd naar plaatjes van en meer info over jullie Coupé, want heb ook een Coupé. :D
Ben niet zo thuis in Apple en Android Auto. In mijn Coupé zit een usb aansluiting in het dashboardkastje waar ik mijn gsm op aansluit en via Bluetooth kan ik muziek afspelen vanaf mijn gsm.
Mijn gsm zit in een Brodit houder die je zonder schroeven oid aan het dashboard kunt monteren.

Veel rijplezier in jullie R58!

Bedankt voor jouw leuke bericht :-) Hierbij een afbeelding van onze vertrouwde R50 MINI Cooper naast haar vervanger de R58. Wij hebben haar Ruby genoemd and het is een prachtig exemplaar van een JCW editie.



Groetjes CooperR50
Gebruikersavatar
CooperR50
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 sep 2013, 11:18

Re: Inbouwen Apple CarPlay R58 Coupe BMW CIC Systeem

11 jul 2022, 11:27

MINIf57JCW schreef:
11 jul 2022, 08:53
Welkom met je Coupe op ons forum. Je kan Apple CarPlay laten inbouwen door NDH. Kan deze zeer aanbevelen. Ze hebben heel veel ervaring en deskundigheid met het inbouwen van Apple CarPlay in een R58.
Hartelijke dank voor de tip en de welkom worden :-) Wij zijn al heel lang leden hier maar dan met onze vertrouwde MINI Cooper R50. Wij zullen NDH wel benaderen met jullie aanbeveling.

Cheers CooperR50
Gebruikersavatar
CooperR50
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 sep 2013, 11:18

Re: Inbouwen Apple CarPlay R58 Coupe BMW CIC Systeem

11 jul 2022, 12:10

spix schreef:
10 jul 2022, 09:49
Hoi,

Ik heb het zelf gedaan, maar het was heel veel werk. Achteraf had ik het misschien laten doen, maar voor mij was het iets te ver rijden. Als je in Nijmegen zit is NDH Multimedia misschien een optie die zit ergens in de buurt van Eindhoven? Onderdeel van onze sponsors. https://ndhmultimedia.nl/?product=multi ... droid-auto
Bedankt voor jouw bericht. Ik geloof je dat het erg veel werk is / was. Heb je toen foto's gemaakt van het process? Gewoon benieuwd na hoe het er uit zag :-) NDH heb ik nu een paar keer gehoord. Zou ze wellens bellen binnenkort.

Cheers CooperR50

Terug naar “Interieur en audio”