Xenon/LED mistlampen - Eagle Eyes

QuintenVP
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 mei 2014, 16:12

Xenon/LED mistlampen - Eagle Eyes

12 mei 2016, 23:52

Hey guys,

Kan er iemand mij wat meer info verschaffen over het vervangen van je mistlampen naar Xenon/LED mistlampen?

Aangezien ik Xenon koplampen heb, maar geen xenon mistlichten, zou ik deze graag veranderen naar Xenon (of LED?). Iemand hier ervaring mee of weet welke set ik moet bestellen bij de dealer?

Groet Q
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Xenon/LED mistlampen - Eagle Eyes

13 mei 2016, 12:20

Ik kan je alvast vertellen dat de dealer daar geen oplossing voor heeft.

Je mistlamp ombouwen naar Xenon? Want je wil iedereen dood hebben door een lichtbundel?
Of wil je gewoon een kleur licht dat op de xenons lijkt? Dan kan je stadslicht wel een LED inbouwen. Zorg dat je Can-bus LEDs koopt, anders raken de systemen in paniek :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
QuintenVP
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 mei 2014, 16:12

Re: Xenon/LED mistlampen - Eagle Eyes

13 mei 2016, 15:12

BMX schreef:Ik kan je alvast vertellen dat de dealer daar geen oplossing voor heeft.

Je mistlamp ombouwen naar Xenon? Want je wil iedereen dood hebben door een lichtbundel?
Of wil je gewoon een kleur licht dat op de xenons lijkt? Dan kan je stadslicht wel een LED inbouwen. Zorg dat je Can-bus LEDs koopt, anders raken de systemen in paniek :)
Ja, zodat de kleur op xenon lijkt bedoel ik 8) !

Afbeelding

Zijn het deze die ik nodig heb?

Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Xenon/LED mistlampen - Eagle Eyes

13 mei 2016, 15:57

Als je dat effect wilt hebben, dan moet je even langs de dealer. €500 (ofzoiets) verder zijn ze voor jou :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “Exterieur”