Vraagje: xenon koplampen 25W retrofit

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Vraagje: xenon koplampen 25W retrofit

07 jan 2017, 15:22

Beste allemaal,

Ik heb een vraagje over de originele xenon koplampen 25W retrofit van Mini ter vervanging van de halogeen koplampen. Op het internet wordt gezegd dat automatische hoogteverstelling niet nodig is, hetzelfde geldt voor de wasinstallatie. Zelf heb ik een Mini Clubman R55 uit 2011, dus de set zou moeten passen.

Afbeelding

Mijn vragen: Hebben jullie ervaring met het inbouwen van deze koplampen? Ben verder benieuwd naar het totale kostenplaatje. Zo kan ik nergens vinden of de xenonlampen zelf erbij zitten of dat je deze los moet kopen. Ik kom zelf op de volgende bedragen uit (via Ekris.nl met korting): EUR 454,75 per koplamp en EUR 217,60 per xenonlamp, maakt in totaal EUR 1344,70. Hopelijk zitten de lampen bij de set zodat ik rond de EUR 910 zit. Als jullie andere adresjes hebben waar deze goedkoper aan te schaffen zijn hoor ik dit graag.

Installeren lijkt niet zo moeilijk te zijn (plug and play) maar je schijnt langs de garage te moeten voor het aanpassen van de instellingen van de auto. Is het installeren echt zo eenvoudig? En wat zijn de kosten bij de dealer voor het programmeren en heeft iemand dit ook zelf gedaan of ben je echt op de dealer aangewezen? Ben benieuwd!

Groeten,
Maurice
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding

Terug naar “Exterieur”