JCW aero front spoiler R55/56

steks
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Brielle
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 jul 2015, 08:40

JCW aero front spoiler R55/56

24 jan 2018, 18:52

Vanmiddag heb ik het linker deel van mijn JCW aero voorspoiler eraf gereden (er lag een halve vrachtwagenband op de snelweg die ik niet meer kon ontwijken). Zijn deze makkelijk via een webshop te bestellen? Ik kan zo snel niet iets vinden.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: JCW aero front spoiler R55/56

24 jan 2018, 20:23

Steks,

beetje afhankelijk of je een Pre-facelift of facelift model hebt maar je kunt via EKRIS MINI, 1 van onze sponsoren onderdelen bestellen en zelfs korting krijgen. In de volgende topic wordt het 1 en ander uitgelegd als je weet wat je wil bestellen:

viewtopic.php?f=101&t=36274


Ga om te kijken wat je nodig hebt naar de EKRIS site: www.ekris.nl
Rechts in het midden zie de link naar de MINI shop. Er opent een nieuwe page en links bij KENTEKEN kun je je kenteken invullen en enter geven of via keuze menu naar je type MINI gaan. Als je type is geladen zie je links een ONDERDELEN menu en daar selecteer je de link ACCESSOIRES. Op de pagina die opent even scrollen totdat je de afbeelding van de JCW aero bumper ziet en je artikel zoeken. Ze ziet hier de prijs.

Wil je bestellen bij EKRIS dan via de topic/link die hierboven in het bericht is toegevoegd de stappen volgen om in te loggen en te bestellen. Je ziet dan ook meteen de prijs met de korting. Je kunt bij de bestelling aangeven dat je het wil ophalen of laten verzenden (Komen dan natuurlijk verzendkosten bij).

Moet lukken lijkt me,

Suc6

Mvg. Milco
steks
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Brielle
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 jul 2015, 08:40

Re: JCW aero front spoiler R55/56

24 jan 2018, 20:33

Top, ik kan alleen geen afbeeldingen zien, maar dat kan komen door dat ik nu op mijn werk zit, ik zal straks thuis even kijken.

Terug naar “Exterieur”